Am vazut si eu Body of Lies, ma alatur parerii generale de pe forum, mi-a placut.
Narayama bushiko un film japonez mai vechi, greu de urmarit in unele locuri, dar mi-a placut foarte mult.
"In a small village in a valley everyone who reaches the age of 70 must leave the village and go to a certain mountain top to die. If anyone should refuse he/she would disgrace their family. Old Orin is 69. This winter it is her turn to go to the mountain. But first she must make sure that her eldest son Tatsuhei finds a wife."
sursa: imdb
Am vazut aseara Pursuing Happiness, 2006, cu Will Smith. Mi-a placut mult, m-a impresionat.
Este povestea adevarata a unui om din San Francisco, ramas singur cu copilul, care isi urmareste visul si ajunge broker din agent de vanzari. Trece printr-o perioada extrem de grea, ajunge chiar homeless la un moment dat, fiind in internship la bursa, timp de 6 luni, neplatit. Se pare ca dupa inca cativa ani si-a deschis propria lui firma de financial consulting, iar in 2001 a vandut o parte din actiuni pentru cateva milioane.
In seara asta am vazut Ballet Shoes, mi-a placut mult filmul, si actiunea si muzica.
Am mai spus cred ca, dar si mie mi-a placut foarte mult Ballet Shoes. Am vazut ieri Elegy, a fost ok filmul, de-si nu m-a dat pe spate, m-am uitat pentru ca juca Penelope Cruz, imi place mult de ea.
7 pounds
Filmul asta chiar este bun din punctul meu de vedere, in primul rand pentru ca te invaluie in mister si curiozitate tinandu'te lipit de ecran, in al doilea rand pentru ca iti lasa sufletului ceva. Este un film trist si apasator dar merita vazut. Intr'o lume perfecta si eu mi'as dori ca cei ce comit o greseala sa o plateasca mai apoi cu un bine. Suntem oameni si gresim dar suntem de doua ori mai iertati atunci cand ne dam seama ca am gresit si incercam sa reparam raul prin binele daruit...
Night train un film captivant si palpitant nu te plictisesti, sfarsitul cam ciudat.
Marley and me cu Jennifer Aniston si Owen Wilson si labradorul Marley e un film tare dragut iar pt iubitorii de animale se lasa cu lacrimi la final.
Eu am citit cartea cu Marley and Me si mi-a placut mult.
Am vazut Ghost Town, usurel, si simpatic.
Si am vazut Kate & Leopold cu Hugh Jackman
Fain film, mi-a placut, romantic. Joaca si Meg Ryan.
Ultimul film vazut a fost The Reader- interesant film, cam exagerat pe alocuri, dar frumos.
Am vazut Eden Lake. Nu vi-l recomand, decat daca nu suferiti de inima.
Am vazut la televizor filmul Phat Girlz . M-a impresionat foarte tare si mi-a dat mai multa incredere in mine. M-am regasit in rolul jucat de actrita principala.
"Jazmin Biltmore este o femeie desteapta si cu gura mare, frustrata din cauza multelor sale kilogram in plus, si care aspira sa devina fashion designer. Este obsedata de greutatea ei si se lupta sa gaseasca dragostea in conditiile in care lumea care o inconjoara este plina de slabanoage sexi din cauza carora ea pare sa nu aiba nicio sansa. Dar oare barbatii numai dupa astfel de femei se uita? "
Merita vazut, chiar daca mananci la pranz compot de scobitori si esti subtire in talie ca o viespe. Iti aduce in prim plan probleme emotionale pe care incerci sa le bagi sub pres.
Teo esti mare figura Ar trebui sa iti prezint o prietena de a mea care in ciuda unor kilograme in plus agatza mereu mai multi barbati decat mine si numai unul si unul Si pot sa inteleg perfect de ce, e foarte feminina si sexy si are un zambet perfect. Stie sa isi puna in valoare ce are frumos.
Bravo ei!
Ma bucur (sincer!) cand aud ca cineva mai plinut nu are nici un fel de problema in a se integra in societate. Asa ramane speranta vie.
Eu mai am de lucru (mult) la incerdeara in sine, dar ii dau eu de capat mai ales ca sunt impulsionata de cazurile fericite, cum este cel al prietenei tale.
The Great Escape de prin 1963, daca nu ma insel... Este vorba despre spuma armatei engleze si cea a armatei americane, luata prizoniera de nemti, in cel de-al doilea razboi mondial. Are umor si actiune, dar si savoarea filmelor vechi. Il recomand.
Quantum of Solace, Stret Kings- am adormit la el..
Si-am mai luat unu` cu Denzelu` si altu cu Pacono si De Niro.
New in town (2009)- nu merita vazut
Am vazut si eu azi Marley and me. Un film usor, chiar merita vazut. Siiii...nici eu n-am rezistat fara lacrimi.
Good luck Chuck (2007), comedie, mi-a placut.
21(2008) un profesor racoleaza citiva studenti pe care ii invata un sistem de a numara cartile de joc si ii duce in Vegas sa cistige bani in cazinouri. Mi-a placut. Iata ce se poate intimpla unor tineri care au nevoie de bani pentru a-si plati chiar scoala.
The edge of love (2008)- mi-au placut foarte mult personajele, despre film insine doar o propozitie: "The only thing more dangerous than war... is love." (imdb).
The Usual Suspects (1995)- a castigat o groaza de premii filmul, n-am adormit, m-am uitat pana la sfarsit, dar nu mi-a placut in mod special.
Easy Virtue (2008)- sa va uitati daca va pasioneaza anii '40 ca si pe mine, Jessica Biel arata superb in film, dar n-a jucat prea bine.
tocmai am fost si am vazut Crank II: dragutel filmul (nu va asteptati la cine stie ce insa), o groaza de efecte speciale, suficient de mult umor incat sa faca lumea sa aplaude si un actor f hot cu un british accent
Am vazut zilele trecute un film dulcic Where the heart is din 2000 cu Natalie Portamn, Ashley Judd.
Am fost aseara sa vedem un film si am aterizat la Fast&Furious. Nu e nici pe departe genul de film la care m-as uita acasa, dar la cinema, cu sunetul si imaginea aferente, merita vazut. Si dupa ce l-am contemplat pe Mr. Vin Diesel, am avut niste vise foarte...frumoase .
Am vazut ieri The Pursuit of Happyness, mi-a placut foarte mult.
Pesca, eu te iau ca referinta pentru filmele pe care le vizionez
hahaha DD, Vin Diesel are o voce foarte sexy si l-am vazut intr-un film mai vechi cu par si nu avea nici un farmec, asa chilug il are pe vino-ncoace
Vrem sa mergem maine la cinema la Earth si-apoi poate mai intram la vreun film daca tot e multiplex
http://movies.yahoo.com/movie/1809427488/video/10831711/20081125/130/10831711-100-flash-s.75697410-,10831711-300-flash-s.75697411-,10831711-100-wmv-s.75697404-,10831711-700-flash-s.75697413-,10831711-300-wmv-s.75697406-,10831711-1000-flash-s.75697414-,10831711-700-wmv-s.75697407-,10831711-1000-wmv-s.75697409-,10831712-2700-qtv-s.75697415-,10831712-6800-qtv-s.75697418-,10831712-10300-qtv-s.75697419-
The Fountain, Im Juli., Kontroll, Lilja 4-ever, Los amantes del Circulo Polar, Seom, Bin Jip(a.k.a. 3-Iron)
He's just not that into you (2009)- desi nu este prea bine cotat pe imdb, mie mi-a placut. Am fost cu o prietena la cinema, am ras copios, daca as fi vazut filmul acum vreo 10 ani poate ma luminam si eu de la inceput cum sta treaba cu barbatii astia. Cel mai mult mi-a placut scena cu fetita pe terenul de joaca de la inceputul filmului, dar mai mult nu va spun
Trebuie sa vedeti si :
http://movies.nytimes.com/movie/2444/Animals-Are-Beautiful-People/trailers
Eu am vazut Twilight. Impresii: Romantic, adolescentin, un pic tras de par, m-a facut sa visez frumos
Iaca lista:
- How I met your mother - cu excepţia ultimului sezon. Util pentru fanii New-Yorkului, haios pentru restul lumii. Şi Barney Stinson face toate paralele fiindcă este legen ... wait for it ... DARY!
- Shogun - a fost odată ca niciodată mr. Chamberlain
- Inkheart - pentru amatorii de poveşti şi de provincii italiene.
- Eternal sunshine of the spotless mind - e haios Carey în loc de Winslet şi viŢeversa.
- Fata cu cercel de perlă - încântătoare atmosfera ... bun în loc de excursie la Delft.
- Ember - după o călătorie spre centrul pământului trebuia şi una retur.
- Jane Eyre - ce face BBC capodoperă se cheamă. Se găseşte şi pe youtube , eu mi-am luat ţeapa cu Diverta care avea doar prima parte.
- 21 - studenţie, blackjack, matematică şi visul american.
În seara asta, viva teveul, o să fie Sense and Sensibility, fiindcă de la clasici ai mereu câte ceva de învăţat.
Promit că scriu mai des ca să nu mai pun mercuriale.
am vazut ieri Perfect Stranger cu Bruce Willis. Plictisitor si nerealist (partile tehnice: spart firewall etc), dar finalul e dragut si neasteptat.
Earth a fost fantastic, imagini absolut incredibile iar cei care au filmat au aplauzele mele cu fluieraturi. Exista specii de pasari al caror ritual de imperechere este HILAR. O pasarica neagra oarecare isi ridica dintr-o data fustele in cap, pare imbracata intr-o fusta de balerina si danseaza un dans cu o coregrafie hilara ( hai la stanga, hai la dreapta, un pas in fata flexat ... samd) Asta-i o minuscula parte din tot ce inseamna fauna terrei. Il recomand
Apoi am vazut 17 again cu Zac Efron pe care fata mea il place si spre surprinderea mea am fost placut impresionata, film usurel insa tipul joaca foarte bine. O sa mai auzim de el.
Sabah (2005), film canadian, o familie de arabi stabilita de mult in Canada, una dintre doamne se indragosteste la 40 de ani de-un canadian... Ne-a placut mult.
Mi-a placut Body of Lies, in care Leonardo diCaprio il eclipseaza pe Russel Crowe IMHO.
Am mai vazut o comedie romantica dragutica My best friend's girl, cu Kate Hudson.
Daca zici ca e simpatic, Sylvie, ma duc si eu sa-l iau.
Am avut chef de o comedie si am luat "Bride wars" dar zau daca am ras macar un strop. E ok filmul.
Am vazut "The Reader", eu zic ca e un film care merita vazut, desi nu e un film vesel.
Mai mult cu emotii introvertite, nu neaparat actiune.
Per total mi-a placut.
Am vazut si eu Sabah si mi-a placut. Este foarte real, exact asa traiesc diversele "culturi" pe-aici: in lumea lor proprie. Mersi Kalua de recomandare, sunt de acord cu tine ca merita vazut.
Pe mine ma mira toata valva care s-a facut in jurul filmului Twilight,e pe primul loc pe multe site-uri,fan cluburi,cartea e la fel de populara...Pe mine cel putin nu m-a impresionat filmul.Am mai vazut filme pe tema asta.Voi ce parere aveti?
Imdb ii da o nota slabuta. Doar 6,1 din maxim 10.
Eu sunt de părere că lumea s-a plictisit de poveşti cu vampiri şi lucruri de genul.... s-au făcut multe filme în genul şi toatea aveau aceleaşi efecte speciale.
Nu, filmul chiar e o PORCARIE. Cartea e ok, pentru fanii genului (asa ca mine ). Farmecul cartii e ca descrie foarte amanuntit toate reactiile personajelor, lucru care in film se regaseste putin spre deloc.
Maat, apropo, imdb nu da note nota afisata acolo e o medie a voturilor userilor.
SurPrix, nimic mai fals. Eu sunt o mare fana sf si fantasy, si oricand ma bucur de un film dintr-asta, daca e realizat bine. In schimb, un film prost nu e agreat in general, nu conteaza ca e sf, drama sau thriller.
Îmi plac şi mie filmele science fiction... de exemplu seriile Stargate. Însă sunt foarte, foarte, foarte filme noi cu vampiri, filme seriale cu vampiri, ş.a.m.d., şi toate sunt sub aşteptări. Nu e de mirare că utilizatorii Imdb au optat pentru acele note.
Asta e in mare vina regizorilor Underworld de exemplu a fost un film chiar bunicel (repet, pentru fanii genului - notele de pe imdb sunt de la toata lumea), la fel si Interview with a Vampire. Si as putea sa mai dau exemple. E clar ca niciodata un film care se adreseaza unui anumit target n-o sa aiba aceeasi nota cu un film care se adreseaza publicului larg. In plus, notele peste 6 nu sunt chiar mici, contrar asteptarilor. Pe imdb cred ca sunt 2-3 filme care au note peste 9 (aici vorbim de cele cu 20.000 + voturi), majoritatea celor de la oscar au in jurul notei 8. Restul filmelor ok se invart in jurul notelor 6 si 7. Filmele mediocre urca doar putin peste 5, iar cele intr-adevar proaste se invart in jurul notei 3.
Jo îţi recomand The Fountain.
L-am vazut, of course. De muuult.
Apropo de The Fountain. Are 7.5 pe imdb. Si sa fim seriosi, asta a fost un film exceptional.
Yep, tare de tot The Fountain.
Am vazut si eu aseara, la tv, Killing me softly (2002). Prost film (si s-ar fi putut face ceva misto), da-i cu Joseph Finnes, grrrrrr
Am reusit sa vad "Cea mai fericita fata din lume", filmul lui Radu Jude. Este povestea unei adolescente din provincie care castiga la un concurs un Logan. O drama cu accente de comedie, foarte romaneasca. Mi-a placut mult.
A vazut cineva FUR: AN IMAGINARY PORTRAIT OF DIANE ARBUS, 2006 / Diane Arbus: O poveste de dragoste ?
Eu nici n-am auzit de el, aici n-a aparut la cinema, iar de filmele care ies numai pe DVD nu se prea vorbeste decat in revistele de specialitate.
Hearts In Atlantis (2001), cred ca daca stiam dinainte ca-i dupa Stephen King nu ma uitam la el. Are si elemente biografice de-ale autorului, nu-i horror. Mie chiar mi-a placut, Anthony Hopkins are un rol linistit, dar tare.
Io am vazut Fur. nu e rau dar e destul de strange...
Din filmele noi aparute mi-au placut si v-as recomanda The uninvited,Knowing,Race to witch mountain.
Mom at Sixteen
Un film slabut si usor dar foarte stimulativ pentru adolescenti. Povestea unei pustoaice de 16 ani care aduce pe lume un baietel. Povestea adolescentilor rebeli care vad sexul ca pe o distractie... Povestea unei profesoare care nu poate ramane insarcinata...
E clar, The Fountain e urmatorul pe lista.
Am vazut Knowing, dar in afara de efecte nu m-a impresionat prea tare, prea confuz mesajul...
Mi-a placut mai mult "The Day the Earth Stood Still" cu Keanu Reeves
Am vazut The Best Friend's Girl, simpatic, dar usurel
Mai am de vazut Body of Lies, l-am luat ca l-ati tot laudat, va zic ce si cum dupa ce-l vad
Am vazut Sabah, mi-a placut.
Urmatorul a fost The Unbearable Lightness of Being, cu Juliette Binoche. Actiunea se petrece in Cehoslovacia, Praga, 1968. Sincer, nu stiu sa spun ce impresie mi-a facut filmul, nu pot sa spun ca nu mi-a placut, dar nici impresionata in mod deosebit n-am fost.
Ok, am vazut Body of lies. E bun filmul, dar nu prea ma dau in vant dupa filme de genul asta.
Reactie la fi-miu: ce ai patit mama, de te uiti la filme de actiune?
Eu mai mult cu comediile siropoase
hahaha trebuia sa-i spui ''baaad influence''
eu m-am asezat aseara sa-l vad si mi-a pierit cheful aproape instantaneu, o sa mai incerc in curand
hahahahaha, chiar asa, Cleo!
Eh, n-am mentionat de jena, ca la unele scene de film m-am uitat printre degete ca ai mici
Ratatouille (2007). Desenele animate nu prea imi plac, m-am uitat la insistentele unei prietene, si mi-a placut foarte mult. Este vorba despre un soricel, pe nume Remy, pasionat de bucatarit, care ajunge in Paris din greseala exact in restaurantul lui Auguste Gusteau, celui care i-a deschis calea spre lumea fascinanta a gusturilor. Aici il asteapta o lume noua si o multime de provocari. Dar, atentie! Sa-l vizionati numai cu stomacul plin Altfel, daca vedeti cu cata fascinatie savureaza soricelul fiecare aliment in parte, vi se face foame instant, va spun din experienta proprie
IMDB: Won Oscar. Another 43 wins & 20 nominations
"Anyone can cook!"
Ratatouille este super simpatic si extraordinar realizat:)) Cred ca am povestit de el cu oarece vreme in urma...
Asadar am vazut The Boy in the Striped Pyjamas. Foarte bine jucat dar ti se ridica parul pe tine ... Mi-a placut, multumesc de recomandare.
Nothing but the Truth am vazut si mi-a placut mult... Te lasa cu multe semne de intrebare incepand cu "ce ai face tu in locul ei?"
Vazut si eu, in sfarsit, Revolutionary Road. De mult nu mi-a placut asa mult un film.
Mi-a placut disectia vietii lor de familie, personajele s-au "dezbracat" sufleteste in fata spectatorilor. N-am inteles totusi de ce ei insisi se vedeau ca o pereche deosebita (ca doar traiau o viata exact ca perechile conventionale).
Tocmai m-am intors de la Angels&Demons. Putin cam previzibil, dar stufos in simbolistica descoperita la brainstorming, alert, condensat, happy end.
Am vazut si eu Vicky Cristina Barcelona si mie mi-a placut chiar foarte mult si nu mi se pare deloc o limonada. Pentru mine nu trebuie sa aiba toate filmele bune nu stiu ce poveste, asta e simplista, dar impachetata foarte bine, mi-a placut atmosfera, dialogurile, nu mai spun de Penelope Cruz. In plus mi s-a parut si un omagiu la adresa Barcelonei, mie tare mi-a facut chef sa mai merg intr-acolo.
Acum se uita Mr. kalua la Transporter 3 si eu cred ca o sa-mi caut ceva de lucru prin bucatarie.
Am vazut si eu Angels and Demons, stiam povestea din carte, voiam sa vad cum o transpun pe ecran. Mi-a placut mult Ewan McGregor, Tom Hanks nu mi s-a parut o alegere buna nici in Codul lui DaVinci, nici acum (nu stiu de ce nu-mi place).
Transporter 3, nicicum n-a fost, poate partea cand cica trec prin Romania- de curiozitate.
Butterfly Effect - Revelations, mi-a placut, mai putin finalul, tot asa, parca cel cu Ashton Kutcher a fost mai fainut.
Into the Blue 2, m-am plictisit si am abandonat dupa vreo ora.
Star Trek - asta chiar mi-a placut mult.
X-Men Wolverine - incepuse bine, dar parca ma asteptam la altceva.
Taken - credeam ca o sa-mi placa, dar a fost pe la 7,5/10 (in sistem propriu, nu imdb).
Abia acum m-am prins si eu despre ce film e vorba cand ii ziceti de Angels and Demons , aici ii zice Illuminati.
Nu l-am vazut, pe mine nu m-a prins deloc nici Codul. A fost o prietena si mi-a zis ca ei i s-a parut mai bun Codul, nu citise cartea si se mai astepta si la altceva (dupa titlu sa aiba mai multa treaba cu miscarea Illuminati), dar tot asa, numai cuvinte de lauda la adresa lui Ewan McGregor.
Am dat aseara intamplator, prin butonatul telecomandei prin toate programele, de Hustler White al lui Bruce LaBruce (bine ca mie numai numele imi spunea ceva, dar tare in ceata) si Rick Castro. Unde am dat noi de el ziceai ca-i un porno cu baieti gay. Nu l-am vazut de la inceput si nu i-am prins mesajul, facut interesant, dar fiind presarat cu atata porno de genul asta si in parte si sado-maso pentru noi a fost cam greu de vizionat. In plus nici n-am inteles tot ce se vorbea, filmul era in engleza si vocabularul meu e tare restrans la jargonul asta sexual-gay. Interesant a fost ca eu imi cautam ceva de lucru prin bucatarie la unele scene de sex ghebos, iar Mr. kalua avea de fumat pe balcon cand se pupau infocat 2 barbati.
Seven pounds cu Will Smith- foarte tare ne-a placut.
nici eu n-am vazut Codul si nici ca vreau sa-l vad desi-s fan Tom Hanks, poate la Angel and Demons o sa ma uit candva
E tare fain Codul te tine in suspans tot filmul si eu sunt fan Tom Hanks, un motiv in plus sa vad filmele in care joaca el. Plus ca si bruneta e tare frumusica si are un accent lovely de-a dreptul.
Sa va zic ca mi-a adus al meu The Reader de vre-o luna si inca n-am apucat sa-l vad si nus cand apuc sa-l vad. Saptamana care vine pas ca se precipita multe treburi, the next one sper.
Ultimul film vazut a fost "Coraline". Initial ai zice ca este un film pentru copii, dar nu este! Am inteles ca unii copii care au vizionat acest film au ramas marcati si plang incontinuu since then
Mi-a placut, interesant.
Si in prezent vizionez seria x-men, pe care am ignorat-o la vremea ei. M-a atras "x-men de la origini" si am mers sa-l vad, iar cand am ajuns acasa am scos de pe net si celelalte 3 filme
Hugh jacman :X
Am vazut azi noapte Changeling. M-a impresionat atmosfera filmuli (anii '30 ) si drama personajului principal (Angelina Jolie). Eu zic ca merita vazut.
Am vazut si The Reader acum ceva vreme, si asta e un film interesant, te face sa te intrebi, sa sesizezi nuante, sa incepi sa estompezi granita dintre bine si rau. Se exagereaza cu anumite aspecte, insa per total este un film interesant.
Night At The Museum 2: Escape From The Smithsonian, mie mi-a placut cu toate ca nu-i genul de filme la care ma uit de bunavoie. Chiar mai mult decat partea 1. Dar cred ca trebuie sa te lasi prins de el.
Apropo, stiati ca filmele sunt facute dupa un roman pentru copii, „The Night at the Museum“, al unui ilustrator croat (Milan Trenc)?
Acum se uita Mr. kalua la Ong Bak 2 si nu se aude nici musca in camera.
Hmm.. mie mi-a placut Night at the museum 1 , dar trailerul partii a 2a nu m-a atras de nicio culoare.
Daca zici ca te-a prins, kalua, cred ca ii dau o sansa
The Memory Keeper's Daughter
O parte rupta dintr-o realitate cruda a unei societati care accentueaza ea insasi gravitatea problemei: sindromul Down. Nimeni nu isi doreste sa aduca un copil cu aceasta boala intr-o lume care se vrea mult prea normala. Daca azi in 2009 cu 100 euro poti afla inca de la inceputul unei sarcini la o ecografie starea bebelusului tau si eventualele riscuri la care este supus in anii '60 puteai doar sa te rogi sa nasti un copil sanatos si perfect. Mongoloizii sau copiii care au sindromul Down vin pe lume la fel ca ceilalti copiii, poate nu au acelasi aspect fizic sau poate nu au aceeasi capacitate de a intelege cum au majoritatea copiilor dar sunt si ei oameni ca si noi.
In anii ' 60 acesti copiii erau priviti ca niste monstri iar parintii care ii aduceau pe lume aveau dreptul sa'i abandoneze in niste centre mizere ca pe niste glume ale destinului. Daca parintii acceptau sa'i creasca nu aveau niciun fel de sprijin din partea statului, nu aveau nici macar dreptul de a'i inscrie la o scoala. De la varsta de 6 ani a copilului erai avertizat ca ar fi bine sa indrumi pruncul catre o meserie penteru ca acesta la varsta maturitatii sa nu devina o povara. Din anii '80 spre binele lumii totul se schimba si acest sindrom Down este privit cu alti ochi...
Filmul vorbeste despre negare, despre ura si iubire, despre catastrofa ce o poti creea atunci cand negi existenta adevarului, atunci cand pentru tine o viata fericita apartine doar unei lumi perfecte.
In sfarsit si noi Seven Pounds. Nu pot spune nici ca mi-a placut, nici ca nu mi-a placut, a fost asa, ceva caldut, fara nici un gust. Ideea e buna tare, dar pentru gustul meu prea a fost hollywoodian, cred ca s-ar fi potrivit mai degraba sa fie un film european, dus ceva mai la extreme, mai obsesiv. N-am stiut mare lucru despre film, doar ca ajuta 7 oameni si ca la final se ajunge la concluzia ca de fapt o face in scop propriu. Ori ma uit la prea multe seriale criminale si nu ma mai poate surprinde asa usor un film prin intorsaturile pe care le ia, ori nu sunt filmele atat de intortocheate precum vor sa fie, in filmul asta am ghicit tot ce se dezvaluie la sfarsit.
Cam aceeasi parere mi-a lasat-o si mie Seven Pounds.
Azi am vazut si eu The Reader , asta chiar a fost un film f misto, mi-a placut.
Hotel for dogs, dragut.
Marley and me, chiar mi-a placut, mai putin finalul .
Si acum ma uit la tv la The Notebook, pt a 4a oara cred.
Mai fetelor, eu ar trebui sa completez la alt topic, care sa se numeasca 'Ce filme ati vazut pe jumatate?'. Sunt atat de obosita, ca atunci cand imi pune barbata-miu un film, zici ca mi-a dat sa beau un somnifer.
Am vizionat pe jumatate urmatoarele: Seven pounds, Gran Torino (asta din urma chiar imi placea, dar tot somnul a fost mai puternic). Si uite asa raman eu cu ele la jumatate si nu mai ma apuc sa vad si continuarea.
Roxy welcome to my world! Ani de zile asa "am vazut" si eu filmele, de aceea am si renuntat sa ma mai uit la TV. Doar in ultimii 2 ani cred ca am inceput sa mai vad si eu cate un film (la programe TV tot nu ma uit, ca n-am rabdare).
Am vazut in ultimul timp "Last Chance Harvey", 2008 cu Dustin Hoffman si Emma Thompson, mi-a placut filmul, si "Dark Matter" (in rol secundar apare Meryl Streep), cu niste studenti chinezi (la masterat) in SUA. A fost bun si asta, cam dramatic dar interesant.
Swing Vote (2008), o comedioara cu Kevin Costner, fiica-mea a vrut sa-l vada si a facut ce face Roxi, adica a adormit la el. Nu-i un film care trebuie neaparat vazut, da-i dragut.
Duplicity - cu Clive Owen si Julia Roberts, asa mi-a lasat impresia de Mr. and Mrs. Smith, dar mult mai slabut (desi mai inainte pomenitii au facut un cuplu super in Closer, aici parca niciunul nu e pe faza).
State of Play - asta n-a fost rau, cu Russel Crowe si Ben Affleck.
De abia astept sa apara Terminator 4 cu Christian Bale, cel cu Sherlock Holmes cu Robert Downey Jr. si Jude Law si cel cu Dillinger cu Johnny Depp si C. Bale (din nou).
Tare-s bucuroasa ca am reusit sa vad si eu Gran Torino la cinema, mi-a placut mult, o pleodarie pentru intelegere (si intre popoare), toleranta, fara sa fie o clipa kitsch sau prea sentimental. Nu a inventat Eastwood din nou roata cu filmul asta, dar merita vazut, fara doar si poate.
Am uitat sa spun ca pe fiica-mea a deceptionat-o Hannah Montana, si ea-i (ca mai toti copchii) mare fan.
Le silence de Lorna (2008)
My big fat greek wedding (2002)
Slumdog millionare 2008
am vazut Doubt- cu Meryl Streep nu m-a lasat cu niciun fel de impresie, desigur ea e o talentata insa filmul in sine e oarecare
si The wrestler cu un Mickey Rourke - un crampei cu gust amarui din viata unui wrestler
Hotel for dogs - simpaticutz, mai ales de vazut cu copiii
Mi-am cumparat DVD-ul cu Australia
Eu am inchis Australia dupa cca 20 minute.. m-a plictisit teribil, dar poate nu e genul meu.
Am vazut aseara Yes man cu Jim Carey. Mi-a placut, am ras la multe faze, cu toate ca unele au fost foarte trase de par Merge pentru sambata seara, te destinde!
Ieri am fost atat de plictisita si disperata (iarasi is prizoniera cartilor...sesiune...), incat m-am uitat la Confessions of a Shopaholic, trebuie sa recunosc ca m-am astept la ceva muuult mai rau. M-am uitat pana la final, mi-a placut de tipa in rol principal, arata ca o copila. Nu-l recomand, si nu m-as mai uita inca odata, dar pentru clipele alea de maxima plictiseala a fost ok.
Australia. Mi-a placut.
Am vazut Terminator... m-a cam dezamagit (sau am eu pretentii).
Franklyn - n-am inteles mai nimic, ma mir ca m-am uitat la tot.
Drag Me To Hell - slabut si previzibil, dar oarecum funny, horror in niciun caz.
Echelon Conspiracy- un fel de Eagle Eye mai prost.
Se pare ca numai din astea la care n-am ce lauda am ales in ultima vreme.
Saturno contro
Un film care merita vazut, mai ales de fanii genului Almodovar...
Marley&me
Simpaticut. Mi-au dat lacrimile la sfarsit...
De când n-am mai vorbit, au mai fost:
The Da Vinci Code - revăzut fiindcă mi-era dor de soundtrack;
Angels & Demons - pentru locaţiile fascinante, cel puţin, culmea că mi-a plăcut mai mult ecranizarea decât cartea.
Ensemble, c`est tout - delicios pentru francofoni, mai alină dorul de Paris pe alocuri;
Knowing - final haios, o incercare de a explica mituri religioase.
Un film pe săptămână, văzut la cinema cum trebuie - asta îmi propun, sper să şi reuşesc.
Am vazut si eu Angels&Demons, mi-a placut foarte mult, efectele speciale au facut toti banii, suspansul a fost si el la locul lui, nu m-a dezamagit, dar mie tot cartea mi-a placut mai mult
The Reader - nu m-a dat pe spate, unele scene mi s-au parut prea teatrale, chiar si pentru K. W. Ce mi-a placut in final e ca a pus mana pe carte, si la propriu si la figurat si a invatat sa citeasca.
Marley and me - plictisitor pe alocuri, dar totusi povestea in sine ofera o lectie de viata.
De-abia astept sa vad Ingeri si demoni, m-ati facut extrem de curioasa .
Grandma's Boy
Panarama de film zau ! Super,am ras in hohote!
Am vazut asa: The Hangover, comedie - nu mi-a placut. Ghost of girlfriend past - comedie romantica cu Jennifer Garner si Mathew McConaughey, dragutel. He's just not that into you - astia mi-a placut, am descoperit multe adevaruri pe care le stiam in el, dar pe care le negam
Am vazut si eu Hangover- mie mi-a placut.
Am terminat de văzut serialul Merlin, care îi făceau promo pe ProTV; nu ştiu dacă mai e difuzat. Oricum mi se pare poniżej parytetu (sub mediu - nu ştiu cuvântul). Mai bun era Merlin (1998/II)
Am vazut si eu Sexth Sense - cu Bruce Willis. Nota 10 din partea mea!
M-am uitat ieri la "Match Point", cu Scarlett Johansson si Jonathan Rhys-Meyers; tulburator film.
Incredibil cat de usor a putut el sa se descotoroseasca de obiectul fanteziilor si pasiunii nemarginite in momentul cand s-a transformat in responsabilitate, ce ii clatina echilibrul lumii lui perfecte. Cu un calm cu adevarat ravasitor.
Vineri am vazut " New in town" - frumusel, dar nu ceva care sa te lase cu gura cascata sau sa te captiveze. In lipsa de altceva, merge.
Sambata a fost randul " Harry Potter and the half blood prince" - indiscutabil mai slab decat celelate filme din serie. Mai putine efecte, final in coada de peste.
Duminica : " Coraline" - desene animate dar nu pentru copii. Este un film destul de dur si (parerea mea) greu digerabil pentru copii. Aduce in discutie vorba " ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea intampla".
Ai avut treaba, nu gluma. Nu stiu, in ultima vreme m-am tot uitat la filme insa ... nu mi-a atras nici unul in mod special atentia.
Si zici ca ultimul Harry Potter nu e asa grozav. Nu l-am vazut inca, nu a aparut pe DVD.
In comparatie cu celelate filme din serie, cam lasa de dorit Ma asteptam la altceva si-i cam lipseste si actiunea. L-am bifat pe lista si am trecut mai departe fara nici o impresie.
Am vazut http://www.imdb.com/title/tt1099212/. Slab, atit de slab... Pe IMDB i-au dat nota 6, insa cred ca au fost prea generosi. Nu stiu, scriptul a fost facut atit de prost, incit tot ce e mai bun in carte s-a pierdut si a ramas o poveste goala, fara substanta si cu mai putine efecte speciale decit ar fi trebuit. In loc sa fie revelatie, a parut o ... nimic. Ma asteptam la mai mult, in orice caz macar la o poveste care sa nu fie dezlinata si fara cap si fara coada. Nu stiu ce au inteles din film cei care nu au citit cartea pentru ca nimic din actiunea propriu-zisa a filmului nu se leaga inr-un fir logic destul de puternic incit sa iti tina mintea ocupata. Daca vreti, filmul Amurg este ca o partida de sex in care femeia se uita in tavan si calculeaza cosul zilnic in timp ce el se intreaba de ce naiba nu poate sa spuna ca are si el o migrena.
Da, filmul m-a dezamagit si pe mine. Eu l-am vazut inainte sa citesc cartea si din cauza asta era cat pe-aci sa nu mai cumpar cartile. Noroc ca a fost curiozitatea mare, prea vorbea lumea de aceasta serie.
Am cumparat 4 DVD uri:
Sotia Pastorului (The Preacher's Wife) cu Denzel Washington
Vanilla Sky (idem) cu Tom Cruise)
Colateral (Collateral) cu Tom Cruise
Cei ce vegheaza (Watchmen)- nimeni cunoscut de mine in distributie insa nota bunuta pe IMDB
Am ratat (nu l-am gasit in raft) Sapte suflete (Seven Pounds) cu Will Smith
Tocmai am vazut Yes Man - Un cuvânt poate schimba totul (2008) cu Jim Carrey, Zooey Deschanel, Bradley Cooper. O comedie simpatica. Mi-a adus aminte de cineva.
Yes Man
Avand la baza romanul autobiografic omonim al scriitorului britanic Danny Wallace, filmul "Yes man" este o comedie spumoasa care il are in centrul actiunii pe Carl Allen, un barbat care s-a plictisit de viata lui banala si lipsita de sare si piper si care obisnuieste sa respinga din principiu toate ofertele si propunerile pe care le primeste de la colegi, prieteni sau simplii necunoscuti de pe strada, motiv pentru care a devenit foarte singuratic si antipatic oamenilor din jurul sau.
In momentul in care se inscrie la un curs de intr-ajutorare a carui singura regula este aceea de a raspunde afirmativ oricui, indiferent de cererea pe care ti-o adreseaza, toata existenta lui Carl Allen se schimba in sensul pozitiv al cuvantului, castigand 45.000 de dolari, fiind promovat la locul de munca, intalnind o noua dragoste, gasind un caine, invatand limba coreeana sau obtinand o diploma de asistent. Astfel, puterea cuvantului "Da" ii influenteaza viata in cele mai neasteptate si surprinzatoare moduri, barbatul intelegand insa si faptul ca orice lucru bun are un revers al medaliei.
* Titlu: Yes Man - Un cuvânt poate schimba totul
* Data lansare (SUA): 19 Decembrie 2008
* Data lansare (Romania): 09 Ianuarie 2009
Miercuri am vazut Seven Pounds. Will Smith a jucat un rol care m-a surprins, diferit de toate celelalte. Desi la inceput nu intelegeam unde duce povestea (scena in care intr-o convorbire telefonica arunca cuvinte grele unui orb m-a infuriat la maxim si am vrut sa opresc vizionarea), pe parcurs am fost uimita. Stiam ca vinovatia te impinge la decizii dramatice, insa decizia de a oferi viata in locul celor luate in urma acelui accident... M-a lasat fara cuvinte.
In aceeasi nota, va recomand si The Pursuit of Happyness - ce poate face un tata pentru copilul lui. Descrie aproximativ situatia Oanei noastre
Aseara am vazut The Accidental Husband , in care joaca Uma Thurman, Jeffrey Dean Morgan si Colin Firth. Un film slab si nu prea bine jucat, dupa o idee nu foarte originala. Nu mi-a captat atentia si nu cred ca-l voi revedea in viitor. De la mine primeste nota 5.
Teo ,e adevarat filmul " The Pursuit of Happyness" m-a facut sa ma gandesc ca de fapt oameni "pot muta munti din loc", toti avem de invatat din povestea acestui film.
Pe mine cel mai mult m-a mirat ca in aceasta situatie tatal a fost cel care s-a luptat cu toti si cu toate ca sa-si tina copilul aproape si sa-i ofere tot ce-i mai bun, nu mama (care in acest caz este demna de o bataie).
Saptamana care tocmai a trecut am bifat pe lista:
Picture This - nota 4
The Crow ( cu Brandon Lee) - nota 10!!!!!
Transporter 3 - nora 10
Aseara am vizionat:
- nota 5. Prost jucat, fals.
- nota 9. Bun de vazut.
Am vazut si eu Seven Pounds, tradus la noi drept Sapte suflete. Will Smith face parte, din punctul meu de vedere, din acea categorie rara de actori care pot trece de la un rol la altul nelasindu-se categorizat de doar un tip de personaj.
Foarte bun filmul.
A, si nu am gasit nicaieri in oras DVD ul cu Transporter 3, desi pare-se ca a aparut... Il am pe lista de vreo 2 saptamini insa la raft... nu e de gasit. Mi-au placut insa foarte mult primele doua Transporter si Transporter 2. Cine si-ar fi inchipui ca lui Jason Statham i se potriveste rolul atit de bine...
Eu am vazut ieri "Lucia y el sexo". Nu am reusit sa inteleg eu foarte multe din filmul asta, fie nu am fost eu capabila, dar este un film captivant si tulburator. Este un film psihologic, cu cateva scene de erotism in prima parte, putin macabru, ai impresia la un moment dat ca fictiunea se impleteste cu realitatea si nu poti exact sa le distingi, pana in final cand elementele nedeslusite prind contur. Totul este in stransa legatura si exista prea multe coincidente neverosimile, fortate, dupa parerea mea. Firmul nu are un fir linear, ceea ce e ambiguizant, insa probabil este reprezentativa fraza des repetata, parafrazez: "partea buna este ca atunci cand cazi printr-o gaura, te trezesti la mijlocul povestirii".
Cea mai dubioasa faza mi s-a parut cea in care fetita, Luna -conceputa de 2 necunoscuti intr-o noapte cu luna plina, pe o insula (element central al filmului)-, este omorata de caine intrerupand o scena de sex neinceputa. Mi-a placut in schimb scena de striptease din film, foarte funny. Filmul e considerat reprezentativ pentru cinematografia spaniola. E genul de film care ridica multe intrebari, dar eu nu imi dau seama exact care sunt.
Am vazut si eu Twilight , singurul lucru ce m-a tinut in fata ecranului a fost energia fantastica dintre actorii principali in rest nu-i mai nimic de capul lui, scenariu destul de prost, niste povesti cu vampiri destul de banale, pana la sfarsitul filmului am si uitat ce altceva a mai fost in afara de momentele dintre cei doi. Imi place cand doar stau unul langa celalalt, cand ea doarme si el o priveste, cand o protejeaza, mi s-a facut dor de indragosteala.
In weekend am fost si la Time traveller's wife, dragut, scenariul iarasi mi s-a parut cu anumite lacune, tipul calatorea in timp insa uneori isi amintea ce a facut pe unde a calatorit apoi nu-si mai amintea, moare dar tot calatoreste, ce mai conteaza atunci ca moare?! Oricum, per total dragut
Am vazut de curind Reign Over Me (2007), tradus la noi Acopera-mi inima..., film care mi-a clatinat putin pararea despre niste actori pe care nu pot spune ca i-am luat foarte in serios pina acum.
Adam Sandler face un rol care m-a surprins. De obicei l-am vazut si l-am aliniat personajelor din comediile usurele. Totusi, in Reign Over Me (2007)/Acopera-mi inima... Sandler face un rol greu. Nu e un film de Oscar, insa merita vazut.
Am vazut Knowing/ Numere fatale. Film lansat anul acesta (2009), cu Nicholas Cage.
Numere fatale - numere norocoase in „Knowing”/”Numere fatale” Iar e sfarsitul lumii. De asta data in „Knowing”/”Numere fatale”, film realizat de australianul Alex Proyas. Iar Nicolas Cage nu are cum sa-l impiedice. "Knowing" sau "Numere fatale" prezinta misterul unei liste de numere scrisa de o fetita in urma cu 50 de ani. Un captivant action-thriller de proportii globale, filmul NUMERE FATALE aduce omenirea fata în fata cu cele mai terifiante previziuni despre viitorul planetei. Daca nu sunteti din categoria celor care se enerveaza peste masura cand sunteti dezamagiti de finalul filmului, atunci puteti sa-i dati o sansa filmului "Numere fatale".
In 1958, la finalizarea a unei noi scoli, se decide sa se creeze o capsula a timpului pentru generatiile viitoare, in care vor fi introduse desenele unui grup de elevi. Dar unul dintre elevi, o fetita misterioasa ce pare sa auda voci, in loc sa deseneze precum colegii ei, isi completeaza foaia de desen cu un sir de numere, aparent aleatore. Peste 50 de ani, o noua generatie de elevi examineaza continutul capsulei si mesajul criptic al fetei ajunge in mainile tanarului Caleb Myles. Tatal lui Caleb, profesorul Ted Myles reuseste sa descifreze insemnatatea seriei de numere si descopera ca acestea au prevestit cu mare acuratete, data fiecarui dezastru din ultimii 50 de ani si totalul mortilor aferent fiecarei catastrofe.
Continuand sa studieze mesajul, el isi da seama, ca din seria de dezastre mentionate in textul fetitei, trei dintre ele nu s-au intamplat inca. Ultimul din cele trei dezastre, sugereaza o catastrofa la nivel global in care se pare ca Ted si familia sa detin un rol important. Cand incercarile lui Ted de a avertiza autoritatile esueaza, el se considera responsabil sa faca tot ce ii sta in putere pentru a impiedica distrugerea iminenta a planetei.
Desi Numere Fatale are pe IMDB doar nota 6,5 din 10, desi ceilalti care l-au vazut au spus ca Nicholas Cage nu face un rol bun, ca parca nu a fost platit cum trebuie, Knowing mi s-a parut un film bun. Fie doar pentru ca a reusit sa ma faca sa tresar si sa imi pun niste intrebari. Efecte speciale bune, scenariul bun, desi usor parca grebit la final, Numele Fatale mi-a placut. La granita dintre fantezie si thriller, intre drama si tema sociologica, il consider un film care merita vazut.
Carlito's Way
Am plans in hohote...
Inkheart (2008)
Un fi dragutel, bun de vazut in lipsa de altceva mai bun. O poveste in poveste.
Il am si eu pe lista pentru sambata
Eu am vazut sambata seara:
Mumia - Mormantul imparatului dragon
M-a dezamagit complet. Pacat de efectele speciale pentru ca actorii au jucat foarte prost. Nota 6 de la mine.
Beer for My Horses
Era pe lista si trebuia bifat, insa nu am reusit sa il vad pana la capat pentru ca m-a plictisit de la inceput. Nota 4.
Cred ca sunt prea simandicoasa sau nu stiu la ce sa ma uit. Alta explicatie nu gasesc pentru lunga lista de filme proaste vizionate in ultima vreme
Nu esti prea simandicoasa. Si eu am bagat de seama ca lista fimelor bune produse in ultimii ani este foarte scurta. Parca s-au prostit... ori nu stim noi sa apreciem chestiile siropoase ori fara cap si fara coada.
Beer for My Horses are pe imdb o nota de 4,5.
In general ma uit sa le vad notele cind ma atrage un film pe care vreau sa il cumpar pentru ca rareori s-a intimplat sa vad acolo nota mare si sa nu fie bun fimul.
Eu nu ma uit niciodata la note.
Filmele le selectez pentru vizionare dupa zvonuri si titluri care-mi soptesc ceva in minte
Am vazut filmul " La bine si la rau". Am ras cu lacrimi. De la mine primeste nota 9.
Am vazut "The Ugly Truth" şi au fost momente în care am râs cu lacrimi, într-o sală de cinema aproape goală, fiindcă era vineri seara şi lumea se fereşte să dea bani pe cinema. Îmi pare rezonabil pe criza care bântuie peste tot, însă pentru mine experienţa la cinema e de neegalat.
Cu toate că sunt destule elemente de umor tipic american şi de gaguri simpluţe, mesajul despre cupluri este corect - un film bun de văzut cu partenerul sau doar pentru o hlizeală.
Cileaşa de pe tort e Gerard Butler, merită pus la topicul cu masculii la care ne mai holbăm din când în când.
No one falls in love with your personality at first sight.
Dore, subscriu la ceea ce ai spus,"The Ugly Truth" e un film care merita sa fie vazut,eu una am indragit scena dansului celor doi protagonisti
In seraa asta la 10 are http://www.elady.ro/articole/Divertisment/Film-Constantine.htmlpe ProTV.
Am vazut, abia astept!
Si eu. Si culmea e ca il am si pe DVD, dar acum astept sa il puna la tele..
Duplicity (2009) / Duplicitate: cu Clive Owen si Julia Roberts. Foarte ... interesant final.
Oaaaa, ce-mi place Clive Owen!
Daaa, e foarte bun actorul iar rolul asta i s-a potrivit manusa!
http://www.imdb.com/title/tt0951216/
Desi are o nota slaba pe imdb, pot sa spun ca filmul asta m-a deconectat si mi-a placut.
Am bifat " Michael Jackson - This is It" si sper sa il mai vad pana iese din cinema. Sala plina, aplauze la final, oameni plangand, a fost tare emotionant. Si un Michael Jackson atat de normal si profesionist cum nu mai vezi azi in peisajul "vedetutelor" care se agata de cate un microfon.
Oare cind l-o aduce si pe la Craiova? As vrea sa il vad si eu...
Si eu as vrea, dar cred ca nu-l aduc. Stiu ca ruleaza doar doua saptamani si doar in cateva orase din tara. Craiova nu e printre ele
Mda... de ce sa se oboseasca sa il aduca si aici... E foarte frustrant si nedrept!
Star Trek (2009), Simpatic foc. Mai ales pentru impatimitii serialului.
Acum bag Hoti de onoare (Thick as Thieves (2009/I) cu Morgan Freeman, Antonio Banderas, Marcel Iures. Revin cu impresii dupa.
Am pus sa vad Traitor (Tradator).
Foarte bun Traitor (2008)!
Don Cheadle va fi (daca nu este deja) un nume mare la Hollywood. Rar vad un actor care sa se poata transpune in pielea personajelor asa de bine, mai ales in roluri grele, cu multiple implicatii psihologice.
Samir Horn, agent CIA se impllica in prinderea unor capi de celule teroriste, lucreaza undercover... si e prins undeva la mijloc intre credinta sa, meserie, lumea ciudata a celor care pun bombe, Orientul Mijlociu... Merita vazut!
Am vazut si Deception (2008) cu Hugh Jackman, Ewan McGregor, Michelle Williams. Ma asteptam la mai mult. Slab, un joc care pare bun insa spre sfirsit parca s-au grabit sa il termine. Slabut tare.
Incerci sa transmiti vreun mesaj? Tradator, deceptie...
Glumeam!
Le trec si eu pe lista.
Nooo, o simpla nimereala!
Aseara am revazut Nume de cod: Mercury (a fost la tv). Uitasem cit imi placuse filmul asta...
Nu am vazut inca, dar vreau neaparat sa vad 2012 si al doilea film din seria Twilight!
Am vazut in acest weekend 2012 si New Moon.
2012 dragut, interesanta teoria, insa ma asteptam la ceva mai mult. Nota 8.
New Moon - groaznic, nota 4 de la mine, e chiar mai prost decat primul film din serie. Nu a reusit deloc sa surprinda ceea ce transmite cartea.
Chiar atit de prost?! Moaama, deci nu au bagat nimic la cap, s-au gindit in continuare la cum sa mai scoata nste bani si-atit! Bine ca mi-ai zis, sa nu cumpar New Moon cind va pararea pe DVD la +50 de lei, eventual sa astept sa se vinda la kila!
Nu stiu daca v-au fost recomandate,dar mie mi-au placut:
Instinct cu Anthony Hopkins,Cuba Gooding Jr
Atonement
The reader (exceptional) Kate winslet,Ralph Fiennes
Body of lies (f bun),Russel Crowe,Leonardo di Caprio
Changeling (bun) Angelina Jolie
Vine iarna si cu ea vremea vizionarii de filme(abia astept sa vad filmele de anul acesta, nominalizate la Oscar)
Harry Potter si Printul Semipur. Mi-a placut!
Ieri seara am vazut si Jurnalul lui Bridget Jones care mi-o parut mult mai slav decit cartea. Insa , per total, m-a destins!
Acum ma uit la Epoca de Gheata 3.
http://www.sonypictures.net/movies/thetakingofpelham123/ / 123 S-a furat un tren: cu Denzel Washington, John Travolta, James Gandolfini.
Merita vazut!
Din dialogul filmului:
Ryder: Well, I got faith in you man... but I gotta ask you one question. You know that thing when you told your wife about the 35K, how did she react?
Walter Garber: Look, we gotta talk about...
Ryder: No, don't be sensitive.
Walter Garber: I'm not being sensitive.
Ryder: Well, did she freak out or what?
Walter Garber: She... wasn't happy, but she understood.
Ryder: Well, that's love right?
Walter Garber: No, that's marriage... that's another thing.
Unde Ryder este Travolta si Garber, Denzelu`.
Up / Deasupra tuturor (2009)
Numai film pentru copii nu e, o chestie trista care nu ca nu mi-a placut, insa mi-a dat si o stare fizica de rau.
eu am vazut filmul Ho ho ho!
Si cum a fost?
Eu am vazut aseara Robots La cateva scene am ras cu lacrimi. Il recomand De la mine primeste nota 8.
Si mie mi-a placut Robots. Simpatic.
In spiritul Greciei, inspirat de Fides in alt topic, mi-am amintit ca de curind am vazut My Life In Ruins - "a feel good comedy".
Te face sa te simti bine, sa vrei sa musti din viata si sa vezi lucrurile mai frumoase!
Am vazut Avatar si isi merita banii. Pe alocuri previzibil, dar fain realizat.
Iar Ho-ho-ho l-am vazut la tv si mi s-a parut o prostioara MediaPro trade-mark (asta insemnand ca din prinţip' tot ce produce MediaPro-ul mi se pare comercial si...atat).
am vazut "Wicker Park", un film tare dragut
Vreau sa vad si eu Avatar;are sanse de cel mai bun film la Oscar
District 9 in seara asta - foarte prost.
Julie and Julia aseara - un deliciu! (Meryl Streep e adorabila si nici cu Amy Adams nu mi-e rusine)
The Day After Tomorrow (2004) - Unde vei fi poimaine?
Cand incalzirea globala declanseaza o noua era glaciara, tornade violente niveleaza orasul Los Angeles, un tsunami gigant inunda New York-ul, iar intreaga emisfera nordica incepe sa inghete. In acest moment, climatologul Jack Hall, fiul sau Sam si un mic grup de supravietuitori vor avea de infruntat o megafurtuna si vor incerca sa ramana in viata in fata unui dusman mult mai puternic si mai tenace decat orice au putut intalni vreodata: Mama Natura!
Mi-a placut foarte mult, chiar daca epe imdb are nota proasta.
Am vazut Avatar, in sfarsit. N-am ce comenta la capitolul efecte speciale, si mesajul filmului mi-a placut mult, dar cu toate astea nu mi se pare o realizare atat de mare fata de tam tamul care i s-a facut in presa.
E, asta e problema cu tam-tamul... Avem asteptari prea mari dupa aia. Asa am patit eu cu Amurg.
Ai dreptate Sylvia. Dar asta functioneaza in sensul urmator : se face un tam-tam enorm si te duci la film cu niste asteptari imposibil de satisfacut si atunci apare senzatia ca filmul nu-i chiaaaar atat de bun. Pai evident ca nu-i, ca astia-n media au talentul de a exagera pana la stele si inapoi.
Am vazut The Proposal cu Sandra Bulock;dragutel,romantic.Apoi Duplicity cu Julia Roberts;mi-a placut,spionaj.
Tot cu Sandra Bullock am vazut acum cateva zile The blind side, un film pe care, desi m-am fortat sa-l vad in primul sfert de ora. pen' ca nu-mi place de nici o culoare fotbalul american a meritat cu prisosinta, in primul rand pentru prestatia SB. Aici, SB iese din tiparul cu care ne-a obisnuit, de fetita neajutorata , mai ales in fata problemelor de corason, si face un rol de exceptie, al unei femei de succes, foarte sigura pe ea si cu o personalitate puternica.
Azi am vazut ca Sandra a castigat Globul de Aur pentru rolul din The blind side, si credeti-ma, il merita pe deplin.
Am vazut Avatar;nu mi-a placut ,poate doar ptr ca nu gust genul desi am vazut SF-uri bune, bune de tot.Nu mai scriu motivele ca le stiti.
Am vazut si eu Avatar. M-a impresionat putin, dar mai mult m-am distrat. Intindeam mana sa prind frunzele, picaturile
Si eu am vazut 'vestitul' Avatar,dar nu mi-a placut. Intradevar efectele speciale sunt pe masura,dar am vazut alte filme mult mai frumoase...
Am vazut azi dim About Schmidt cu Jack Nicholson,preferatul meu,dar e un film trist(drama) jucat f bine de JK;apoi am vazut If only ,englezesc,bun,de dragoste,dar cu un final trist si el,cu multe de invatat in relatiile de dragoste pe care le traim.
Public Enemies- Inamicii Publici
Johnny Depp este John Dillinger, celebrul, şarmantul şi îndrăzneţul jefuitor de bănci din America anilor '30, ajuns inamicul public numărul unu şi urmărit de un batalion de agenţi FBI conduşi de agentul Purvis (Christian Bale). Erou al tuturor americanilor, satisfăcuţi că banditul jefuia exact băncile care-i blestemaseră cu greaua Depresiune, Dillinger reuşeşte câteva originale evadări din închisoare, dar şi să-i fure inima frumoasei Billie (Marion Cotillard).
Am vazut Leaving Las Vegas cu Nicolas Cage si Elisabeth Shue.
Mi-a lasat un gust amar, am ramas mai mult socata si dezgustata.
Actorii si-au jucat rolul excelent, insa ... filmul nu as vrea sa-l mai revad. Niciodata!
Fides, daca-i cu Johnny Depp si Marion Cotillard... e de-al meu! Nici nu-mi mai pasa de subiect.
Oana dar ce-avea filmul?
An Education. Am ramas cu un gust amar...
Book, scenele cu violuri nu-mi plac deloc. Nici nu am puterea sa le privesc. Faptul ca el a baut pana a murit, mi s-a parut aiurea tare.
Ultima scena cand ei au facut "dragoste" sau ma rog...si el era pe moarte ...
Sa nu ma intelegi gresit, in general nu-mi plac filmele cu final nefericit.
Eu m-am strofocat de trei ori pina acum sa vad The Solosit (Solistul) cu Robert Downey Jr si Jamie Foxx si de fiecare data am ales cum nu se poate mai prost momentul, ca eram obosita si am adormit in doi timpi si trei miscari...
Am vazut The taking of Pelham123;de actiune,asa si asa.Si am mai vazut Domestic Disturbance cu Jhon Travolta;nu mi-a placut.
The taking of Pelham: 123 mi-a placut si mie foarte mult. Doar e cu Denzelu`, minca-l-ar mama!
Film f bun 2009,cu Meryl Streep,Alec Baldwin si Steve Martin;de viata,super, foarte adevarat;am trait asa ceva.
Adaug titlul filmului,caci nu-l pusesem,am uitat:It is complicated
Am vazut The Blind Side. E super filmul, ii dau nota 10!
Genial mi s-a parut It's Complicated . Genial la modul ca in general nu ma uit la comedii iar daca trebuie sa ma uit fortata de imprejurari, in cel mai bun caz , atunci cand toata lumea e pe jos de ras eu cel mult zambesc . Ori am eu un umor mai de "salon" ori nu stiu ce sa zic de nu ma amuz asa de usor.
Insa filmul asta mi-a placut ! Au fost niste faze comice tocmai datorita adevarului pe care il spuneau : adevarul despre cum despica femeile firul in 14 si cum isi fac 1000 de griji, adevarul despre mintea superficiala dar ingenua a barbatilor E de vazut !
Ah, si am mai vazut Up in the air. Bani aruncati pe ferestra . Singurul motiv care-mi vine in minte pentru care filmul asta a primit atata mediatizare este faptul ca atinge subiectul "criza economica" . Dar e pueril sa promovezi un film numai pentru atata. Ma rog, si pentru ca e cu George Clooney
Eu am vazut Pandorum.
Actiunea de desfasoara pe o nava spatiala care duce oameni, animale si plante, peste 60.000 de suflete, spre o planeta foarte indepartata care poate suporta viata.
Daca vreti, nava e un fel de Arca a lui Noe care ii poarta pe ultimii umanoizi spre o noua casa.
Nu va povestesc mai mult, va spun doar ca finalul este neasteptat, daca nu chiar surprinzator, si filmul face toti banii exact din acest motiv.
A serious man,am vazut asta seara;nu mi-a placut ;e nominalizat ptr cel mai bun film si la scenariu original.Cred ca n-am avut dispozitie sa-l vad.Poate alta data o sa am mai multa rabdare.
The blind side.Foarte bun.Nominalizat ptr cel mai bun film si ptr Sandra Bullock la cea mai buna actrita rol principal.Totusi incredibil de autoritara in relatia cu sotul ei,dar are din partea lui totala acceptare de a lua sub tutela un copil de culoare,fara viitor.Filmul exceptional.
Am cumparat Inglourious Basterds / Inglorious Bastards (2009), tradus la noi ca Ticăloşi fără glorie insa nu am apucat sa il vad, ca am avut multa treaba. E programat zilele astea.
Si eu abia astept sa-l vad ;e nominalizat ptr cel mai bun film;poate la sfarsit de sapt sa-l vad
Eu chiar zilele trecute am vazut "Jennifer's Body". Nu sunt fana filme horror-thriller. Dar pot sa spun ca a fost interesant. In mod clar te deconecteaza de la orice ti-ar preocupa neuronii.
Am vazut un film f trist ptr care nu aveam chiar starea potrivita:Precious,nominalizat la Oscar,produs de Oprah,care nu mi-a placut.
Si eu am vazut Precious si mi s-a parut ca o oglinda revelatoare. Lucrurile alea chiar se intampla in SUA. Teama, mila, repulsie, si pana la urma speranta. Prin toate am trecut vazand filmul. De placut... ca si poveste iti sfasie inima, dar... am luat-o ca pe o lectie. Nu regret ora petrecuta urmarindu-l.
Azi am vazut Carriers. Nu m-a impresionat, alt film despre virusul care va distruge umanitatea. Deja subiectul e secat demult. Nu recomand.
Am vazut un documentar Jesus and His Times.
Un flim vechi:http://www.imdb.com/title/tt0110907/. Slab.
The guardian. Bestial. In genul Top Gun. Chiar mi-a placut.
http://www.imdb.com/title/tt0889583/ Cea mai mare timpenie ever.
Am vazut aseara, cu fetele, musicalul Nine
Bun de vazut
mi-am luat toata seria James Bond ) .am vazut primele 14 filme.iar ca pauza intre ele am revazut "requiem for a dream",m'a impresionat la fel de tare ca prima oara.
din cele ceva mai recente mi-a placut "everybody's fine" si "the book of eli"
Am vazut 2 filme usurele(le-am mai dat si pe repede un pic);cele carora le place Kinsella,le recomand Razboiul mireselor,cu Kate Hudson si Anne Hathaway si
P.S.Te iubesc,cu Hilary Swank si Gerard Butler,ceva mai bun.
Sambata am vazut The Nightmare Before Christmas. Daca tot nu se lasa dusa iarna Mi-a placut foarte tare, mai ales ca este un musical
Duminica am vazut Iron Man. Efecte speciale reusite. Nota 9 de la mine
Tot duminica am vazut 9. Un pic cam dur pentru copii. Nu se mai fac desene pentru copii ?
Am vazut aseara The boy in the striped pijama. Foarte interesant! Si deprimant...
Am vazut Vrei sa te insori cu mine, cu Sandra Bullock si Ryan Reynolds. Sincer, de mult n-am mai vazut o comedie care sa imi placa atit.
Am mai vazut si Sotia calatorului in timp - vraja marii-n coltu` garii, nu mi-a placut deloc, bine ca n-am cumparat si cartea ca mi-as fi luat-o peste bot si mai urit.
Si nu stiu cum, la http://www.elady.ro/articole/Divertisment/Surrogates.htmlam adormit de trei ori, la fel si la Luna Noua (seria Amurg). Partea buna e ca sint dvduri cumparate si le pot revedea oricind.
Am vazut 'Eu cand vreau sa fluier, fluier" , cu sala full ! Bravo ca se mai duc romanii sa mai vada si filme romanesti, m-am bucurat tare mult iar filmul a fost misto, George Pistereanu joaca jos palaria .
Am vazut asa:
- 2012
- Law Abiding Citizen (2009) / Motivat să ucidă
- Whiteout (2009) / Coşmarul alb
- The Rebound (2009)/ Idilă cu dădaca mea
- The Twilight Saga: New Moon (2009) / Saga Amurg: Lună Nouă
- The Bachelor (1999) / Burlacul
- Pandorum (2009) / Pandorum
- The Ugly Truth (2009) / Adevărul gol-goluţ
- Star Trek: The Future Begins (2009) / Star Trek: Un nou început
... si am mai cumparat si altele, insa nu le-a vazut.
Acum am pus sa vad The Fourth Kind (2009) / Al patrulea gen cu Milla Jovovich si Elias Koteas, un film zice-se bazat pe fapte reale. Fapte reale care au legattura cu rapiri extraterestre... mi-a pus nitel mintea pe moate din ce am vazut pina acum...
Am vazut An Education si mi-a placut mult. L-am vazut in timpul saptamanii si a fost proiectie "privata" , erau 4 oameni in sala , e chiar misto sa nu mergi la film in weekend Filmul e dulce fara sa fie siropos .
Am vazut The Fourth Kind (2009) / Al patrulea gen si mi s-a parut slabut rau. :|
Am vazut: 2012 - mi-a placut, m-a tinut cu sufletul la gura
Lipsit de control-cu Mel Gibson-super film
Mi-am dorit tare mult sa vad Sapte suflete dar aveam musafiri cand a fost premiera. Am aflat in schimb ca se da maine in reluare, asa ca-l vad maine.
Şapte suflete l-a avut si azi la ora 18 si il are miine dimineata la 11:25 pe HBO.
-Coco Avant Chanel- Film autobiografic, impresionant
-Human Trafficking- intens
-The English Patient- exceptional
-How to Lose a Guy in 10 Days- Dintr-un joc, se-ajunge la o mare dragoste.
In ultimele zile am vazut asa:
- Baiatul in pijamale vargate (The Boy in the Striped Pyjamas) Un film din 2008 care m-a facut inima bucati...
- http://www.elady.ro/articole/Divertisment/Filmul-Avatar.html: mi-a placut , probabil ca o sa il revad in curind incercind sa fie de data asta fara intreruperi, aka sa ma uit la el de la un capat la altul.
- Un tata responsabil (The Boys Are Back) cu Clive Owens. Mi-a placut si pentru ca e un film foarte bine jucat, si pentru ca scenariul a fost bine scris si subiectul e foarte interesant...
Azi am vazut Confessions of a shopaholic. Am ras cu lacrimi dar am inteles si mesajul: cartile de credit nu-ti sunt prietene
Ieri am vazut Shinobi - un film sensibil si foarte interesant. Il recomand
Sherlock Holmes. Robert Downey Jr face un rol de zile mari. Mi-a placut.
Mama mia - ce pierdere de timp si super boring , predictible
The Bounty Hunter - misto
The Crazies - super
Mi-a placut Confessions of a shopaholic. Foarte dragut.
Ultimul film vazut a fost cateva saptamani in urma, poate luni, nici nu-mi amintesc si l-am vazut pe net, nu-mi aduc aminte numele.
City, inseamna ca a fos foarte bun...
Vazut Dorian Gray, adaptare dupa The Picture of Dorian Gray de Oscar Wilde.
Bunut.
Sincer mi-a placut, l-am recomandat si altora, l-am cautat, dar nu il mai gasesc. Daca il gasesc am sa il postez aici. Dorian Gray pare un film interesant, captivant chiar, am sa incerc sa-l vad si eu.
Mai bine citesti cartea.
Sincer as citi-o, mult mai interesanta este o carte, iti imaginezi altfel ca se petrece actiunea. Iar apoi mai am 3 carti incepute, pe care trebuie sa le termin. Cand am sa gasesc cartea am s-o citesc. Si daca e vorba de ecranizari dupa carti, cititi si voi : Tess D'Urberville, de Thomas Hardy si apoi vedeti si ecranizarea dupa ea. Diferenta de perceptie in cazul meu, a fost foarte diferita. Si m-a surprins nu tocmai placut filmul, mi s-a parut o bataie de joc la adresa cartii. Cartea este cartea ce mi-a placut cel mai mult din ceea ce am citit, m-a impresionat foarte mult.
Tocmai terminasi de vizionat AGORA si MEMORIILE UNEI GHEISE,super filme!la somn cu mine ca e 5 dimineatza
Eu am vazut ieri pe HBO Povesti de adormit copii - slabut. Primeste un 7 cu indulgenta de la mine. Parca Adam era mai comic
Marti seara, tot la HBO am vazut Hotel pentru catei - Nota 10. Am ras cu lacrimi la unele faze
Perfect , chiar nu aveam un film pt azi
Aseara am vazut o super comedie , erau faze in care radeam in prostie ,merita va recomand
"The Hangover"
Super tare filmul asta. Ca sa vezi prin ce trec unii barbati cand au un bebe in brate. Excelent.
Ia sa-l caut si eu daca ziceti ca-i bun
E chinuitor de amuzant.
Hm... daca e asa de fain, o sa il caut si eu.
Diana Hotel pentru catei l-ai vazut? Ti-l recomand
Si eu m-am culcat la 5, dar nu am vazut nici un film, am stat aici.
In seara asta am sa vad: Laptele deznădejdii (Spania)/The Milk of Sorrow Spania / Peru, 2009, 95’, dramă:
http://www.youtube.com/watch?v=IdOlD4s4Zb4&feature=player_embedded
P.S.: Nu stiu de nici o culoare, si tot am incercat, dar nu imi iese, sa postez video-ul si nu link-ul (si am urmarit si help-ul cu atentie, dar ce sa fac, sunt mica ).
Va pup cu drag.
Ba din contra, citesc tot. Defect.
Dar nu se aplica explicatia, am incercat si sa formatez codul, dar nici asa nu merge. Cert e ca am reusit sa-l plasez in alta parte modificat, din ceea ce e in embed, dar aici nu merge.
Filmul e intr-adevar trist, o poveste trista, dar la el am si ras. Si a fost fain, chiar daca unora li s-a parut plictisitor. Iata pe scurt prezentarea filmului:
Extrem de simplu şi totodată tulburător la o primă vizionare, La teta asustada e genul de film ale cărui semnificaţii, deși discret inserate în poveste, merită căutate în timpul vizionării.
Fausta suferă de o boală rară, numită în popor „laptele deznădejdii", care se manifestă printr-o frică patologică de orice contact uman firesc. Boala i-a fost transmisă prin laptele matern de mama ei, violată în timpul insurgenţelor armate din Peru. Fausta trăieşte într-o frică permanentă din cauza acestei boli şi în plus trebuie să facă faţă şi morţii neaşteptate a mamei sale. Filmul este inspirat de istoria recentă a ţării natale şi de o carte de antropologie, Entre Prójimos, a scriitoarei Kimberly Theidon. Între 1980 şi 1992, femeile din Peru au fost traumatizate de conflictele interne dintre grupările de guerilă Calea Luminoasă şi cele ale statului.
Claudia Llosa s-a născut în Lima, a studiat la Newton College şi este licenţiată în ştiinţele comunicării. Este nepoata celebrului scriitor peruan Mario Vargas Llosa şi fiica regizorului de film Luis Llosa. La sfârşitul anilor `90 s-a mutat în Madrid. Din 1998 până în 2001 a studiat la Şcoala Superioară de Artă şi Film, iar la finalul studiilor a scris scenariul pentru primul său film, Madeinusa (2006), care a câştigat numeroase premii la festivaluri internaţionale de film.
Premii:
Premiul Ursul de Aur şi Premiul FIPRESCI – Festivalul Internaţional de Film de la Berlin, 2009
Cel mai bun film şi Cea mai bună actriţă – Festivalul filmului mexican de la Guadalajara, 2009
Cea mai bună scenografie, Premiul Grand Coral – Festivalul de film de la Havan, 2009
Cel mai bun film peruan, Cea mai bună actriţă, Premiul CONACINE – Festivalul de film din America Latină, Lima, 2009
Premiul Special al Criticilor şi Premiul pentru cea mai bună actriţă – Festivalul de film de la Montréal, 2009
Nominalizări:
Nominalizare la Oscar pentru cel mai bun film străin, 2010
http://www.youtube.com/watch?v=IdOlD4s4Zb4&feature=player_embedded
Acum merg la un alt film: Eden Irlanda, 2008, 83', dramă :
http://www.youtube.com/watch?v=cFN6HbxW2zA&feature=player_embedded
O dramă intimă şi universală despre un cuplu aflat în criză.
În apropierea celei de-a zecea aniversări, Billy şi Breda Farrell par să aibă o căsnicie perfectă. Însă Breda ştie că legătura lor intimă se destramă încet, încet. Îi mărturiseşte chiar unei prietene că nu îşi aduce aminte când a făcut ultima oară dragoste cu Billy, care pare să-şi fi pierdut interesul. În realitate, Billy este fascinat de Imelda Egan, fiica plină de viaţă a unei colege. Breda speră că apropiata aniversare va ajuta cuplul să retrăiască zilele lipsite de griji de la începutul relaţiei. La început, lucrurile par să meargă bine; dar sub privirile curioase ale prietenilor şi influenţat de prezenţa Imeldei, Billy intră în panică şi ia decizia crucială de a o părăsi pe Breda. Breda şi Billy se vor confrunta în sfârşit cu problemele care le-au destrămat relaţia.
Declan Recks este absolvent al Dun Laoghaire College of Art and Design and UCLA Extension, unde a studiat film şi televiziune. A câştigat o serie de premii pentru scurtmetraje şi a regizat numeroase episoade din filmele de televiziune On Home Ground (RTE), Any Time Now (RTE/BBC) şi The Clinic (RTE). În 2005 a regizat primele 3 episoade din show-ul Pure Mule, scris de Eugene O'Brien şi produs de David Collins & Ed Guiney. Show-ul a primit 5 premii IFTA, inclusiv premiul pentru cea mai bună regie. În 2007, Declan Recks a regizat mini seria The Running Mate pentru TG4, foarte bine primită de critici.
Premii:
Cea mai bună actriţă într-un rol principal – Premiile IFTA, 2009
Cea mai buna actriţă – Festivalul de Film Tribeca, 2008
Iar apoi urmeaza : Svetat golzami spasenie debne otvszakade / Lumea e mare, iar salvarea se ascunde după colţ / The world is big and salvation lurks around the corner Bulgaria /Germania /Slovenia /Ungaria,2008,105'dramă
Un băiat, bunicul lui şi o bicicletă-tandem – într-o călătorie pentru recuperarea memoriei.Bazat pe bestseller-ul scriitoarei bulgăroaice Ilija Trojanow, filmul spune povestea lui Alex, un tânăr care, după un accident de maşină în Germania, rămâne cu o amnezie totală, de care nu reuşeşte să se vindece. La iniţiativa fascinantului său bunic, pornesc într-o călătorie semi-iniţiatică, cu o bicicletă tandem, către origini, către locul naşterii sale – Bulgaria. Pe drum, ei joacă table, un joc simplu doar în aparență. Acest joc îl va ajuta pe Alex să-şi regăsească identitatea şi să realizeze că destinul e ca un zar pe care îl ţinem în mână. Iar viaţa e un joc, undeva între noroc şi aptitudini.
Stephan Komandarev s-a născut pe 28 Septembrie 1966. A studiat regia de film şi televiziune la Universitatea din Sofia și este membru al Asociaţiei bulgare a regizorilor de film. Din filmografia sa fac parte şi multpremiatele documentare Alphabet of Hope (2003), Bread over the fence (2002), The Way of harmony (2001) şi Monday 8 ˝, un serial documentar de televiziune, dedicat istoriei cinematografiei bulgare.
În anul 2000 a debutat în lungmetraj cu drama Dog's Home, selecţionată în cadrul celei de-a 51-a ediţii a Festivalului de film de la Berlin.
Premii:
Cel mai bun film şi Cel mai bun actor – Festivalul Internaţional de Film Saturno, 2009
Premiul Gold Listopad pentru cel mai bun film – Festivalul Internaţional de Film de la Minsk, Belarus, 2009
Premiul Publicului – Festivalul Filmului European Asmara, Eritreea, 2009
Cel mai bun regizor, Premiul SIGNIS, Premiul Publicului – Festivalul Internaţional de film Festroia, Portugalia, 2009
Cea mai bună regie – Festivalul Internaţional de film Duress, Albania, 2009
Premiul publicului – Festivalul Internaţional de film din Taipei, Taiwan, 2009
Cel mai bun actor – Festivalul Internaţional de film Almaty, Kazahstan, 2009
Marele Premiu pentru cel mai bun fim, Premiul Special al Juriului pentru interpretare masculină – Festivalul Internaţional de film din Vilnius, Lituania, 2009
Menţiune Specială a Juriului; Premiul „Don Quijote – Festivalul Internaţional de FilmBlack Nights din Talin, Estonia, 2008
Premiul Publicului – Festivalul Internaţional de Film din Zurich, 2008
Premiul Special al Juriului – Festivalul Internaţional de Film de la Varşovia, 2008
Cel mai bun film bulgăresc; Premiul Publicului – Festivalul Internaţional de film de la Sofia, 2008
http://www.youtube.com/watch?v=I5AF13u6fPs&feature=player_embedded
Iar apoi :To verdener / Lumi paralele / Worlds ApartDanemarca, 2008, 116',dramă
„Evoluția Sarei e o expresie a influenței fundamentalismului religios, care, la nivel personal, aduce cu sine sacrificii și alegeri dificile. O poveste simplă, dar adevărată, despre arta de a te elibera de o religie", spune Niels Arden Oplev.Sara este o adolescentă dintr-o familie de martori ai lui Iehova, familie a cărei imagine are de suferit când părinții divorțează din cauza infidelității tatălui. La o petrecere, Sara îl întâlnește pe Teis, un băiat mai mare decât ea, cu care începe o relație. Cum Teis nu este Martor, tatăl Sarei nu este de acord cu relația lor. Însă Sara se îndrăgostește de el și începe să-și pună credința la îndoială, ajungând la momentul în care trebuie să facă cea mai grea alegere din viață.
Niels Arden Oplev a realizat primul său film artistic, Portland, în 1996. Filmul a fost selectat în competiția de la Berlin. Atât Portland, cât și cel de-al doilea film al său, Chop Chop (2001), au obținut premii Bodil și Robert în Danemarca. Oplev a lucrat și ca regizor de seriale TV, la Taxa, Unit One şi The Eagle. Pentru ultimele două a primit premiul Emmy pentru cel mai bun serial străin de televiziune, în 2002, respectiv 2005. În 2006 a obținut Ursul de Cristal la Festivalul de Film de la Berlin, cu filmul We Shall Overcome.
Premii:
Cea mai bună actriță într-un rol secundar – Premiile Bodil, Danemarca, 2009
Cel mai bun montaj, Cea mai bună coloană sonoră originală, Cel mai bun actor într-un rol secundar, Cea mai bună actriță într-un rol secundar – Festivalul Robert, Danemarca, 2009
http://www.youtube.com/watch?v=MY_8wNAX2Ek&feature=player_embedded
O dupa-amiaza, si implicit seara de exceptie va doresc si voua, si distractie placuta.
La multi ani! inca o data pentru toti sarbatoritii zilei de azi.
Pupici dulci.
Fantastice filmele, merita sa fie vazute. In sala s-a aplaudat, asa ca nu e doar o parere personala.De exceptie.
Sambata am vazut si eu The Hangover. Drept sa spun nu mi-a placut deloc. Actiunea e trasa de par, iar cateva faze chiar sunt bleah. Ma asteptam la o comedie la care sa rad pana nu mai pot. Ori am inteles eu gresit, ori ati exagerat voi cu laudele, ori nu stiu eu sa apreciez o comedie... Cert e ca de la mine primeste un 7 cu indulgenta. Sotul meu a adormit la el si el nu adoarme la filme
Urmatorul pe lista a fost Eu cand vreau sa fluier, fluier, care nu mi-a placut deloc, dar deloc. Eu nu stiu pe ce baza se dau premiile si nici cum poti face rost de recenzii bune, insa parerea mea umila este ca e o porcarie de film. L-am vazut pana la sfarsit, insa cu greu m-am abtinut de vreo cateva ori sa il opresc. Primeste 4 de la mine.
Si pentru ca a fost un sfarsit de saptamana prelungit, am mai vazut:
- Koi... Mil Gaya - un film SF de la Bollywood, destul de reusit, deconectant si vesel. Primeste 8 de la mine
- Love Happens - mi-a placut foarte tare, mai ales ca actiunea a avut in rol principal o relatie. Nota 9.
- Little Miss Sunshine - recomandat de o prietena, filmul asta ma astepta de multa vreme sa-l vizionez. Din lipsa de timp l-am tot amanatat. Ieri l-am vazut. La inceput am zis: ce porcarie mai e si asta? Apoi am inteles. Si acum eu va recomand sa vedeti filmul asta daca nu l-ati vazut pana acum. Nota 10 de la mine.
Urmatoarele 3 au fost vizionate impreuna cu junioara, ca doar si ea are drepturi, nu?
- Barbie In The 12 Dancing Princesses - o poveste foarte frumoasa, recomand. Nota 10
- Atlantida - Imperiul pierdut - foarte interesant, recomand. Nota 10
- Ratatouille - o poveste cu un sobolan simpatic caruia ii place sa gateasca. Dar ce va zic eu de el? Sigur l-ati vazut pana acum Nota 10
Teo fiecare cu gusturile lui
io am terminat aseara de vazut Lost ... pacat ca s-a terminat...
Sambata:
Palata Nş 6 / Salonul nr. 6 / Ward No. 6
Rusia, 2009, 83'
dramă
Regia: Galina Shadur, Karen Georgievich Shakhnazarov
Scenariul: Karen Shakhnazarov, Aleksandr Borodyansky
Imaginea: Aleksandr Kuznetsov
Montajul: Irina Kozhemyakina
Muzica: Evgeny Kadimsky
Cu: Vladimir Ilyin, Aleksei Vertkov, Aleksandr Pankratov-Chyorny, Yevgeni Stychkin, Viktor Solovyov
Distribuit de: Seagull Films
Salonul nr. 6 este o adaptare contemporană a unei nuvele de Cehov.
Un medic conduce echipa unui film documentar printr-un spital de boli psihice, oprindu-se din când în când pentru a sta de vorbă cu pacienţii. Realizatorul documentarului întreabă din off la un moment dat „Ce s-a întâmplat cu dr. Ragin? Şi de ce este acum pacient în azilul unde odată era medic şef?" Filmul este bazat pe o nuvelă de-a lui Cehov și pe cazul real al unui administrator de azil a cărui fascinaţie pentru un pacient pe care-l crede profet duce la încarcerarea lui acolo.
Karen Shakhnazarov, regizor, producător şi scenarist rus, s-a născut în 1952 la Krasnodar. Shakhnazarov a absolvit VGIK, Şcoala de Cinematografie de la Moscova, devenind în 1998 directorul general al studiourilor Mosfilm. Reprezentant de marcă al şcolii de film ruse, filmele sale sunt unanim apreciate de critica internaţională şi au obţinut numeroase premii la festivalurile internaţionale: Kind Men (1979), Jazzman (1983), Winter Evening in Gagry (1985), The Messenger Boy (1987), Zero City (1988), The Assassin of the Czar (1991), Dreams (1993), American Daughter (1995), Day of the Full Moon (1998), Poisons or the World History of Poisoning (2001), The Rider Named Death (2004), Vanished Empire (2008) etc.
În Salonul nr. 6 vedem un om care a pierdut încet încet contactul cu realitatea. Pseudo-documentarul estompează în mod deliberat distanța dintre ficţiune şi realitate și combină interviuri cu actori dar și cu pacienţi reali care vorbesc despre ceea ce i-a adus acolo. Filmul se termină cu o observaţie socială puternică, provocând spectatorul să reflecteze la graniţa fragilă și iluzorie dintre oamenii normali și cei psihotici şi să reexamineze atât chestiunile personale cât şi responsabilitatea individuală pentru ceilalți.
Premii și nominalizări:
Premiul special al juriului – Fantasporto, Portugalia, 2010
Premiul Silver St. George pentru cel mai bun actor – Festivalul Internațional de film de la Moscova, 2009
Salonul nr. 6 a fost propunerea Rusiei la premiul Oscar pentru cel mai bun film într-o limbă străină, 2009
Am vazut aseara CJ7 - o comedie SF a cărui protagonist este un băiat (Diky) a cărui viaţă se schimbă incredibil din momentul în care va primi o jucărie de la tatăl său.
Un film foarte interesant la care am ras cu lacrimi, pentru ca mai pe la sfarsit sa ma pufneasca plansul. Foarte frumos! Recomand! Nota 10
A mai fost mai demult un film, tot in felul asta, cum parintele cumpara un animalut, copilului si apoi acesta cand este udat, se inmulteste, si mamanca tot ce prind. Cred ca vi-l amintiti. ( Gremlins )
Am si eu unul de jucarie acasa, cu care mai vorbesc, care canta si jucam jocuri.
http://www.youtube.com/watch?v=8VA3Kig93ys
Urmeaza sa vad:The Invention of Lying. Trebuie sa ajung sa pot minti si eu, ca e greu cu spusul adevarului.
Am vazut filmul. Si daca vreti parerea mea referitoare la film. Este ca mi-a placut. Iar la un stil caracterizat pe minciuna, nu am sa adopt, ba din contra. Si in cele cateva ore de la inceputul filmului, deja sunt fericita, ca am facut multe persoane fericite, inclusiv pe mine.
Urmeaza sa vad doua filme pe care mi le-ati recomandat, sau care ati spus ca le-ati vazut:
Love happens
The hang over
Poate v-or reusi sa ma ajute sa cred in dragoste, pana la urma.
Am inceput cu : Love happens. Mi-a adus aminte de un alt film pe care il vazusem, in care ea tot afacerea ei cu flori, propriul ei magazin. Doar ca in acea poveste ea ii permitea tipului doar cateva intalniri si apoi gata, timp in care se simteau bine si nu era nevoie sa se implice emotional. Dar pana la urma se indragosteste si ea de el, si atunci decid sa ramana impreuna. Povestea cu Love hapens e un pic mai trista, datorita mortii sotiei, si amuzanta oarecum pentru intamplarile hazlii din poveste. Daca e privit cu atentie filmul, iti dai seama de niste detalii importante in viata, in care descoperi cine e cu adevarat cel de langa tine. Se intampla de multe ori sa nu ne pese, sa nu-i ascultam dorintele, gandurile sau nevoile, dar ajungem intr-o zi cand ne dam seama ca acea persoana nu mai e, si ca nu v-om mai putea face niciodata ceea ce ne-am fi dorit poate atunci, sau poate in momentul in care memoria persoanei ne invadeaza sufletul. Am descoperit ca viata merita traita, si daca cei dragi nu mai sunt langa noi, nu trebuie sa ne oprim din a ne bucura de viata.
Foarte frumos ai vorbit de fil Stella
Si eu am ramas cu aceeasi impresie dupa ce am vazut filmul
The hangover, l-am mai vazut. Si am spus deja ca este o super comedie. Merita vazut.
Aseara am vazut UNTHINKABLE
NU recomand pt cei mai slabi de inima , dar a fost interesant , sa vezi cat de departe se merge cu tortura ...
Aseara am vazut Robin Hood Mi-a placut.
Il am si eu pe lista
Vreau si io sa vad filmul asta , am auzit ca e super tare ...
Ultimul film al meu e Invictus
I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul.
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.
Sherlock Holmes
In London, Sherlock Holmes and his partner Dr. John Watson captures the follower of black magic and serial killer Lord Blackwood that has already killed five women when he is near to kill his sixth victim. Blackwood is sentenced to be strung up and Dr. Watson attests his death. However, Blackwood mysteriously returns from the afterlife and Inspector Lestrade summons Sherlock Holmes to help the Scotland Yard in the investigation. Meanwhile Dr. Watson intends to get married of the gorgeous Mary Morstan while Sherlock is visited by his former lover Irene Adler that has a secret agenda.
Wanted
The anxious, clumsy and abused office clerk Wesley Allan Gibson has a hell and boring routine life: his obese boss humiliates him all the time and his girlfriend betrays him with his colleague and best friend during working period. When he meets the sexy Fox, Wesley is informed that his father was a professional killer that belonged to an ancient organization called Fraternity and killed by the skilled and powerful Cross, a hit-man that has betrayed the Fraternity. Wesley learns that his anxiety actually is a manifestation of his latent abilities and he joins the society under the command of Sloan. Trained by Fox, he changes his personality and attitude, being prepared to face the dangerous Cross and find a hidden secret.
Amandoua mi-au placut foarte mult, prin urmare primesc nota 10
Aseara am vazut Valentine's Day. Mi-a placut.
Ma bag si eu cu filmele vazute in week-end, ca-mi place topicul.So, sambata seara am vazut:
-"Plan de rezerva", cu Jennifer Lopez- o comedie usurica, pe care ai uitat-o dupa 3 zile;
-"Cum sa iti dresezi dragonul"- un film de animatie care mi-a placut si care m-a aruncat in butoiul cu melancolie, facandu-ma sa-mi aduc aminte de "cand eram noi mici"...
Am cumparat vineri Eu când vreau să fluier, fluier (2010). Mai mult din curiozitate si din cauza pretului acceptabil (15 lei).
Mi-a placut mai mult decit http://www.elady.ro/articole/Divertisment/Filmul-Avatar.html, mi-a placut in mod deosebit jocul lui George Pistereanu care este un tinar actor deosebit de talentat. O sa sune desuet, insa e intr-adevar o "bucata de viata". Nu te face sa plingi, nu te face sa rizi, iti expune drama unui tinar din zilele noastre, una din milioanele de povesti triste care se intimpla linga noi fara a fi bagate in seama. Nu are dans, nu are personaje futuriste si nici costume stralucitoare, nu are efecte speciale, insa... mi-a placut grozav.
Nota 10 regizorului Florin Şerban, nota 10 lui George Piştereanu, nota 10 lui Mihai Constantin si nota 6 pentru sunet. Nu stiu de ce, filmele romanesti au probleme foarte mari la sonorizare.
Si mie mi-a placut foarte mult cum a jucat George Pistereanu insa am fost un pic dezamagita sa aflu ca acel tic pe care-l are in film il are si in realitate. Mi s-ar fi parut cu adevarat special ca joc actoricesc sa isi "fabrice" atat de credibil ticul ala. Oricum, ii vine manusa rolul.
Wanted si Valentine's Day am vazut si eu, foarte interesante. Wanted chiar de doua ori.
Am inceput filmul Date Night. Sa vad cum e si va spun si voua. Vizionare placuta la ce vizionati.
Am terminat de vazut filmul Date Night. Super film. A inceput ciudat, de am crezut ca e un film plictisitor, o povestioara de cum mai traiesc americanii, dar de la un moment dat lucrurile i-au o intorsatura interesanta, si acest "cuplu plictisitor din New Jersey" cum isi spun, traiesc la maxim o aventura a altui cuplu care a furat un card care contine poze incriminatoare a unor oameni rai. Vedeti filmul, merita.
Mi-au placut aceste expresii:
"anything you do it i'm doing with heals"
"zip your face"
"zipit skippy"
"zip your vagina"
"i do it again...i choose you every time"
Iar felul si maniera, plus momentul in care o spun face filmul atractiv.
Vizionare placuta.
In asta seara am urmarit : The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Tocmai am vazut cel mai dragut film:
Falling Up
http://www.youtube.com/watch?v=A_idyt7XUR8
Expresii din filmul Falling Up:
"I now his name, his writing my check"
"I know I look like a fighter but I'm really a pussycat"
"Leave this for the shrink"
"You are young, you have all your teeth"
Hachiko: Povestea unui ciine. Titlu original: Hachiko: A Dog's Story (2009)
Un film despre un om si un catel. N-o sa va spun decit atit despre Hachi: vedeti-l.
Doamne, cat am putut sa plang la filmul asta! Ai dreptate Diana, merita vazut, un film de nota 10!
Eu sint un om care plinge rar, mai ales la filme... Insa de data asta nu -am putut tine.
Eu am vazut :
It's complicated :
Our family weddyng :
Anger Management
Am vazut doua filme care m-au impresionat pana la lacrimi
Beloved
Constantin si Elena
O sa le caut si eu, Teo, daca zici ca ti-au placut.
Asa sa faci Diana. Merita vazute!
Am revazut de dimineata, pe TCM, Podurile din Madison County.
Si mi s-a parut de data asta mult mai bun decit prima data cind l-am vazut...
Urmariti Nevasta perfecta pe Hallmark/m-a prins
Eu am terminat de vazut :
My Life in Ruins
A fost simpatic My Life in Ruins.
Scena favorita din Podurile din Madison County.
Da foarte fain filmul. Mi-a placut mult.
Iar Podurile din Madison County mi-a placut mult cand l-am vazut. Foarte profund.
am sa caut si io filmele astea , acum sunt curioasa..
Saptamana asta am vazut Nine dead.
A chiar am uitat sa scriu aici , am vazut filmul ala cu podurile .. f trist...
Si filmul cu grecia si ruinele ... o fost okay
Doua filme foarte speciale. Mie mi-au placut enorm.
She's Out of My League. E bun de vazut, de baieti.
Ladyhawke
Letters to Juliet
Am vazut ieri "the Back up plan" cu J Lo ... boring si Jennifer Lopez nu are nici un pic de talent ... beh
Am reusit sa vad azi The backup plan. Mi-a placut, mai putin scenele exagerate.
http://www.youtube.com/watch?v=8FZuNElrx7A
Dar e filmul complet Win-win. Ma duc sa-mi iau ceva de mancare si ma uit.
Am vazut filmul Win-win. Eu mai vazusem unul asemanator produs tot de Home. Foarte frumos. Interesant. Imi plac mult genul acesta de filme, documentare. Foarte frumos imbinate, si captivante.
http://www.cinemarx.ro/filme/Elvis-Has-Left-the-Building-Atentie-mor-sosiile--5192.html
Robin hood - cu Russel , f fain ,nu exact la ce ma asteptam ,dar bun
Magnolii de otel - un film despre dragostea si sacrificiul unei mame. Un film mai vechi, fara efecte speciale, insa bun de vazut. Nota 8 primeste de la mine.
Azi am vazut doua filme emotionante. Nu era cazul sa le vad pe amandoua azi, insa daca tot am fost singura acasa...
Dear John
Message in a bottle
Amandoua cu final nesteptat, amandoua despre dragoste, amandoua primesc 9 de la mine.
Message in a bottle mi-a placut si mie tare! Eu am vazut Razboiul mireselor, Simpatic insa nu m-a dat pe spate.
Eu am vazut :
It's all gone
http://www.youtube.com/watch?v=g5K6pIez5P4
The last song
http://www.youtube.com/watch?v=joCwQ2pjfjw
Alfie:
In ultima vreme am vazut 2 filme superbe:
Hachi: A Dog's Tale din 2009, despre devotamentul si iubirea unui caine pentru stapanul sau. Este dupa caz real si joaca Richard Gere in rol principal. Am plans. Vi-l recomand.
Desert Flower, tot caz real, despre o fetita somaleza care ajunge in Londra si isi face viata aici. Este dur filmul si cu ocazia asta am aflat si eu despre una din cele mai barbare traditii din Africa: circumcizia feminina. Astfel de lucruri se mai intampla si in zilele noastre.
Eu am vazut azi Sex and the City 2
Sunt foarte funny aventurile din Abu Dhabi, Samantha este senzationala cu tot cu pilulele ei cu hormoni si sfortarile de a-si pastra libidoul la nivel inalt, in lupta cu menopauza, cuceririle obisnuite deja, arestul pe plaja cand incerca sa faca sex si prezervativele zburate in piata araba cu tot cardul amenintator de barbati pe ea, dupa ce i-au rupt geanta Birkin "comerciantii ilegali" , Carrie setata pe "work on the sparkle" in casnicia cu Big, mamicile Miranda si Charlotte, cu dadaca ei fara sutien si sani saltareti, care de fapt s-a dovedit a fi in tabara cealalta.
Mie mi-a placut, e funny. Ah si tzoalele, garderoba incapatoare a lui Carrie , luxul...
Am văzut, amestecat ca de obicei, "Inception", "Desculţ în parc", "Naşul", "GrownUps", câteva episoade din sezonul 2 din "Stargate" şi aproape finalizat revederea sezonului 3 din "How I met your mother".
Sunt bolnavă de filme
Dore
Nu am reusit sa vad cel de-al doilea film Sex and the city. Dar abia astept.
Sigur ca da, Cindy.
Revazut Babel:
Remember Me (2010) - Aminteşte-ţi de mine
Distributie Remember Me: Emilie de Ravin, Robert Pattinson
Regie Remember Me: Allen Coulter
Un film de nota 9,99 dupa parerea mea. Merita vazut, fara indoiala.
Am revazut si Zimbet de Mona Lisa.
Desi nici Pattinson, nici Roberts nu se numara printre actorii mei preferati, filmele au fost extraordinare.
Doua filme foarte interesante. As vrea sa le vad si eu.
Cop Out (2010) cu Bruce Willis. Slab. Dar nu doar, slab, ci slab rau de tot.
Powered by Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)