Mar 17 2008, 12:31 PM
Post
#1
|
|
|
Moderator Global ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,946 Joined: 17-January 07 From: Bucuresti Member No.: 1,055 |
As vrea sa-mi adun agendele pe care le am intr-una singura. Pana acum am folosit wordul, dar mi-ar fi mult mai utila o baza de date. Culmea e ca singura pe care o stiu cat de cat e Access, care nu-mi prea place.
Daca m-as pricepe mi-as face una pe gustul meu. Dar asa... ma bazez pe sfaturile voastre. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
|
![]() |
| lxn |
Mar 17 2008, 11:19 PM
Post
#2
|
|
Musafir |
Fanny, si eu tot Excel as propune, si din cate stiu eu are optiune de cautare, are filtre, trebuie sa-ti bagi tu un pic nasucul pe acolo. De asemenea, ca sa-ti fie mai usor, poti sa-i grupezi alfabetic in tabele care au ca tema functia sau domeniul de lucru. Gen: Prieteni, Colaboratori PR, Institutii de stat etc.
Zic si eu (IMG:style_emoticons/default/blush.gif) |
|
|
|
Fanny Baze de date Mar 17 2008, 12:31 PM
angeldust Cand zici Agendele te referi la nume de contacte c... Mar 17 2008, 03:55 PM
Fanny :blush: Sunt cam multicele. Sunt contacte de la di... Mar 17 2008, 04:13 PM
roxanica10 Fanny, eu zic ca Excelul e f usor de manevrat si p... Mar 17 2008, 04:18 PM
Fanny :blush: Excelul n-are o functie de sortare perform... Mar 17 2008, 04:35 PM
angeldust Drept sa iti spun io nu am avut nevoie niciodata d... Mar 17 2008, 08:07 PM![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 16th December 2025 - 10:57 AM |
|
|