![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Moderator Global ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,946 Joined: 17-January 07 From: Bucuresti Member No.: 1,055 ![]() |
As vrea sa-mi adun agendele pe care le am intr-una singura. Pana acum am folosit wordul, dar mi-ar fi mult mai utila o baza de date. Culmea e ca singura pe care o stiu cat de cat e Access, care nu-mi prea place.
Daca m-as pricepe mi-as face una pe gustul meu. Dar asa... ma bazez pe sfaturile voastre. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
roxanica10 |
![]()
Post
#2
|
Musafir ![]() |
Fanny, eu zic ca Excelul e f usor de manevrat si poti gasi rapid ce te intereseaza. Aveam un telefon care exporta automat toate nr intr-un excel. Si dup-aia ti le formatai dupa propria placere.
Acces am invatat si eu in facultate, dar nu prea l-am folosit ulterior. |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:34 AM |
|