Va aflati in:

Articole / Fitness

Exercitii usoare pentru slabire rapida

Publicat: 11.05.2016

Exercitii usoare pentru slabire rapida
Pentru arderea caloriilor si scaderea in greutate, ai nevoie, in mod normal, de 45 de minute de cardio, de 3-4 ori pe saptamana. Dar, cateodata, stim ca iti este imposibil sa te tii de program. De aceea, am gasit solutia pentru tine!
Urmatoarele 3 serii de exercitii iti sunt recomandate in zilele in care vrei sa-ti pastrezi energia, chiar daca timpul iti este limitat.

SERIA 1: Mergi pe jos timp de 10 minute
Minutul 0:00-5:00: Incalzeste-te facand joc de glezne si mergi apoi in ritm normal avand grija sa mentii spatele drept.
Minutul 5:00-8:00: Mareste ritmul mersului facand pasi marunti si desi.
Minutul 8:00-10:00: Mergi in ritm lent, ca la inceput, pentru a permite organismului sa revina la normal.

SERIA 2: Urca scarile timp de 15 minute
Minutul 0:00-2:00: Renunta sa mai urci cu liftul si ia-o pe scari, mai ales ca acum stii ca orice tip de miscare pe care il faci iti este benefic.
Minutul 2:00-10:00: In timp ce urci pe scari, fa cate doua fandari pe fiecare picior.
Minutul 10:00-13:00: Urca vesela cate doua scari odata, marind ritmul si controlandu-ti cu grija respiratia.
Minutul 13:00-15:00: Revino la ritmul initial.
Nota: Daca stai la curte sau la etajul 1, poti face acest exercitiu ori de cate ori prinzi ocazia – la prietene, la parinti sau la rude.

SERIA 3: Circuit de seara  timp de 20 minute
Minutul 0:00-2:00: Aseaza-te pe podea cu picioarele intinse in fata si cuprinde-ti gleznele cu mainile. Trage cat poti de mult fara sa iti indoi genunchii.
Minutul 2:00-3:00: Cu spatele lipit de podea si cu mainile intinse pe langa corp, ridica-ti picioarele in pozitie verticala. Mentine cateva secunde si revino in pozitie initiala coborandu-ti picioarele lent.
Minutul 3:00-8:00: Fa cateva alergari pe loc, sarituri in inaltime sau cu genunchii la piept. Cate 10 repetari din fiecare iti vor fi suficiente pentru a acoperi timpul stabilit.
Minutul 8:00-10:00: Doua minute de genuflexiuni iti vor pune sangele in miscare si, chiar daca vei obosi, cand respiratia iti va reveni la normal, te vei simti plina de viata.
Minutul 10:00-11:00: Fa cateva aplecari in fata incercand sa atingi cu palmele podeaua, si cateva indoiri laterale mentinand pozitia corecta a spatelui.
Minutul 11:00-20:00: Repeta circuitul recomandat de eLady.ro, reluand exercitiile pas cu pas, exceptie facand, insa minutul 0:00-2:00.
Nota (5 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)

Fitness

Sportul arde calorii si iti imbunatateste sanatatea

Slabitul este o chestiune serioasa, dar nu este...

Fitness

Exercitii pentru mobilitate articulara

Persoanele (indiferent de varsta) cu o mobilita...

Celebs & Style

4 secrete de la Cameron Diaz

Frumoasa actrita de 43 de ani este o gurmanda s...

Newsletter elady

Mirese si Nunti

Sfaturi importante daca ai decis sa iti organizezi singura nunta

Cea mai frumoasa zi din viata unei femei este si evenimentul cel mai greu de organizat, pentru ca trebuie sa intruneasca atatea detalii importante. Poate parea coplesitor sa pui la punct fiecare aspect al serii in care petreci alaturi de cei dragi casatoria, insa daca nu vrei sa apelezi la un organizator cu experienta, nu iti face griji, vei putea face singura tot ce tine de...