![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 2,059 Joined: 10-December 05 From: Tara Minunilor Member No.: 80 ![]() |
:-X That's a tough one, Meg...Ce presteaza?
|
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Editorialist Posts: 3,877 Joined: 9-December 05 From: Here and There Member No.: 70 ![]() |
e star.. ;)
|
|
|
![]()
|
|
Fondator eLady.ro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrator Posts: 33,779 Joined: 7-December 05 Member No.: 5 ![]() |
Meg Ryan? ::)
|
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Editorialist Posts: 3,877 Joined: 9-December 05 From: Here and There Member No.: 70 ![]() |
Way to go, Diana.. Oare la ce ma puteam eu gandi :P
:-* |
|
|
![]()
|
|
Membru de Onoare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Membru de Onoare Posts: 2,059 Joined: 10-December 05 From: Tara Minunilor Member No.: 80 ![]() |
:offtopic: Pe mine nu ma pupi? :(
|
|
|
![]()
|
|
Fondator eLady.ro ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrator Posts: 33,779 Joined: 7-December 05 Member No.: 5 ![]() |
:-* Na, ca te pup eu! ;)
Ok... urmatoarele initiale sint... M. T. |
|
|
![]()
|
|
::)
Myke Tyson? :pistolar: |
|
|
kalua |
![]()
|
Musafir ![]() |
Margaret Thatcher?
|
|
|
![]()
|
|
Nope. ;)
|
|
|
kalua |
![]()
|
Musafir ![]() |
XX?
|
|
|