![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
Dependent ![]() ![]() ![]() Group: Membru Posts: 184 Joined: 26-January 06 From: Bucuresti Member No.: 165 ![]() |
Mai iei pere gustoase ca mierea? :P
H i p o e n |
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 2,136 Joined: 8-December 05 From: 7Th Heaven Member No.: 16 ![]() |
Hipnoza invata populatia oarba engleza nativa. :o
M G D M A A |
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Editorialist Posts: 3,877 Joined: 9-December 05 From: Here and There Member No.: 70 ![]() |
QUOTE Meg are un elefant singur,gelos,sanatos! ??? M I P G C M :o elefant nu e, ca e mai slab ca mine.. spre rusinea mea.. dar l-am pus la ingrasat :hainoroc: singur .. gelos nu-mi aminti :- sanatos.. cu tigara in mana. :hainoroc: :-* le-ai ghicit blondo :))) :offtopic: invatam la drept, tu cum reusesti? mi se invarte totul in cap :( |
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Editorialist Posts: 3,877 Joined: 9-December 05 From: Here and There Member No.: 70 ![]() |
Am uitat s raspund: Ma Gandesc daca Ma Apuc acum (de tras matu de coada, cred eu :)) )
A e A A T. O c A! |
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 2,136 Joined: 8-December 05 From: 7Th Heaven Member No.: 16 ![]() |
QUOTE QUOTE Meg are un elefant singur,gelos,sanatos! ??? M I P G C M :o elefant nu e, ca e mai slab ca mine.. spre rusinea mea.. dar l-am pus la ingrasat :hainoroc: singur .. gelos nu-mi aminti :- sanatos.. cu tigara in mana. :hainoroc: :-* le-ai ghicit blondo :))) :offtopic: invatam la drept, tu cum reusesti? mi se invarte totul in cap :( :offtopic: E 'grele' Meg dar ma descurc.Mai am un semestru si termin. ::) |
|
|
![]()
|
|
--- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,601 Joined: 8-December 05 Member No.: 28 ![]() |
Asta e alta animatoare totalitarista. Oare ce are?
:-X Buuun, si acum: AMCsmDsFOP 8) |
|
|
![]()
|
|
Am Mult cap si ma duc sub Foisor odata privita :P
P m f p s e s c s sa va vad ;) :-* |
|
|
![]()
|
|
--- ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 5,601 Joined: 8-December 05 Member No.: 28 ![]() |
Printesa misterioasa fantezieste pe secs ??? eu asta vad ca scrie, Meg nebunatico :P
Sa revenim : paseste mai fuior pe seaua eului sub cerul secolului ;) TmITmFsIssSDsU |
|
|
![]()
|
|
Tomatele mierlelor intra trufase mancand fursecuri si iscodind sistemul solar spirtos dansand si urland. :o
E V A P N N I A |
|
|
![]()
|
|
Emotiva, vaporoasa asemeni neantului nemuritor in amor :P
MSTCAsNSDC |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th May 2025 - 05:42 PM |
|