IPB

Site eLady | Articole eLady | Adrese utile | Trimite articol pentru eLady.ro | Trimite adresa utila | Contact 

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Cadouri pentru medicul de familie
Oana
post Nov 2 2008, 09:53 AM
Post #1


Incurabil
*****

Group: Membru de Onoare
Posts: 1,184
Joined: 24-October 08
From: Iasi
Member No.: 5,191



Ce cadouri facem unui medic de familie?Se mai numesc acestea "cadouri" daca sunt cerute de un medic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Teocris
post Nov 2 2008, 10:14 AM
Post #2


V.I.P.
*******

Group: Administratori
Posts: 6,891
Joined: 9-November 07
From: Sibiu
Member No.: 2,591



Pentru ce ?
E musai sa-i dai?
Pe tine cu ce te ajuta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fanny
post Nov 2 2008, 10:18 AM
Post #3


Moderator Global
*******

Group: Membru de Onoare
Posts: 5,946
Joined: 17-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,055



Cerute? (IMG:style_emoticons/default/ohmy.gif)
Eu la medicul de familie merg foarte rar si doar daca se nimereste vreo ocazie speciala (gen inceputul lui martie) dau cate un buchet de flori si doctoritei si asistentei. De bani sau alte cadouri nu se pune problema. La urma urmelor, platesc lunar niste bani din care ea isi sustine cabinetul. Pentru analizele anuale, cotizatia obligatorie e mai mult decat suficienta.
Pe de alta parte, parintii mei merg tot timpul cu un pachet de cafea (pentru dr) si ciocolata (pentru asistenta). Au nevoie de retete lunare pentru unele afectiuni si asa simt ei sa procedeze, sa-si "consolideze" relatia cu medicul. Nu cred ca s-a pus vreodata problema sa li se ceara, ci este un aport voluntar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Nov 2 2008, 11:36 AM
Post #4


Incurabil
*****

Group: Membru de Onoare
Posts: 1,184
Joined: 24-October 08
From: Iasi
Member No.: 5,191