IPB

Site eLady | Articole eLady | Adrese utile | Trimite articol pentru eLady.ro | Trimite adresa utila | Contact 

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Caderea parului provocata de bolile tiroidei si/sau medicamente, Grup de sustinere
Diana.
post Nov 27 2009, 12:42 PM
Post #1


Fondator eLady.ro
*******

Group: Administrator
Posts: 33,778
Joined: 7-December 05
Member No.: 5



Piri, cind faceai tratament cu thyrozol ti-a cazut parul masiv ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pirigoce
post Nov 27 2009, 11:06 PM
Post #2


Tratabil
**

Group: Tratabil
Posts: 129
Joined: 6-July 09
Member No.: 6,785



QUOTE(Fides @ Nov 27 2009, 12:42 PM) *
Piri, cind faceai tratament cu thyrozol ti-a cazut parul masiv ?


Da , rau de tot. Pe atunci aveam parul pana la umeri. Dar a trebuit sa il tund scurt, tocmai din cauza aia.Si asa a ramas, scurt. Numai acum de vreo 2-3 ani pot zice ca are desime, sa pot sa ii dau o forma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diana.
post Nov 27 2009, 11:08 PM
Post #3


Fondator eLady.ro
*******

Group: Administrator
Posts: 33,778
Joined: 7-December 05
Member No.: 5



Adica in citi ani s-a regenerat, Piri? Sincer, aproape ca imi vad chelia. Cade in ultimul hal...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pirigoce
post Nov 27 2009, 11:13 PM
Post #4


Tratabil
**

Group: Tratabil
Posts: 129
Joined: 6-July 09
Member No.: 6,785



QUOTE(Fides @ Nov 27 2009, 11:08 PM) *
Adica in citi ani s-a regenerat, Piri? Sincer, aproape ca imi vad chelia. Cade in ultimul hal...

Pai, stai sa ma gandesc.M-am operat in '97, atunci aveam deja parul scurt, ca imi cazuse foarte tare parul de la tratament. Si zau ca mia-au trebuit cred vreo 5 ani sa pot sa zic ca desimea parului meu e cea de dinaninte de boala. Dar eu si dupa operatie iau o pastila de L-Thyroxine de 100 mg. E tratament pe viata!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diana.
post Nov 28 2009, 12:36 AM
Post #5


Fondator eLady.ro
*******

Group: Administrator
Posts: 33,778
Joined: 7-December 05
Member No.: 5



In doua cuvinte, am belit-o sa traiti! Acum chiar ca o sa fac o depresie. Iti multumesc din tot sufletul ca mi-ai spus. Doctorita mea o face pe chinezu`... (IMG:style_emoticons/default/nusepoate.gif) Macar sa stiu la ce sa ma astept!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sylvia_31
post Nov 28 2009, 12:52 AM
Post #6


Incurabil
*****

Group: Membru de Onoare
Posts: 1,405
Joined: 20-December 06
Member No.: 868



Si mie imi cade parul foarte tare (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) si nu stiu ce suplimente as putea lua, care sa si aibe efectul scontat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diana.
post Nov 28 2009, 12:59 PM
Post #7


Fondator eLady.ro
*******

Group: Administrator
Posts: 33,778
Joined: 7-December 05
Member No.: 5



O alta cauza a caderii excesive a parului sunt unele medicamente. Se numeste Alopecia medicamentosa.
Eu am patit-o de la Tyrozol. V-as ruga pe toate acelea dintre noi care au patit acelasi lucru, care se confrunta cu acest blestem care pe mine ma da psihic peste cap, sa isi povesteasca experientele aici.
Eu incerc cu toate puterile sa nu ma gindesc la asta, insa de cite ori trec prin fata unei oglinzi si ma vad in ea, parca toate eforturile-s zadarnice!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
melcri
post Nov 28 2009, 01:56 PM
Post #8


Incurabil
*****

Group: Membru de Onoare
Posts: 1,057
Joined: 27-July 09
Member No.: 6,886



Fides,Bine ca o sa-ti creasca din nou tot asa de des ca inainte dupa ce mai reduci din medicament;important sa faci tratamentul care trebuie si apoi sa vezi ce poti repara cu parul.Eu am avut probleme cu ingrasatul pentru ca am cam fost imobilizata timp de aproape un an in care am pus la kile slava Domnului,dar acum am grija si de greutate si va multumesc ca v-am gasit pe acest site si va datorez buna stare mai intai poate psihica si fizica apoi,ptr ca fac ce trebuie ca sa nu mai ajung la cutit;asadar urmeaza programul de tratament dupa care vei putea repara acolo unde e necesar;iti doresc rabdare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ELLA33
post Nov 28 2009, 01:58 PM
Post #9


Dependent
***

Group: Dependent
Posts: 337
Joined: 14-October 07
Member No.: 2,417



Anul trecut prin iarna, cam 4 luni mi-a cazut parul. Nu's daca era de la Tyrozol sau pe fond de stres dar am luat de-a vitamine....am folosit si sampoane specifice pana cand am trecut pe fiole Vichy si samponul rosu tot Vichy si vitamine Perfectil 3 luni. Nu mi-a mai cazut decat in limite normale, cateva fire la periat. Vitamine, in special calciu si complex de magneziu si B-uri am luat cu pauze. Acum vad ca a inceput iar dar o fi din cauza vremeii, multa lume am auzit ca in perioada asta le pica parul mai mult. Asa ca am dat fuga la farmacie si am reinceput tratamentul cu fiole, sampon si vitamine.

Daca vrei iti detaliez ce am mai luat si pentru tiroida (calciu, magneziu) denumirea exacta a vitaminelor si mineralelor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diana.
post Nov 28 2009, 04:27 PM
Post #10


Fondator eLady.ro
*******

Group: Administrator
Posts: 33,778
Joined: 7-December 05
Member No.: 5



Ella, te rog mult! La mine caderea excesiva a inceput cam la o saptamina dupa ce am inceput tratamentul cu Foltene. Pe prospect spune ca intii se curata scalpul, insa la mine nu era cazul pentru ca scalpul meu a fost intotdeauna "curat"- nu am avut niciodata matreata, xirodermie, etc. Am intrebat la farmacie si mi-au spus ca este posibil ca Foltene sa dea reactia asta la mine. Insa cind mi-am amintit ca parca scria la tyrozol ca provoaca si alopecie, am dat fuguta la prospect! Am mai cautat si pe net si am mai gasit marturii ca au patit-o si altii. Doctorita mi-a spus ca parul cade in conditii de stres si/sau lipsa de calciu, drept pentru care mi-a prescris calciu si exraveral. Totusi, nu pot sa spun ca in aceasta perioada stresul e mult, mult mai mare decit in alte perioade. Da, e ceva mai stresant, insa am incercat si incerc din rasputeri sa ma tin in friu, mai ales ca de pe 15 decembrie pina pe 25 reduc doza de thyrozol si de Craiun o opresc complet (analizele au iesit bine).
Am inceput de astazi sa iau revalid tablete, un supliment penru par, piele, unghii de la Naturline si Eurovita pentru par si unghii. De astazi incep si tratamentul de la Gerovital cu petrol (Lotiune regeneratnta cu peroleum, contine in principal petrol, vitamina A, vitamin E, ulei de ricin, alcool). Iau deja vitamina B6 cu magneziu si calciu cu D3.
Te rog froarte, foarte mult, sa imi dai si mie schema ta de tratament. Iti multumesc din tot sufletul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



Lo-Fi Version Time is now: 20th February 2019 - 11:58 PM