Fitness -> 10 solutii pentru mai mult fitness

Moda Frumusete Galerie de Moda Produse
Horoscop Mirese si Nunti Celebs & Style Posta Redactiei
Dieta Montignac Regim si Diete Fitness Sanatate
Familie Bebelusi si Copii Animale de companie Casa si Gradina Sarcina
Gastronomie Retete de Slabire
Calatorii si Vacante Cultura Divertisment Povesti
Cariera Personalitati Psihologie Societate Editorial

Va aflati in:

Articole / Fitness

10 solutii pentru mai mult fitness

Publicat: 12.05.2016

Posteaza pe:

10 solutii pentru mai mult fitness
Daca ti-ai propus sa profiti de pe urma efectelor pozitive pe care le are miscarea asupra mintii si corpului, ar fi bine sa citesti cele scrise in continuare. De asemenea, daca nu prea iti vine sa te apuci de activitate fizica, tot aici vei gasi solutii pentru unele dintre retinerile tale!

Respecta-ti bioritmul!
La ce bun sa iti propui sa faci antrenamente cardio (de exemplu fitness inainte de micul dejun) in prima parte a zilei, daca tu te „trezesti” abia spre dupa-amiaza? Probabil ca vei incepe cu cele mai bune intentii de a continua, dar n-o sa dureze. Trebuie sa gasesti momentul din zi care ii convine cel mai bine organismului tau.

Gaseste-ti o zona confortabila!
Poate ca nu iti place sa mergi la sala tocmai ca sa nu fii vazuta transpirand in hainele sport. Nu toti oamenii se simt confortabil facand exercitii fizice in public. Daca esti genul careia nu-i place sa fie vazuta asudand la aparate, mai bine nu merge la sala si cauta o alta varianta (cumpara-ti un aparat de fitness multifunctional pentru acasa, fa jogging sau Pilates etc.)

Alunga plictiseala
45 de minute pe bicicleta de camera pot fi plicitsitoare si de aceea, data viitoare cand va trebui sa petreci atata timp pedaland, o vei face cu mai putin entuziasm, pana cand in final vei incepe sa urasti activitatea respectiva. Diversifica-ti programul de fitness! Incearca mai multe metode si aparate in aceeasi sedinta.

Fa-ti timp
Faptul ca astazi se traieste la viteze ametitoare si toti avem agendele incarcate este o scuza comoda ca sa nu te apuci de miscare. Solutia este sa te organizezi mai bine si sa incluzi activitatea fizica in programul tau zilnic.

Inconjoara-te cu oameni activi
Daca iti petreci timpul in compania unui grup caruia ii place sa stea pe canapea si sa manance chipsuri, afla ca fitness-ul nu se face singur in contul tau. Trebuie sa gasesti un mic grup de prieteni care vor si ei sa faca miscare, cu care sa poti merge la sala sau iesi la jogging.

Concentreaza-te asupra senzatiilor de dupa fitness
E adevarat, uneori, mai ales la inceput, o ora de fitness te lasa transpirand si gafaind, dar pe masura ce iti intri in ritm, apar si senzatiile placute – corpul tau secreta endorfine la finalul oricarui efort fizic sustinut. Aceste senzatii merita efortul!

Nu mai gandi in stilul „totul sau nimic”
„Daca nu pot sa fac ceva cum trebuie, mai bine nu fac deloc acel ceva!”, dar totusi, 5 minute de plimbare sunt mai bune decat 5 minute petrecute pe canapea, nu?

Stabileste-ti prioritatile!
Daca lucrezi 16 ore pe zi si nu gasesti timp pentru a avea grija de tine, reexamineaza-ti prioritatile si pune-te pe tine in capul listei! Miscarea este esentiala pentru o viata sanatoasa!

Inlatura cuvantul „renunt” din vocabular!
Daca iti spui „trebuie sa fac miscare in fiecare zi a vietii mele de acum inainte!” - suna descurajant, nu? Mai ca-ti vine sa renunti de pe acum! Dar daca te-ai vizualiza pe tine, frumoasa si in forma la 40, 50, 60, 70 de ani? Iata genul de imagine care s-ar putea sa te motiveze!

Miscarea nu inseamna doar un corp frumos
Adolescenta scheletica din vecini poate ca arata bine, dar dimensiunile ei nu sunt un indicator al cat de sanatoasa sau cat de in putere este ea. Poate ca ea are grasime viscerala (grasime nociva, depusa pe organele interne) sau poate ca are un inceput de osteoporoza! A avea un corp in forma este in schimb sinonim cu confortul emotional si increderea in sine, chiar daca acest „in forma” nu inseamna neaparat dimensiuni de fotomodel.

Nota (5 / 5) Noteaza

Posteaza pe:

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Nume
Email (nu va fi vizibil)
Comentarii postate (0)

Fitness

Fitness la aparate

Nevoia de miscare, de efort, de dezvoltare fizi...

Fitness

5 exercitii pentru brate frumoase

Brate puternice si muschi fermi! Daca vrei sa a...

Celebs & Style

Tom Cruise lucreaza la Top Gun 2!

Chiar este nevoie de o continuare la Top Gun...

Sarcina

Alimentatia din timpul sarcinii

Unul din numeroasele avantaje ale secolului mod...

Sarcina

Consumul de cafea in sarcina

Ultimele cercetari (ale caror rezultate ai fost...

Newsletter elady

Moda toamna-iarna 2017 Cacharel

Avanpremera colectiei Cacharel pentru moda toamna-iarna 2017

Vezi Galeria

Mirese si Nunti

Idei pentru coafuri de mireasa 2016

Desi exista o mare varietate de look-uri pentru ziua nuntii, majoritatea viitoarelor mirese prefera parul lung strans in coc, o culoare naturala si un make-up stalucitor, cu mult alb si mult gloss. Dar pentru ca fiecare femeie este diferita, acest ideal spre care se tinde poate creea o dizarmonie foarte mare intre adevar si imaginea din acea zi speciala. Un coc imens sau un contur puternic de buze pot fi in distonanta cu intreaga ta imagine si cu felul tau de a fi.

Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!
Nume
Adresa de email
Introduceti codul afisat in imaginea din partea stanga:
Inscrie-te la alertele eLady pentru a afla noutatile imediat ce acestea au aparut!
Adresa de email
Nume
Animale de companie
Bebelusi si Copii
Calatorii si Vacante
Cariera
Casa si Gradina
Celebs & Style
Cultura
Dieta Montignac
Divertisment
Editorial
Familie
Fitness
Frumusete
Gastronomie
Horoscop
Mirese si Nunti
Moda
Personalitati
Povesti
Produse
Psihologie
Regim si Diete
Relatii & Sex
Retete de slabire
Sanatate
Sarcina
Societate
inchide
Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!