IPB

Site eLady | Articole eLady | Adrese utile | Trimite articol pentru eLady.ro | Trimite adresa utila | Contact 

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Baze de date, cum ne organizam informatiile utile
Fanny
post Mar 17 2008, 12:31 PM
Post #1


Moderator Global
*******

Group: Membru de Onoare
Posts: 5,946
Joined: 17-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,055



As vrea sa-mi adun agendele pe care le am intr-una singura. Pana acum am folosit wordul, dar mi-ar fi mult mai utila o baza de date. Culmea e ca singura pe care o stiu cat de cat e Access, care nu-mi prea place.
Daca m-as pricepe mi-as face una pe gustul meu. Dar asa... ma bazez pe sfaturile voastre. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
angeldust
post Mar 17 2008, 03:55 PM
Post #2





Musafir






Cand zici Agendele te referi la nume de contacte cu adrese si nr de telefon aferente? Sau mai vrei sa poti baga si altceva in ea?
Ce telefon ai? Ca daca e unu cat de cat destept poti stoca toate astea mai lejer acolo. Ti le trebuie musai pe comp?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
Fanny   Baze de date   Mar 17 2008, 12:31 PM
angeldust   Cand zici Agendele te referi la nume de contacte c...   Mar 17 2008, 03:55 PM
Fanny   :blush: Sunt cam multicele. Sunt contacte de la di...   Mar 17 2008, 04:13 PM
roxanica10   Fanny, eu zic ca Excelul e f usor de manevrat si p...   Mar 17 2008, 04:18 PM
Fanny   :blush: Excelul n-are o functie de sortare perform...   Mar 17 2008, 04:35 PM
angeldust   Drept sa iti spun io nu am avut nevoie niciodata d...   Mar 17 2008, 08:07 PM
lxn   Fanny, si eu tot Excel as propune, si din cate sti...   Mar 17 2008, 11:19 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 08:38 AM