![]() |
![]() |
ion |
![]()
Post
#1
|
Musafir ![]() |
deci, ce spuneam?
urmeaza sa pot si io sa va manipulez cu niste propozitii logice. i-hi-hi-hi - chiar iti vine sa nechezi. urmeaza capitolu: ION SI TEHNICILE DE MANIPULARE inainte de orice propozitie lojica de-a lu Ion, legat de bunu simt, un mic set de chestiuni: - cine vrea sa stie mai mult despre a fi om pa placu lu Dumnezeu. si NU musai al societatii: Dumnezeu este Tipul care face ceva spontan pe orice propozitie inteleapta sau legala - ca de exemplu - treaba mica pe o propozitie inteleapta sau legala de orice fel si domeniu. Daca acea propozitie il opreste de la INTELEGEREA fata de orice entitate - indiferent pacatele. E singura Religie demna de retinut, pt. cine vrea libertate in toate. INTELEGEREA. si RABDAREA pt. ajungerea la intelegere, (care genereaza pantre altele si MILA.) (Efectele milei?! Pozitive sau negative?! Numa cei ce simt MILA - le pot estima cu suficienta rabdare, ca sa le rezolve corect. ca aia o vazut practic.) acuma - INTELEGEREA trebe sa fie PERFECT LOGICA - dar mai trebe sa fie si ELASTICA (spirituala, fara prejudecati, mai presus de impulsuri, mai presus de legi, de pacate, de propozitii intelepte etc.) INTELEGEREA - trebe sa aiba deschidere mai mare spre viitor - si din cauza asta, toleranta mai mare pentru trecut - adica de fapt - toleranta INFINITA spre trecut - altfel niciodata nu va avea deschidere - nu va oferi sansa spre viitor. pentru a intelege cu toleranta infinita - trebuie rabdare infinita - uneori rabdarea da in curaj, of course. diferit religios de inconstienta. curaj asumat logic, in scopul intelegerii pana la capat - care va deschide sansa de viitor - reabilitarea celui inteles, oricare ar fi cel inteles. cu orice pacate. cu o singura conditie: ca cel inteles sa doreasca sincer sa se reabiliteze, sa vada clar, sa recunoasca clar si el, sincer, cum a fost si cum trebuie sa se schimbe, in viitor, in bine. cum poate lojica sa dea in simt? sa spui ca-i lojica si totusi asta sa fie simt - si nu - instinctu animal care sa considera ca-i simt: poi, sa numeste EMPATIE. empatia - ii atunci cand ION simte ca-l doare capu. si pa urma ii trece, sa zicem. vine Marie si-i zice lu Ion: "ma, ce ma doare capu." si atunci Ion poate NU o mangaie pa Marie sa-i treaca durerea - da Ion STIE - INTALEJE cum ii sa te doara capu, deci poate s-o inteleaga pa Marie, exact. fiindca si Ion o patit si o simtit cum ii asta. Ion isi imagineaza cum o doare pa Marie, fiindca stie cum l-o durut pa el. Isi imagineaza exact cum l-o durut pa el, plus sau minus ce-i mai transmite Marie, pa loc, atunci. si deduce lojic, dar si pan simt EMPATIC - destul de exact - cum trebe s-o-ntaleaga pa Marie. SIMPLU: aproximativ, ca pa el insusi, cand l-o durut si pa el in felu ala. Intalejerea asta empatica te face sa deduci ceva ESENTIAL- RELIJIOS: indiferent impulsu initial - pozitiv ori negativ - fata de om (si orice entitate) - alegerea finala va fi de impuls pozitiv indiferent argumentele pt. impulsu negativ. si asta egal MILA. in baza intelegerii empatice - care lojic poate aduce argumente si pt. impulsu negativ, dar simpatic, empatic, decide sa imagineze ca "daca ar fi intelegatorul in locul celui de inteles - cum s-ar simti?!" adica, daca Ion ar fi amu - in locu lu Marie - cum s-ar simti? poi, l-ar durea. si i-ar conveni ca Marie sa actioneze fara mila? poi, nu. si atunci Ion, dupa ce sa pune empatic in locu lu Marie, decide lojic dar mai mult pan simt, sa-i hie mila de Marie. (iar daca Ion atunci cand l-o durut capu, de exemplu, in loc sa sufere, o avut orgasm - decide empatic, sa sa bucure pt. Marie cand o doare si pa ea capu, amintindu-si cum l-o durut pa el, de o avut orgasm.) deci, fie ca ti-i MILA, fie ca te bucuri pt. altu - in momentu ala lasi propozitiile logice de impuls negativ impotriva lu ala pa care vrei sa-l inteleji. si aleji DOAR propozitiile lojice sau simturile empatice, care-ti dicteaza un impuls pozitiv - de doua tipuri: ACTIV sau PASIV. de preferat fiind impulsu pozitiv pasiv: sa NU doresti raul. sa doresti binele. atat. sincer. dupa actul intelegerii empatice. ca daca vrei chiar sa faci binele, sau sa feresti practic, de rau, activ, poate nu nimeresti exact si mai mult deranjezi. e legat de una dintre cele 10 porunci, parca: ce-am polologhit io, acuma. "ce tie nu-t place, altuia nu face?" - asta sa fie? propozitia intaleapta. poi, cam asta. insa aici vine partea de manipulare. aici, ABIA, DACA ION VREA, POATE SA VA MANIPULEZE. ION SI TEHNICILE DE MANIPULARE. tehnicile de manipulare ar fi posibile pan - 1. GENERALIZARE - LECTIA 1. - BULA si GENERALIZAREA v-am captat un pic? putem trece la Lectia 1? scopul este ca treptat - sa punem bazele filo ale unei Religii Universale, care sa arate lumii ca Relijie este, insa manipulare numa daca nu suntem avizati. |
|
|
![]() |
ion |
![]()
Post
#2
|
Musafir ![]() |
am imbatat pisicolojii de serviciu?
insamna ca amu-i momentu sa trezesc nebunii din supraveghere: ssst... Ioane, Vasile, ssst... repide pana nu sa trezesc la loc pisicolojii de serviciu: 1. luati orice sistem - sau relijie - de pa mapamond 2. luati DIN FIECARE - o (una) BAZA - de BUN SIMT - cu aplicabilitate UNIVERSALA (NU DOAR PA ZONA) 3. uschiti la tomberon - BALASTU MANIPULANT - SPECIFIC ZONEI (intereselor scribilor zonei) 4. [b]NU GENERALIZATI CA: - sistemu sau relijia is MANIPULANTE sau false 5. fiindca si SISTEMELE si RELIJIILE au la orijine NEVOIA 6. organizati ce FOLOSESTE DOAR IN MOD UNIVERSAL omului (si NU per zona)- si centralizati - IN SCRIS - SIMPLU SI CLAR - undeva - CA E PERFECT POSIBIL DE FACUT ASA CEVA (NU generalizati ca CENTRALIZARILE is musai "comuniste" NU uitati de sinonimu la CENTRALIZARE care egal si SISTEMATIZARE (REZUMARE, extras de ESENTIAL, chiar si selectie etc.)) 7. si EDUCATI apoi poporu de pa mapamond de oriunde vreti - fiindca NU mai sunt bariere de zona in teoria selectata - sa aiba o RELIJIE UNIVERSALA. DE BUN-SIMT. STRICT. SI - MAI ALES - SA CUNOASCA UN PIC DE ATENTIE MAXIMA -------------------------- T E O R I A ------------ S I S T E M E L O R ------------------------------- 8. cine conduce SISTEMELE - de orice tip - politice, religioase etc.?! lojic - NU acei care habar nu vor sa aiba macar de cum sa FONDEAZA - si apoi ca sa functioneze urat EVENTUAL pa baza de valori care suna fain - datorita tehnicilor de manipulare - rasu-plansu - de care f. repede vad ca ma deviaza si pa mine cand incerc sa va descriu SCURT 9. LECTIA 2. - TEORIA SISTEMELOR, de Tegla Ion 10. LECTIA 3. - treia sa fie o continuare cu raspunsuri la primele doua intrebari numerotate fain 1 si 2 care s-o pus imediat dupa LECTIA 1. - da care s-o dejenerat in raspunsu carnatos si descreierat la replicile deviante aparute pe traseu, din frica fata de manipularea (de inteles, normal) inclusiv pan valori. 11. LECTIILE 2 si 3 SE VOR TINE la sala 15, ca sala 14 s-o umplut de tensiune tipic rezultata dupa tehnicile specifice de manipulare care ATENTIE - NU necesita macar interventia SPECIALISTILOR - ca din lipsa de idei educative din popor - manipularea si tensiunile merg si sa genereaza DE LA SINE - ca o afacere cu venit pasiv - unde jeniu al destept e chiar ala cu cornite, la care nu aveti emoticon pregatit in stanga. 12. intrebari - ceva? repetati intrebarile alea 1 si 2 sau renuntati? exista deficiente de urmarire a LECTIILOR, pana amu, sa revin - pot trece mai depa? 13. sau sa ma retrag? 14. sau sa dau un exemplu parlit de supapa Murphy la propozitia lui Dora - totusi? da - atunci - daca ma face consilier - va dat sama ca tre sa concediati pisicolojii? nu de alta, is destepti, personal nu pot jeneraliza ca nu mi-ar place. da nu-m place MESERIA ASTA. cam ca aia cand nu suporti avocatii. 15. DEFINITIA FORTEI: LIBERU ARBITRU = FORTA ALEGERII, in baza simtului - a BUNULUI SIMT. restu NU sunt forte - ci abilitati - si lasati fizica un pic - in favoarea filosofiei. 16. tot ce aleje Ion: - un sistem - de orice tip - unde ENTITATILE sa aiba EDUCATIE de BUN SIMT, la baza. un sistem condus NUMA DE LA BAZA. DE INDIVID. de jos in sus, cum ar veni. o utopie?! daca reusim sa realizam o RE-EDUCARE REVOLUTIONARA a individului - NU pare o utopie mai crasa decat aia unde EDUCATIA PARE O PACALEALA MAI MARE DECAT IGNORANTA, si sistemu insista sa conduca si sa se conduca - fara sa REVOLUTIONEZE EDUCATIA SI INDIVIDU DIN BAZA. ca pt. o parte de smecheri din sistem, las ca-i f. bine asa cum este. luati numa discursurile lunji, titrate si destepte dintr-o sceneta de umor - unde se rade de aparenta de titrare - si de esenta egala cu zero sau si mai rau cu minus infinit - si vedeti cum se conduce INCA sistemu global si sistemele fragment de pa glob. poate va place. io nu pot decide pt. nimeni decat pt. mine. 17. sigur ca va iau cu lucruri banale - ca de la astea porneste complexul - numai ca lucru banal o primit atentie OARECUM DEVIATA - de aia nu o facut nimeni BINGO - "ce SIMPLU era, brei!..." analistii or facut BINGO, dar ei is platiti de cine NU trebe. si n-o sa spuna ce va spune ion, care nu poate fi mituit. ca stie ca singuru lucru demn de pret pa lume ii LIBERTATEA. macar aia de SPIRIT - daca alta nu. 18. deci, o fo, pa scurt, teoriile lu Ion, care asteapta colaborari CONSTRU si se teme rau de devieri: C U P R I N S: - MICA INTRODUCERE in principiile posibil universale - pt. o posibila RELIJIE UNIVERSALA. - LECTIA 1. - BULA si GENERALIZAREA - (cu exemple) - unde ion gata repede cu manipularea - adica tranteste manipularea scurt si clar - din prima - cu ipon-soenaghe. - LECTIA 2. - TEORIA SISTEMELOR - SIMPLU DE TE DOARE CAPU - (si un pic de psiholojie?) - LECTIA 3. - AR PUTEA FI CONTINUARE LA INTRODUCERE - privind un sistem UNIVERSAL de valori - potential inclusiv criminal - insa cu mentiunea ca sa sa citeasca NUMAI dupa asimilarea LECTIEI 1. - LECTIA 4. - INCEPE SA SA CONTUREZE O CALE DE MIJLOC? un sistem de mijloc - universal echitabil? o filosofie universala la baza unei relijii universale, politici universale - de bun simt? - LECTIA 5. - mai vedem pa traseu. daca nu ma uschesc, pana atunci. POATE, LECTIE DE RELAS, UNDE TEGLA (AUTORU) ISI MAI POVESTESTE DIN VIATA - DIN ESPERIENTE - CU CURU PA CATEDRA - SI SA MAI HLIZESC SI ELEVII DE-O PAUZA. |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2025 - 01:38 PM |
|