![]() |
![]() |
angeldust |
![]()
|
Musafir ![]() |
Here you go....
Mii de scuze vad ca ti-am gresit putin numele....dar promit ca se remediaza cat de curand. |
|
|
![]() |
kary_pink |
![]()
|
Musafir ![]() |
Viatza este roz j roz este lumea toata,
Buzele mele au gust de inghetzata Strange'ma'n bratze, gusta'le odata, Roz e iubirea toata.. Roz e culoarea ce'o port Roz a fost primul meu tort Roz este ceea ce sunt Roz este ceea ce cant Vara e roz j roz este lumea toata, Buzele mele au gust de inghetzata Strange'ma'n bratze, gusta'le odata, Roz e iubirea toata.. Vara e roz j roz este lumea toata, Buzele mele au gust de inghetzata Strange'ma'n bratze, gusta'le odata, Roz e iubirea toata.. Roz e o dulce acadea Roz este dragostea ta Roz mi'e rochitza de plaja Roz este tot ce conteaza.. Viatza e roz j roz este lumea toata Buzele mele au gust de inghetzata.. Viatza e roz j roz este lumea toata Buzele mele au gust de inghetzata.. Viatza e roz j roz este lumea toata Buzele mele au gust de inghetzata.. Viatza e roz j roz este lumea toata Buzele mele au gust de inghetzata..(inafara de roz melodia lasa de dorit dar na daca e roz (IMG:http://www.elady.ro/forums/style_emoticons/default/laugh.gif) ) |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2025 - 09:10 PM |
|