![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
perpecenia sa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 4,432 Joined: 8-December 05 From: berbeceni Member No.: 49 ![]() |
multumesc domnu' presedinte invizibil :hainoroc:
inca o dedicatie pt you all online: morcheeba- wonders never cease (m-a pocnit un amor pt morcheeba azi :-X) :hainoroc: |
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 2,136 Joined: 8-December 05 From: 7Th Heaven Member No.: 16 ![]() |
:-* :-* :-* titsicule
Si pentru tine Gloria Estefan - Hoy :) |
|
|
![]()
|
|
Incurabil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 1,328 Joined: 7-December 05 From: Constanta Member No.: 2 ![]() |
Ptr Blondina : Glen Medeiros, Nothing gonna change my love for you :-*
Ptr mine: A fost odata o blonda, creatie proprie :hainoroc: |
|
|
![]()
|
|
--- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,601 Joined: 8-December 05 Member No.: 28 ![]() |
Dedicatii:
Pentru mine: Deftones - Change :P Pentru blondica :-* : James Blunt - You're Beautiful Pentru Diana : I saved the world today - Euritmics Pentru Dore: Prince- The most beautiful girl Pentru Carrie: Compact - Fata din vis Pentru Ciresica: Madonna - Hung up Pentru berbe: Moby - Lift me up Pentru angeldust: Placebo - Every me and every you Pentru invisible: Evanescence - My imortal Pentru mine again : Everlast: White trash beautiful |
|
|
![]()
|
|
perpecenia sa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 4,432 Joined: 8-December 05 From: berbeceni Member No.: 49 ![]() |
:-* titsicule
pt toti userii (in special pt cei offtopicari :fluierat: ) :Sheryl Crow - All i wanna do |
|
|
![]()
|
|
V.I.P. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 4,450 Joined: 9-December 05 From: In livada Member No.: 51 ![]() |
:-* titsule
pentru tine: Sean Paul - We Be Burnin' pentru berbe: Pussycat Dolls - Stick witu pentru tsumi: Black Eyed Peas - Don't Lie :fluierat: pentru toti ceilalti: Sugababes - Push the Button :-* |
|
|
![]()
|
|
--- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,601 Joined: 8-December 05 Member No.: 28 ![]() |
:fluierat:
berbe pentru deasemea ce ai mentionat dumneata :fluierat: :fluierat: :fluierat: Ce vreti voi - De la mine :-* Il stii pe cantaretul asta? , e tare :D |
|
|
![]()
|
|
Incurabil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 1,328 Joined: 7-December 05 From: Constanta Member No.: 2 ![]() |
Tits: Maroon 5 - She will be loved. :)
|
|
|
![]()
|
|
V.I.P. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 4,450 Joined: 9-December 05 From: In livada Member No.: 51 ![]() |
dedicatie extra-super-speciala pentru albinutza noastra:
Just Feel Better - Santana / Steven Tyler :-* |
|
|
angeldust |
![]()
|
Musafir ![]() |
Pt toata lumea cu hugs and kissurile de rigoare
K's Choice - Butterflies instead |
|
|