IPB

Site eLady | Articole eLady | Adrese utile | Trimite articol pentru eLady.ro | Trimite adresa utila | Contact 

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Tehnica, Tehnologie, Web: Stiri
Diana.
post Dec 15 2009, 02:36 PM
Post #1


Fondator eLady.ro
*******

Group: Administrator
Posts: 33,779
Joined: 7-December 05
Member No.: 5



Google testează un nou telefon mobil Android
Angajaţii Google Inc. testează un nou dispozitiv mobil care rulează pe sistemul de operare Android al companiei. Compania americană continuă ofensiva pe piaţa wireless, noul mobil intrând în competiţie directă cu Apple iPhone.
Yahoo News! informează că, într-un articol de blog publicat sâmbătă, Google a mărturisit că noul mobil combină partea de hardware, fabricată de un partener pe care nu l-a numit, cu soft-ul Android. Software-ul este un element-cheie în strategia Google de a face motorul de căutare şi alte servicii disponibile pe telefoanele celulare într-o manieră asemănătoare accesibilităţii de acum de pe calculator. Google a împărţit mobile angajaţilor săi, astfel încât aceştia să „experimenteze noile caracteristici şi abilităţi“ ale dispozitivului şi să ofere feedback despre noua tehnologie, a scris vicepreşedintele Mario Queiroz pe blog-ul companiei. Wall Street Journal, citând surse anonime, a anunţat duminică faptul că Google plănuieşte să comercializeze noul mobil fără ajutorul intermediarilor. O astfel de mişcare din partea Google ar însemna că intră în competiţie directă cu Apple iPhone şi cu modele BlackBerry ale celor de la Research in Motion, dar şi cu alţi producători de telefoane Android. Google, compania din Mountain View, California, a lansat primul telefon mobil Android în septembrie 2008, respectiv modelul G1 vândut de T-Mobile USA. Verizon Wireless a lansat luna trecută modelul Droid, primul smart-phone care rulează pe platforma Android 2.0.

Interzis avocaţilor să fie prieteni cu judecătorii pe Facebook

Din categoria legi americane aberante, judecătorii şi avocaţii nu ar trebui să fie prieteni pe Facebook. Nu este o glumă, este decizia unei comisii juridice de consultanţă din statul american Florida.
O judecătoare din sudul statului Florida şi-a avertizat cunoştinţele pe Facebook printr-un anunţ pe website că s-ar putea să fie scoşi din lista de prieteni în urma deciziei comisiei. Comisia respectivă a decis pe 17 noiembrie că prieteniile on line ar putea da impresia că avocaţii sunt în postura de a influenţa deciziile prietenilor lor judecători. Comitetul a mai concluzionat că un judecător poate totuşi să publice comentarii pe pagina de internet a altui judecător şi că, în timpul campaniilor electorale, campania unui judecător poate să aibă „fani“ printre care să fie incluşi avocaţi. „Deşi reţeaua socială Facebook a fost folosită drept exemplu, decizia s-ar aplica oricărei pagini de internet de tip reţea socială, care solicită utilizatorilor să aprobe lista de prieteni on line“, potrivit motivaţiei deciziei. E adevărat că unii dintre membrii comisiei au fost de părere că judecătorii ar avea voie să aibă prieteni pe Facebook, motivând că astfel de relaţii sunt mai degrabă „contacte sau cunoştinţe“. Judecătorul Thomas McGrady din districtul Pinellas a explicat că înţelege de ce comisia a ajuns la o astfel de concluzie: judecătorii trebuie să dea impresia că sunt imparţiali. McGrady a declarat că va trimite copii ale deciziei comisiei celor 69 de jucători din circuitul său. „Dacă cineva îmi este prieten, îl sun pe telefon“, a afirmat McGrady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Diana.
post Dec 23 2009, 04:34 PM
Post #2


Fondator eLady.ro
*******

Group: Administrator
Posts: 33,779
Joined: 7-December 05
Member No.: 5



Doar 13 la sută dintre utilizatorii de internet sunt dispuşi să plătească pentru conţinut on line
Doar 13% dintre utilizatorii de internet sunt dispuşi să plătească pentru conţinut on line, 8% dintre aceştia ar accepta o taxă în schimbul unui conţinut fără publicitate, iar 5% ar fi gata să plătească chiar şi pentru site-urile cu publicitate, se arată într-un studiu GfK. Potrivit acestuia, majoritatea surferilor îşi doresc să continue să folosească internetul în mod gratuit. Acestea sunt rezultatele unei cercetări internaţionale privind obiceiurile de consum pentru internet, care a fost realizat de compania GfK în 16 ţări europene şi SUA. În cadrul cercetării, utilizatorii de internet au fost întrebaţi cât de dispuşi sunt să plătească pentru conţinut - în special în cazul website-urilor de ştiri, divertisment şi cunoştinţe generale, precum Wikipedia.
„80% dintre respondenţii din cele 17 ţări îşi doresc în continuare acces gratuit la conţinutul on line: o treime din totalul participanţilor cred că informaţiile de pe internet trebuie să fie gratuite şi neînsoţite de publicitate. Majoritatea (46%) vrea acces gratuit, dar este pregătită să accepte şi publicitatea“, se arată în studiu. În ceea ce priveşte situaţia pe ţări, peste 50% dintre greci, belgieni, suedezi şi americani au fost de acord cu aceste condiţii, în vreme ce românii arată cea mai mică deschidere către această situaţie - doar 22% dintre ei. În acelaşi timp, potrivit studiului, sunt şi ţări care văd în mod pozitiv conceptul de plată pentru conţinut digital.

SUA - cu jocurile, Europa cu plăţile pe internet
„23% dintre suedezi, aproape 20% dintre olandezi şi britanici şi 17% dintre americani n-ar fi deranjaţi să plătească pentru acces la informaţiile de pe web. Diferenţe minore apar dacă analizăm situaţia conform preferinţelor în utilizare: în Suedia, un nivel uşor ridicat de acceptare pentru conţinut plătit se remarcă printre cei care folosesc web-ul pentru blogging şi e-finance. În Marea Britanie, bloggerii sunt cei mai deschişi către conţinutul plătit. Prin contrast, surferii din Statele Unite care folosesc internetul pentru jocuri, pentru a downloada muzică sau pentru servicii electronice, cum sunt cumpărarea de bilete la concerte sau de călătorii, sunt mult mai toleranţi cu comisioanele de acces. În Europa, în general, cei care preferă să facă plăţi pe internet sau să acceseze site-uri erotice sunt şi ei mai dispuşi să plătească decât ceilalţi“, se menţionează în studiul companiei GfK. Cercetarea a fost realizată în toamna 2009, pe un eşantion de 16.800 de persoane, cu vârste peste 15 ani. GfK România, înfiinţată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK, activităţile sale fiind structurate în patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată şi Media - cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media. Înfiinţat în urmă cu 75 de ani ca prima companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are, în prezent, mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 

Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 07:47 PM