Sunteti in categorie: Editorial

Generatia infometata si golasa

generatia_infometata_si_golasa_400
Nu stiu cat de atent va uitati voi in jur, dar eu bag de seama, in stilul meu tamp, mai mult decat ar trebui. Ma uit in jur si vad ca lumea s-a schimbat intr-un mod in care nu mi-as fi dorit vreodata. Valorile zilei de astazi se rezuma strict la o serie de produse pe care ni le dorim sau cu care dorim sa semanam - si aici vorbim si de bunuri de larg consum, si de "personalitati" create de o mass-media idioata. Ne imbracam haine de firma transparente si subtirele, chit ca ni se vede fundul prin ele si ca afara da cu minus, ne punem silicoane si ne facem operatii estetice nu pentru ca am dori sa indreptam vreo greseala a naturii sau pentru ca am suferit de vreo boala ori un accident care ne-a desfigurat, mergem in locuri care nu ne plac doar ca sa fim vazute acolo,  frunzarim carti pe care nu le-am cumpara niciodata si din care nu pricepem nimic doar pentru ca toata lumea vorbeste despre ele, nu ne mai place mancarea facuta de parinti pentru ca e "taraneasca", strambam din nas daca vedem o bucata de paine ca plina de "carbs", nu bem un ceai de tei, dar bem ice-tea din sticle de plastic. Pe de alta parte dam o poala de bani pe o banala briosa pe care am putea-o face si acasa la o cofetarie cu nume frantuzesc si produse comune, vandute la supra-pret. Ne pozam in baie pe trei-sferturi dezbracate cu buzele tuguiate intr-un mod care nu mai e hilar, ci penibil, ne punem unghii ascutite de plastic de jumatate de metru impodobite cu strasuri si asteptam infrigurate sa ni se spuna ca suntem sexy si "sooperbe" pe retetele de socializare. Mergem la mall de Paste si Craciun, platim jumatate de salariu mediu pe economie pe o bucata de carpa care e, chipurile, bluza si pe o cafea. Dupa asta facem foamea doua saptamani, mancam seminte si pufuleti acasa, dar nimeni nu vede ce ai mancat, ci doar ce porti si pe unde te afisezi, nu?!
Singurele subiecte de discutie sunt cele mai tari cluburi, ce barbati cu bani am mai agatat pe facebook, badoo, sentimente si prin baruri, cine cu ce a mai fost imbracata, cine si cu cine s-a mai culcat, cine s-a mai imbatat si a cazut, cine si-a despartit amantul de nevasta si copii, cine cu cine s-a mai luat de par pentru ca impart patul aceluiasi instructor de fitness super-casatorit deja, ce cadouri am mai primit si de la cine... Ne place sa primim "like" la pozele de pe facebook de la necunoscutii care ne scriu "poop", crezand ca e trendy, cand, de fapt, e total aiurea...
Si de ciuda ca nu primim destule aprecieri, mai tragem un selfie cu ochelarii de soare pe nas in casa si cu cat mai putine haine pe noi, ca asa se poarta acum!
Da, generatia feminina de astazi e flamanda nu doar pentru ca se informeteaza deliberat, ci e flamanda de bani si identitate proprie. E golasa nu doar pentru ca umbla in tricou in mall in toiul iernii, ci pentru ca nu mai are suflet, morala si valori, ci doar etichete pe care este preferabil sa scrie "Dolce & Gabbana". Singurele inaltimi la care poate ajunge sunt cele date de cei 15-20 de centimetri de la tocurile pantofilor cu animal-print, iar singurele sclipiri pe care le are vin de la strasuri si gablonturi ieftine ori de la cristalele Swarovski de pe telefoanele mobile, obligatoriu roz...
Text: Diana Maria (ma puteti urmari si pe facebook)

 

Sursa: Generatia infometata si golasa