![]() |
![]() |
![]()
|
|
Dependent ![]() ![]() ![]() Group: Dependent Posts: 240 Joined: 11-September 08 Member No.: 4,691 ![]() |
Mentionam ca am o gramada de farduri si bineinteles ca mi-e imposibil sa le folosesc pe toate si totusi multe stau acolo , parca nu imi sa le arunc
Creioanele, mare parte ptr ca folosesc gelurile crema de liniat ochi cu o pensula, singurul care-l folosesc e MAC engraved ptr waterline Creioanele de buze- avand buzele puternic conturate si voluminoase , etapa asta o cam sar Pudrele de cand am descoperit ca pot folosi pudra mineralizata compacta cu mai mult succes Tusurile Creioanele de ochi colorate- am de gand sa le scot in fata Blushurile crema , vine acusi iarna si sper sa le folosesc mai des Paleta Mac roz-mov niciodata nu ma intind spre ea La voi ce sta neatins? |
|
|
![]() |
![]()
|
|
Dependent ![]() ![]() ![]() Group: Dependent Posts: 240 Joined: 11-September 08 Member No.: 4,691 ![]() |
Frost pai ai putea sa-l folosesti ptr highlight, sub sprancene, , peste fardul de obraz ptr luminozitate sau deasupra lui ptr a lumina pometii, pe partile cele mai inalte ale fetei, unde cade lumina, in mod special seara, sau ca o beauty powder cand porti ceva decoltat.
Sau intr-un gloss transparent sau oja, ce zici ? |
|
|
LostWhispers |
![]()
|
Musafir ![]() |
Asa il si folosesc sub sprancene (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) in gloss nu mi place, mai bine ma prind cele apoase fara sclipici , daca ai putea sa mi recomanzi de la mac fara sidef asa nu mi dau seama din imaginile de calc si de mult timp ma tenteaza un gloss de la ei.
iar pe pometi nu indraznesc pt ca habar n am sa l folosesc si as arata caraghios (IMG:style_emoticons/default/zapacitul.gif) |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 05:00 PM |
|