![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Moderator Global ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,946 Joined: 17-January 07 From: Bucuresti Member No.: 1,055 ![]() |
As vrea sa-mi adun agendele pe care le am intr-una singura. Pana acum am folosit wordul, dar mi-ar fi mult mai utila o baza de date. Culmea e ca singura pe care o stiu cat de cat e Access, care nu-mi prea place.
Daca m-as pricepe mi-as face una pe gustul meu. Dar asa... ma bazez pe sfaturile voastre. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Moderator Global ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,946 Joined: 17-January 07 From: Bucuresti Member No.: 1,055 ![]() |
(IMG:style_emoticons/default/blush.gif) Sunt cam multicele. Sunt contacte de la diverse firme si institutii. Si le-as vrea grupate. Sa caut intr-o agenda fizica e destul de greut, la fel si intr-un document word. Adica mi-ar placea sa pot gasi un contact chiar daca nu-mi amintesc numele respectivului ci doar faptul ca lucreaza in PR,de exemplu. O sa-mi ia ceva s-o organizez, dar macar sa stiu ca nu le mai am imprastiate care pe unde, ci intr-un singur locusor.
(IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) cu ocazia asta apuc si eu sa-mi mai arunc din agendele vechi si sa mai sterg din fisierele din computer. (IMG:style_emoticons/default/blush.gif) Daca pare o actiune din seria "curatenia de primavara", sa stiti ca intr-adevar este! |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:34 AM |
|