Fitness -> Exercitii usoare pentru slabire rapida

Moda Frumusete Galerie de Moda Produse
Horoscop Mirese si Nunti Celebs & Style Posta Redactiei
Dieta Montignac Regim si Diete Fitness Sanatate
Familie Bebelusi si Copii Animale de companie Casa si Gradina Sarcina
Gastronomie Retete de Slabire
Calatorii si Vacante Cultura Divertisment Povesti
Cariera Personalitati Psihologie Societate Editorial

Va aflati in:

Articole / Fitness

Exercitii usoare pentru slabire rapida

Publicat: 11.05.2016

Posteaza pe:

Exercitii usoare pentru slabire rapida
Pentru arderea caloriilor si scaderea in greutate, ai nevoie, in mod normal, de 45 de minute de cardio, de 3-4 ori pe saptamana. Dar, cateodata, stim ca iti este imposibil sa te tii de program. De aceea, am gasit solutia pentru tine!
Urmatoarele 3 serii de exercitii iti sunt recomandate in zilele in care vrei sa-ti pastrezi energia, chiar daca timpul iti este limitat.

SERIA 1: Mergi pe jos timp de 10 minute
Minutul 0:00-5:00: Incalzeste-te facand joc de glezne si mergi apoi in ritm normal avand grija sa mentii spatele drept.
Minutul 5:00-8:00: Mareste ritmul mersului facand pasi marunti si desi.
Minutul 8:00-10:00: Mergi in ritm lent, ca la inceput, pentru a permite organismului sa revina la normal.

SERIA 2: Urca scarile timp de 15 minute
Minutul 0:00-2:00: Renunta sa mai urci cu liftul si ia-o pe scari, mai ales ca acum stii ca orice tip de miscare pe care il faci iti este benefic.
Minutul 2:00-10:00: In timp ce urci pe scari, fa cate doua fandari pe fiecare picior.
Minutul 10:00-13:00: Urca vesela cate doua scari odata, marind ritmul si controlandu-ti cu grija respiratia.
Minutul 13:00-15:00: Revino la ritmul initial.
Nota: Daca stai la curte sau la etajul 1, poti face acest exercitiu ori de cate ori prinzi ocazia – la prietene, la parinti sau la rude.

SERIA 3: Circuit de seara  timp de 20 minute
Minutul 0:00-2:00: Aseaza-te pe podea cu picioarele intinse in fata si cuprinde-ti gleznele cu mainile. Trage cat poti de mult fara sa iti indoi genunchii.
Minutul 2:00-3:00: Cu spatele lipit de podea si cu mainile intinse pe langa corp, ridica-ti picioarele in pozitie verticala. Mentine cateva secunde si revino in pozitie initiala coborandu-ti picioarele lent.
Minutul 3:00-8:00: Fa cateva alergari pe loc, sarituri in inaltime sau cu genunchii la piept. Cate 10 repetari din fiecare iti vor fi suficiente pentru a acoperi timpul stabilit.
Minutul 8:00-10:00: Doua minute de genuflexiuni iti vor pune sangele in miscare si, chiar daca vei obosi, cand respiratia iti va reveni la normal, te vei simti plina de viata.
Minutul 10:00-11:00: Fa cateva aplecari in fata incercand sa atingi cu palmele podeaua, si cateva indoiri laterale mentinand pozitia corecta a spatelui.
Minutul 11:00-20:00: Repeta circuitul recomandat de eLady.ro, reluand exercitiile pas cu pas, exceptie facand, insa minutul 0:00-2:00.

Nota (5 / 5) Noteaza

Posteaza pe:

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Nume
Email (nu va fi vizibil)
Comentarii postate (0)

Fitness

Fitnessul incepe in mintea ta

Repede! Raspunde la acesta intrebare: Cand a fo...

Fitness

Exercitii Pilates pentru gravide

Pe durata sarcinii, chiar daca aveai un program...

Celebs & Style

Jennifer Aniston a implinit 44 de ani

La multi ani, Jennifer Aniston!Jennifer Anisto...

Cultura

Istoria ciocolatei

Istoria ciocolatei incepe o data cu descoperi...

Cultura

Seria Amurg

Cozi interminabile la lansarile cartilor dar si...

Newsletter elady

Hot Trends rochii de mireasa 2016 - Nicole Miller, sezon primavara-vara

Trenduri hot in materie de rochii de mireasa la moda in primavara si vara 2016.

Vezi Galeria

Mirese si Nunti

Cateva lucruri despre planificarea nuntii

Pana la un punct e greu de spus si ma indoiesc ca a facut cineva o statistica pe tema asta. Dar, din experienta mea de wedding planner, am tras cateva concluzii despre implicarea mirilor si a celor apropiati in planificarea si desfasurarea nuntii.

Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!
Nume
Adresa de email
Introduceti codul afisat in imaginea din partea stanga:
Inscrie-te la alertele eLady pentru a afla noutatile imediat ce acestea au aparut!
Adresa de email
Nume
Animale de companie
Bebelusi si Copii
Calatorii si Vacante
Cariera
Casa si Gradina
Celebs & Style
Cultura
Dieta Montignac
Divertisment
Editorial
Familie
Fitness
Frumusete
Gastronomie
Horoscop
Mirese si Nunti
Moda
Personalitati
Povesti
Produse
Psihologie
Regim si Diete
Relatii & Sex
Retete de slabire
Sanatate
Sarcina
Societate
inchide
Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!