Va aflati in:

Articole / Cariera

Cel mai eficient mod de a schimba sediul companiei tale

Publicat: 07.07.2017

Cel mai eficient mod de a schimba sediul companiei tale
Exista numeroase motive pentru care o afacere isi poate schimba sediul: fie are nevoie de mai mult spatiu, isi restrange activitatea, sau pur si simplu este necesar un spatiu mai bine impartit. Multi antreprenori asociaza astfel de mutari cu pierderi financiare din cauza perioadelor lungi de timp care se pierd si a costurilor mari de mutare. Cu toate acestea, daca mutarea este facuta inteligent si eficient, pierderile vor fi minime, iar afacerea ta isi va putea relua activitatea in doar o zi sau doua.

1. Planificarea
In primul rand ar trebui sa faci inventarul tuturor obiectelor de mobilier pe care vrei sa le muti. Identifica-le pe cele fragile sau care au o valoare mai mare. Acestea ar trebui tratate cu mai multa grija. De asemenea, verifica care obiecte de mobilier pot fi demontate pentru a usura transportul si a economisi spatiu. Este indicat sa faci o lista cu fiecare obiect de mobilier pe care il ai si sa notezi camera in care va fi transportat pentru a evita confuziile in timpul mutarii.

2. Alegerea companiei de transport mobila
Este indicat sa contactezi o companie de transport specializata in mutari firme. Firmele generaliste sau cele specializate pe transport marfa isi folosesc vehiculele pentru a muta tot felul de alte lucruri: nisip, pietris, ciment, lemn, s.a. Reziduurile ramase in urma mutarilor precedente pot afecta mobila ta. De asemenea, ar fi bine sa alegi o companie care ofera garantie sau servicii de reparare in cazul in care mobilierul tau a suferit defectiuni la transport. Verifica recenziile online pentru a te convinge de priceperea celor care se vor ocupa de bunurile tale. In plus, unele companii care se ocupa cu transportul mobilei iti vor oferi si servicii de impachetare profesionala a mobilei. Acest lucru va mari siguranta in timpul transportului si te va scuti pe tine de costuri suplimentare. De asemenea, intereseaza-te daca firma de transport lucreaza in weekend pentru a limita pierderile asociate cu schimbatul sediului.

Dupa ce ai ales firma de transport care corespunde cel mai bine cerintelor tale, este timpul sa stabilesti data si ora la care va avea loc mutarea. Contacteaza compania si precizeaza cantitatea de mobilier pe care vrei sa o transporti pentru a te asigura ca firma va trimite suficiente vehicule corespunzatoare volumului. De asemenea, mentioneaza daca ai de trasportat arhiva, electronice sau obiecte de arta, deoarece acestea trebuie mutate in deplina siguranta.

3. Impachetarea
In cazul in care nu ai ales o companie de transport care sa se ocupe si de demontarea si impachetarea mobilierului, va trebui sa faci tu acest lucru. Demonteaza mobila modulara si impacheteaza fiecare piesa in parte. Cartonul este un material potrivit pentru evitarea zgarieturilor, dar nu absoarbe socul la fel de bine ca alte materiale. Este recomandata o combinatie intre carton si folie cu bule pentru impachetarea mobile, daca nu ai la dispozitie materiale profesionale. Dupa ce termini de ambalat mobilierul, scrie pe fiecare pachet in parte ce contine si camera/divizia in care trebui mutat. In acest fel transportatorii vor sti ce sa faca cu fiecare obiect in parte. De asemenea, marcheaza obiectele fragile.

Impachetarea se poate efectua si de catre compania de mutari, insa si in acest serviciu va fi nevoie de cineva responsabil pt organizarea activitatii si etichetarea obiectelor.

4. Despachetarea
Ca si in cazul impachetarii, exista firme de transport care iti vor despacheta mobila odata mutata si vor remonta obiectele pe care le-ai demontat pentru a usura transportul. In cazul in care nu ai optat pentru aceste servicii, este bine sa stii de unde trebuie sa incepi atunci cand despachetezi. In cazul in care ai impachetat si sortat mobila corect, acest pas ar trebui sa fie simplu. In primul rand, decide care camere, departamente si piese de mobilier sunt vitale pentru activitatea ta. Acestea ar trebui despachetate si montate primele. Ia in calcul faptul ca ar putea dura cateva zile pana cand toate pachetele vor fi desfacute si toata mobila montata. Odata ce ai terminat procesul de mutare, este liber sa reincepi activitatea.
Nota (0 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)

Cariera

Inteligenta emotionala te ajuta in cariera

De mica te-ai visat femeie de cariera. Ai absol...

Cariera

Cum sa faci vanzari prin telefon

Cum sa fii buna in vanzari prin telefon? Daca j...

Celebs & Style

De ce se infometeaza Angelina Jolie

Spre deosebire de multi altii dintre colegii e...

Personalitati

George Ohsawa

George Ohsawa, fundatorul macrobioticii din zil...

Personalitati

Arthur C. Clarke

" Cine este Arthur Clarke?"Ridic uso...

Newsletter elady

Mirese si Nunti

Cauti local pentru o nunta de vis? Ai nevoie de cort pentru evenimente!

Nunta este cel mai important moment pentru protagonisti, insa nu de putine ori, acestia se vad obligati sa caute localuri, sa faca estimari de pret si, in final, sa isi dea seama ca asteptarile lor nu sunt nici pe departe indeplinite. Mai nou, cei care doresc sa se casatoreasca si cauta un loc primitor, spatios, in care invitatii sa aiba loc pentru dans, aleg un cort de evenimente.