IPB

Site eLady | Articole eLady | Adrese utile | Trimite articol pentru eLady.ro | Trimite adresa utila | Contact 

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Baze de date, cum ne organizam informatiile utile
Fanny
post Mar 17 2008, 12:31 PM
Post #1


Moderator Global
*******

Group: Membru de Onoare
Posts: 5,946
Joined: 17-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,055



As vrea sa-mi adun agendele pe care le am intr-una singura. Pana acum am folosit wordul, dar mi-ar fi mult mai utila o baza de date. Culmea e ca singura pe care o stiu cat de cat e Access, care nu-mi prea place.
Daca m-as pricepe mi-as face una pe gustul meu. Dar asa... ma bazez pe sfaturile voastre. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
Fanny   Baze de date   Mar 17 2008, 12:31 PM
angeldust   Cand zici Agendele te referi la nume de contacte c...   Mar 17 2008, 03:55 PM
Fanny   :blush: Sunt cam multicele. Sunt contacte de la di...   Mar 17 2008, 04:13 PM
roxanica10   Fanny, eu zic ca Excelul e f usor de manevrat si p...   Mar 17 2008, 04:18 PM
Fanny   :blush: Excelul n-are o functie de sortare perform...   Mar 17 2008, 04:35 PM
angeldust   Drept sa iti spun io nu am avut nevoie niciodata d...   Mar 17 2008, 08:07 PM
lxn   Fanny, si eu tot Excel as propune, si din cate sti...   Mar 17 2008, 11:19 PM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 08:36 AM