Fitness -> 4 exercitii pentru a castiga forta

Moda Frumusete Galerie de Moda Produse
Horoscop Mirese si Nunti Celebs & Style Posta Redactiei
Dieta Montignac Regim si Diete Fitness Sanatate
Familie Bebelusi si Copii Animale de companie Casa si Gradina Sarcina
Gastronomie Retete de Slabire
Calatorii si Vacante Cultura Divertisment Povesti
Cariera Personalitati Psihologie Societate Editorial

Va aflati in:

Articole / Fitness

4 exercitii pentru a castiga forta

Publicat: 11.05.2016

Posteaza pe:

4 exercitii pentru a castiga forta
Este important pentru fiecare om sa-si mentina forta si puterea pentru toata viata. Nu este necesar neaparat sa “tragi de fiare” pentru a avea o forma fízica foarte buna si nici pentru cresterea fortei musculare. De multe ori este suficient sa efectuezi anumite exercitii cu regularitate si vei avea de castigat atat din punct de vedere al fortei cat si al rezistentei la efort.

Nu este un procedeu usor, trebuie avuta rabdare, marind treptat numarul de repetari, pe masura ce se castiga forta si rezistenta. Oricum trebuie fixat foarte bine in minte faptul ca nimeni nu-si poate imbunatati forma fízica intr-o zi sau peste noapte.

Aceste exercitii sunt foarte eficiente atat pentru persoanele care sunt active din punct de vedere fizic, chiar daca asta inseamna numai miscare “neorganizata”(mersul pe jos, alergarea, miscare foarte multa si permanenta) cat si pentru persoanele care au o viata mai sedentara si care fie ca se afla la inceputul unui program de exercitii fizice, fie se gandesc sa reia activitatea fízica intrerupta din diferite motive.

1. Recomand sa se inceapa cu exercitii de intarire a picioarelor (coapse, genunchi, gambe, glezne), un suport pentru intarirea ulterioara a intregului trup.
- Urcarea scarilor in pas relaxat sau in alergare constituie un exercitiu excelent pentru dezvoltarea fortei si pentru rezistenta la efort. Exercitiul este perfect pentru musculatura coapselor si gambelor, gleznelor, genunchilor si de asemenea contribuie la prevenirea accidentelor la nivelul membrelor inferioare si este un exercitiu foarte util pentru mentinerea capacitatii cardio- respiratorii.

Urcarea scarilor este o activitate individuala: faci exact atat cat reusesti, cat iti sta in putere, in ritmul pe care il alegi si cu viteza care ti se pare cea mai convenabila.
- Majoritatea exercitilor de dezvoltare a fortei musculare se refera, la zonele corpului de deasupra genunchilor. Putini oameni se concentreaza asupra dezvoltarii musculaturii in regiunea gleznelor, talpilor si gambelor.

Exercitii de intarire a picioarelor
Urmatoarele exercitii dezvolta tendoanele si ligamentele din regiunea gleznei, contribuind si la dezvoltarea fortei degetelor de la picioare, a gleznelor si a gambelor.

Din sezand cu picioarele intinse se face flexia si extensia gleznei, apoi rotari de glezna spre interior si spre exterior, cu ambele spre dreapta, apoi spre stanga. Fiecare exercitiu se repeta de 20-25 ori.

Pe un plan mai ridicat (de exemplu o carte mai groasa) se pun calcaiele in afara si se fac ridicari pe varfuri pe doua picioare sau pe un picior. Numarul de repetari 25.

Din pozitia stand pe un picior cu bratele lateral si celalalt picior intins si ridicat la 45 de grade, se mentine echilibru cateva secunde, apoi usor se ridica genunchiul spre piept si se revine. Se repeta de 8 ori cu fiecare picior.

Stand cu picioare departate, cu genunchii usor indoiti si mainile pe sold, se fac usoare arcuiri sus-jos, cu mentinerea spatelui drept. Se executa 2 serii a cate 10 repetari.

2. Muschii abdominali reprezinta centrul de putere al trupului omenesc. De asemenea, muschii abdominali sunt esentiali pentru rezistenta fízica. In plus, feresc spatele de pozitiile dureroase si isi aduc contributia la miscarea normala si fireasca a intregului trup si la mentinerea pozitiei corecte a corpului.

Pozitia: Culcat pe spate, cu genunchii flexati, talpile pe podea si bratele incrucisate peste piept. Se ridica omoplatii, iar miscarea trebuie facuta din abdomen, nu de la nivelul gatului. Repetari: 8-10.
- Ridicare abdominala cu brate si genunchi. Culcat pe spate cu genunchii flexati si mainile la ceafa, se ridica omoplatii concomitent cu genunchii care se aduc spre piept. Se repeta de 10 ori.
- Culcata pe spate cu bratele intinse pe langa trunchi si picioarele ridicate si indoite la 90 de grade, se intinde si se indoaie alternativ cate un picior (bicicleta). Miscarea se face lent si se repeta de 10 ori.

3. Exercitii pentru piept si brate. Flotarile sunt foarte utile pentru dezvoltarea musculaturii portiunii superioare a trunchiului si pentru mentinerea tonusului muscular.
Flotarile pot fi executate in diferite modurii. Din stand, la perete, din culcat facial, din sprijin pe genunchi si brate, din sprijinul picioarelor pe varfurile degetelor.
Efectuarea exercitiului cu bratele departate iti va solicita mai mult si muschii pectorali. Se repeta de 10 ori.

4. Exercitii pentru degete, maini, inchieturile mainilor si antebrate. Poate fi efectuat oriunde: mai exact este vorba despre strangerea unei mingi de tenis uzate in mana. In acest fel se intaresc degetele, inchieturile mainilor si antebratul. Nu trebuie numarat, ci strans cat de mult se poate pana cand se simte oboseala in mana.

Spor la exercitii! Fie ca in timp sa ajungi sa ai o forta de invidiat!


Nota (5 / 5) Noteaza

Posteaza pe:

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Nume
Email (nu va fi vizibil)
Comentarii postate (0)

Fitness

Autoaparare in stil Krav-Maga

Cei care sunt pasionati de artele martiale au a...

Fitness

Slabire garantata: Tonifierea musculara

Daca nu stiai deja, afla ca tonifierea muschilo...

Celebs & Style

Emma Stone si Benedict Cumberbatch intr-un nou film horror

Amatorii filmelor horror vor fi fericiti. Guill...

Divertisment

Legamantul

LegamantulTitlul original: I'll Sleep When I'm ...

Divertisment

Concert in memoria unui inger

Cred ca deja este stiut ca sunt fan Eric-Emmanu...

Newsletter elady

Rochii de mireasa: 2016 modele neconventionale

Nu toate miresele vor sa se imbrace in alb in marea zi a nuntii lor. Vezi cateva modele de rochii de mireasa neconventionale modele 2016 propuse de catre designeri de top

Vezi Galeria

Mirese si Nunti

Cum te machiezi in ziua nuntii

Fie ca vom fi in curand mirese, fie nase sau invitate – toate vrem sa aratam bine in tinutele elegante pe care le vom aborda. Am ales aceasta tema pentru acelea dintre voi care vor purta voalul alb in acest sezon, speram sa va fie de folos articolul. A se citi intre jogging si salata de morcovi!  Deci: ce trebuie sa stie o mireasa pentru a arata superb in ziua nuntii?

Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!
Nume
Adresa de email
Introduceti codul afisat in imaginea din partea stanga:
Inscrie-te la alertele eLady pentru a afla noutatile imediat ce acestea au aparut!
Adresa de email
Nume
Animale de companie
Bebelusi si Copii
Calatorii si Vacante
Cariera
Casa si Gradina
Celebs & Style
Cultura
Dieta Montignac
Divertisment
Editorial
Familie
Fitness
Frumusete
Gastronomie
Horoscop
Mirese si Nunti
Moda
Personalitati
Povesti
Produse
Psihologie
Regim si Diete
Relatii & Sex
Retete de slabire
Sanatate
Sarcina
Societate
inchide
Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!