
Un marketing online eficient se bazeaza pe strategii precise pentru a atinge obiectivele dorite. Este extrem de importanta imbinarea si echilibrarea directiilor in care se merge pentru promovarea afacerii pentru a le integra intr-un tot menit sa obtina un efect maxim. Ai mai jos nu mai putin de 10 moduri prin care o agentie marketing online te ajuta sa iti dezvolti afacerea online pe care specialistii de la
Bullet Advertising ni le explica pe scurt.
1. BrandingBrandingul se refera in mare masura la identitatea vizuala a companiei tale, inclusiv la lucruri precum logo, schema de culori, fonturi si asa mai departe.
Cu toate acestea, identitatea marcii tale ar trebui sa cuprinda si toate mesajele media si ar fi bine sa includa si un slogan. Practic, toate elementele grafice si verbale definesc personalitatea companiei tale.
2. Siteul webSiteul tau este inima activitatilor tale de marketing online. Fiecare pagina ar trebui sa aiba un scop, iar vizitatorii trebuie convinsi cumpere. Acest lucru inseamna ca fiecare pagina trebuie sa fie conceputa de asa natura incat sa iti sustina obiectivele de conversie. Siteurile cele mai eficiente sunt planificate si executate cu atentie de la inceput, dar sunt si mereu perfectionate pentru a imbunatati mereu rezultatele.
3. Optimizarea pentru motoarele de cautareCele mai multe cumparaturi facute online incep cu o simpla cautare. 70% din toate cautarile de pe internet se fac cu Google. Peste 75% dintre utilizatori vor face clic pe rezultatele afisate in prima pagina. Toti comerciantii iau in serios optimizarea pentri motoarele de cautare (SEO) si angajeaza resursele necesare in acest sens - iar
o agentie de SEO stie exact ce are de facut in acest sens.
4. Planificarea continutuluiOrice comerciant din lume stie ca marketingul continutului este baza promovarii afacerii si poate juca un rol critic in fiecare faza a ciclului unei achizitii online. Din pacate, doar un procent mic realizeaza efectiv beneficiile marketingului de continut – iar acestia sunt castigatorii de pe piata. Concurenta este feroce si prea multe companii sunt in deriva pentru ca nu au un plan strategic si nu inteleg ca prezenta echipei unei agentii de marketing digital este obligatorie pentru a sustine coerenta pe termen lung - conditie de baza, obligatorie pentru succes.
5. Blogul de afaceriBlogul este piesa de baza pentru majoritatea companiilor atunci cand vine vorba de eforturile lor de marketing de continut. Planificarea eficienta pentru blogul tau de afaceri include directionarea si planificarea editoriala. Vei avea nevoie de un amestec interesant de idei, de un angajament fara compromis fata de scrisul de calitate si de prezentari curate si concise.
6. ScrisulOamenii intra pe siteuri pentru a citi. Chiar si in cazurile in care intra doar sa priveasca fotografii, sa urmareasca materiale video sau sa asculte ceva, experienta include, de obicei, si texte. Ca atare, majoritatea tacticii din aceasta prezentare (si amestecul strategiilor de marketing) depind de un copywriting articulat, optimizat pentru citirea online.
7. Producerea de continut
Majoritatea comerciantilor spune ca una dintre cele mai mari provocari pe care le intampina este producerea de continut variat in mod consecvent. Solutia este cresterea continua a numarului de texte relevante. Procesul implica crearea unui continut tematic care poate fi editat in mod eficient pentru a oferi valoare in noi formate si care sa poata fi folosit si pe canale media suplimentare (native advertising).
8. Continut interactivTrebuie sa retii ca succesul nu vine atunci cand publicul tau tinta consuma continutul, ci in momentul in care reactioneaza la el. Ca atare, agentiile de marketing digital isi intensifica eforturile pentru a crea din continutul static o experienta interactiva. Un avantaj suplimentar este dat de faptul ca un continut interactiv ajuta marketerii si sa colecteze date utile de la potentialii tai clienti pentru a te indrepta exact unde trebuie.
9. Cercetarea de piataSocial media poate fi instrumentul de cercetare final, deoarece iti permite sa monitorizezi si sa asculti cu usurinta ce iti transmite publicul pe care il vizezi. Printr-o combinatie a proceselor si instrumentelor potrivite, poti sa te adaptezi nevoilor oamenilor si sa raspunzi mai eficient la ele, dar si sa ii educi prin oferirea de informatii corecte.
10. Google AnalyticsAi nevoie de informatii pentru a stapani stiinta marketingului si pentru a-ti imbunatati rentabilitatea investitiei (ROI). Cu analizele de marketing, agentiile de marketing online iti creaza un sistem de masurare care sa te ghideze spre o rentabilitate mai mare. Datele iti permit sa evoluezi si sa te concentrezi pe tactici bazate pe performante reale, care te ajuta sa iti atingi obiectivele mai repede si mai eficient.
In concluzie, o agentie te ajuta sa iti atingi intregul potential digital si sa adopti o abordare profesionala pentru afacerea ta.