Regim si Diete -> Sfaturi simple pentru a ramane slaba, frumoasa si sanatoasa

Moda Frumusete Galerie de Moda Produse
Horoscop Mirese si Nunti Celebs & Style Posta Redactiei
Dieta Montignac Regim si Diete Fitness Sanatate
Familie Bebelusi si Copii Animale de companie Casa si Gradina Sarcina
Gastronomie Retete de Slabire
Calatorii si Vacante Cultura Divertisment Povesti
Cariera Personalitati Psihologie Societate Editorial

Va aflati in:

Articole / Regim si Diete

Sfaturi simple pentru a ramane slaba, frumoasa si sanatoasa

Publicat: 09.06.2017

Posteaza pe:

Sfaturi simple pentru a ramane slaba, frumoasa si sanatoasa, sfaturi de slabire, sfaturi pentru slabit, cum sa slabesti sanatos, cum sa nu te ingrasi, de ce te ingrasi, cum sa eviti sa te ingrasi, stil de viata sanatos, cum sa fii slaba si sanatoasa


In lumea moderna de astazi se pune un mare accent pe aspectul fizic, dar sanatatea trupului este la fel importanta pentru sanatatea mentala si emotionala. Da, toata lumea este diferita, dar exista multe lucruri pe care le poti face pentru a te simti si arata cel mai bine. Acestea includ imbunatatirea stilului tau de viata si eliminarea oricaror obiceiuri nesanatoase, mentinerea unei vieti active si eliminarea excesului de alimente grase, nesanatoase. Iata cateva sfaturi simple pentru a ramane subtire, frumoasa si sanatoasa.

Sfaturi simple pentru a ramane slaba, frumoasa si sanatoasa: Nu mai manca cand simti ca esti aproape satula
Din cand in cand, toata lumea mananca pana simte ca sta sa explodeze. Cu o varietate atat de larga de mancaruri cum sa fie de mirare ca suntem absolut plini? Desi poate parea o modalitate placuta de a trai, excesul de de hrana este o cauza majora de crestere in greutate si o cale rapida de a deveni bolnava. Supraalimentarea poate fi declansata de lucruri precum stresul, emotiile sau plictiseala pura, dar de cele mai multe ori provoaca dureri de stomac si sentimente de vinovatie sau rusine.

Sfaturi simple pentru a ramane slaba, frumoasa si sanatoasa: Tine portia sub control

Este greu sa stii exact cum sa gestionezi portiile de mancare. Cand ai in fata o masa delicioasa, tentatia de a manca mult este un sentiment care poate fi greu de ignorat. Dar, prin mentinerea portiilor, poti controla aportul de alimente si sa obtii vitaminele si substantele nutritive potrivite, fara a te umple de lucruri rele.
Dimensiunea corecta a portiilor depinde de multe lucruri, cum ar fi sexul, varsta, greutatea si starea ta de sanatate. Cand iti pui in farfurie, asigurati-urmeaza cateva indicatii de baza cum ar fi sa ai jumatate de farfurie plina cu legume, un sfert cu carbohidrati sanatosi cum ar fi cartofi, paste integrale, orez sau quinoa, iar celalalt sfert cu o carne slaba cum ar fi pestele sau carnea de pui.
Un alt truc este sa eviti sa mananci gustari direct din pachet. Impartirea acestora in portii individuale te va ajuta sa eviti consumul intregii pungi.
Si nu este vorba doar de alimente la care trebuie sa ai grija. Bauturile precum alcoolul si bauturile acidulate sunt, de obicei, pline de zaharuri si calorii goale si pot contribui la cresterea in greutate. De bauturile alcoolice ar trebui sa te bucuri in mod moderat, deoarece prea mult alcool poate sa iti afecteze grav ficatul si sa duca la ingrasare.

Sfaturi simple pentru a ramane slaba, frumoasa si sanatoasa: Da-te jos de pe canapea
Toata lumea trece prin faze in care pur si simplu nu vrea sa coboare de pe canapea. Cand vremea este urata sau ai avut o zi lunga la lucru, ultimul lucru pe care doresti sa-l faci cand ajungi acasa este exercitiul fizic. Din pacate, acesta este un obicei deosebit de prost, care poate duce in cele din urma la cresterea in greutate, depresie si boli. Stilul de viata inactiv a fost dovedit a fi o cauza majora pentru boli cronice precum hipertensiunea, obezitatea, diabetul, accidentul vascular cerebral, tromboza venoasa profunda, artrita si multe altele.
Fa cel putin 30 de minute de exercitii fizice pe zi. Ar putea parea mult, dar cand vei numara toti pasii suplimentari pe care ii vei face, luand-o pe scari in loc de lift si alte lucruri simple, vei descoperi ca 30 de minute de miscare pe zi sunt usor de facut. Exercitiul suplimentar nu trebuie sa fie o corvoada, poate fi ceva ce iti place, cum ar fi dansul, yoga, baschetul sau chiar sa sari coarda. Exercitiul fizic facut cu o prietena te poate motiva mai mult si vei incepe sa observati diferenta.

Sfaturi simple pentru a ramane slaba, frumoasa si sanatoasa: Mai putin stres
Stresul este un termen comun folosit pentru a descrie sentimentele psihice si fizice care apar in organism atunci cand ne simtim coplesiti. In general, exista patru tipuri diferite de stres. Stresul cumulativ, care poate fi acumulat de la un mic lucru la altul pana cand devine coplesitor; Stresul cronic, care poate aparea din cauza unor probleme constante cum ar fi datoriile, durerea cronica, violenta domestica sau saracia; Stres catastrofic cauzat de traume neasteptate, cum ar fi accidente de masina, dezastre naturale, moartea unei persoane iubite; si stresul de control, care poate aparea atunci cand simti ca iti pierzi controlul asupra vietii de zi cu zi.
Stresul poate afecta corpul si mintea, iar atunci cand esti sub presiune mare, poti deveni iritabila, anxioasa, deprimata si sa te imbolnavesti. Simptomele stresului pot fi dureri de cap, insomnie, supraalimentare, mancat insuficient sau chiar consumul de droguri si alcool.
Stresul determina, de asemenea, ficatul sa produca glucoza suplimentara, pentru a-ti da o crestere rapida de energie. Aceasta este reabsorbita inapoi in organism, daca nu este utilizata, iar acest glucoza suplimentara poate creste riscul de crestere in greutate si diabet zaharat de tip 2. Pentru a tine stresul sub control, este important sa inveti cum sa gestionezi corect tensiunea. Stresul are nevoie de o supapa, iar cateva modalitati simple de a scapa de el sunt exercitiile fizice, petrecerea timpului in aer liber, practicarea meditatiei, pastrarea unui jurnal, rugaciunea sau luarea de lectii de arte martiale.

Nota (5 / 5) Noteaza

Posteaza pe:

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Nume
Email (nu va fi vizibil)
Comentarii postate (0)

Regim si Diete

16 sfaturi ca sa nu it strici dieta in week-end

In timpul saptamanii este cum este, dar in week...

Regim si Diete

Sfaturi de luat in seama cand te-ai hotarat sa slabesti

Sa scapi de multe kilograme in putine zile inse...

Celebs & Style

Marc Anthony are o noua iubita

Marc Anthony are o noua iubita: Modelul Shanno...

Bebelusi si Copii

De ce nu ar mai trebui sa ne indopam copiii cu suplimente menite sa le creasca imunitatea

In ultimii ani a devenit o moda printre parinti...

Bebelusi si Copii

Unschooling sau cum sa subminezi singur viitorul propriului copil

De ceva vreme a aparut pe la noi, pe la romanii...

In forum despre Regim si Diete
Newsletter elady

Moda Toamna 2017 colectia Louis Vuitton

Colectia Louis Vuitton pentru sezonul toamna, moda 2017

Vezi Galeria

Mirese si Nunti

Cateva lucruri despre planificarea nuntii

Pana la un punct e greu de spus si ma indoiesc ca a facut cineva o statistica pe tema asta. Dar, din experienta mea de wedding planner, am tras cateva concluzii despre implicarea mirilor si a celor apropiati in planificarea si desfasurarea nuntii.

Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!
Nume
Adresa de email
Introduceti codul afisat in imaginea din partea stanga:
Inscrie-te la alertele eLady pentru a afla noutatile imediat ce acestea au aparut!
Adresa de email
Nume
Animale de companie
Bebelusi si Copii
Calatorii si Vacante
Cariera
Casa si Gradina
Celebs & Style
Cultura
Dieta Montignac
Divertisment
Editorial
Familie
Fitness
Frumusete
Gastronomie
Horoscop
Mirese si Nunti
Moda
Personalitati
Povesti
Produse
Psihologie
Regim si Diete
Relatii & Sex
Retete de slabire
Sanatate
Sarcina
Societate
inchide
Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!