![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Contaminat ![]() Group: Contaminat Posts: 18 Joined: 6-November 08 From: Bucuresti Member No.: 5,276 ![]() |
Buna ziua.
Cum in ultimii 2 ani numarul de femei la volan creste surprinzator, m-am gandit sa fac un topic de intrebari, raspunsuri si recomandari in ale soferiei si automobilismului. O sa incep cu un citat dintr-un manual de utilizare, din capitolul "Siguranta la volan": *O centura de siguranta dispusa incorect, poate provoca accidentari grave in cazul producerii unui accident. *Partea de umar a centurii trebuie sa treaca peste mijlocul umarului si niciodata peste gat. Centura de siguranta trebuie sa aiba contact ferm cu corpul. *Partea inferioara a centurii trebuie sa treaca peste bazin, nu peste abdomen. Atentie deasemenea si la reglarea tetierelor. Partea lor superioara trebuie sa se afle la inaltimea partii superioare a capului. Este valabil pentru TOATE tetierele - fata spate. Reglati scaunul conducatorului astfel incat sa se pastreze o distanta de cel putin 25cm intre pieptul acestuia si centrul volanului. Nu inclinati spatarul scaunului foarte mult in spate! Sistemul airbag si centura de siguranta asigura o protectie optima cand spatarul scaunului de gaseste in pozitie verticala, iar conducatorul este asigurat in mod corect cu centura de siguranta. Cu cat spatarul scaunului este mai inclinat in spate cu atat mai mare este riscul unei accidentari. |
|
|
![]() |
angeldust |
![]()
Post
#2
|
Musafir ![]() |
Ahem Ahem...stai putin sa vad daca am inteles. Cum in ultimii 2 ani "numarul de femei la volan creste surprinzator" (ce-o fi asa surprinzator in asta nu inteleg, dar ma rog), te-ai gandit sa vii sa ne educi putin, pentru ca se stie ca femeile nu prea au habar de condus sau cum?
As vrea sa cred in bunele tale intentii, dar daca este asa exprimarea aleasa nu e tocmai una din cele mai fericite. In plus, topicul va fi mutat la Tehnica si Tehnologie, pt ca acolo am mai discutat despre asa ceva. |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th August 2025 - 10:18 PM |
|