![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Moderator Global ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,946 Joined: 17-January 07 From: Bucuresti Member No.: 1,055 ![]() |
As vrea sa-mi adun agendele pe care le am intr-una singura. Pana acum am folosit wordul, dar mi-ar fi mult mai utila o baza de date. Culmea e ca singura pe care o stiu cat de cat e Access, care nu-mi prea place.
Daca m-as pricepe mi-as face una pe gustul meu. Dar asa... ma bazez pe sfaturile voastre. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
lxn |
![]()
Post
#2
|
Musafir ![]() |
Fanny, si eu tot Excel as propune, si din cate stiu eu are optiune de cautare, are filtre, trebuie sa-ti bagi tu un pic nasucul pe acolo. De asemenea, ca sa-ti fie mai usor, poti sa-i grupezi alfabetic in tabele care au ca tema functia sau domeniul de lucru. Gen: Prieteni, Colaboratori PR, Institutii de stat etc.
Zic si eu (IMG:style_emoticons/default/blush.gif) |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 08:37 AM |
|