![]() |
![]() ![]() |
![]() |
rozy |
![]()
Post
#41
|
Musafir ![]() |
Inca ceva ce ar fi folositor: ce faci in caz ca ramai fara frana?
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Contaminat ![]() Group: Contaminat Posts: 42 Joined: 22-November 06 From: Arad Member No.: 733 ![]() |
Incerci sa reduci viteza, tragi frana de mana, apoi incerci sa schimbi in viteza mai mica ( din 3 in 2 ) rezulta frana de motor.
|
|
|
rozy |
![]()
Post
#43
|
Musafir ![]() |
Poi eu ma gandeam ca mai intai faci frana de motor,apoi cand viteza e mai mica,tragi frana de mana. (IMG:style_emoticons/default/nesigur.gif) Nu in ordinea e care ai zis-o tu
|
|
|
Lexie |
![]()
Post
#44
|
Musafir ![]() |
Cam asa as gandi si eu, ca Rozy (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
moderator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: V.I.P. Posts: 6,061 Joined: 8-December 05 From: Montreal Member No.: 34 ![]() |
+++
- carosabilul e cel mai alunecos in primele minute de ploaie, deci atentie la viteza si la franare - un truc pt anduranta: daca simtiti ca ati obosit insa-i musai de continuat drumul scrutati linia orizontului pe toata largimea ei, stanga, dreapta de mai multe ori, fara sa intoarceti si capul. Deci faceti exercitii cu ochii sa-i mai dezmortiti. Am condus intr-o vara peste 1100km dintr-un foc si la un moment dat, fiind si drumul monoton mi se cam 'aburisera' ochii si mi-am adus aminte de trucul invatat la o alta scoala, pt roti mai putine, si-l gasesc grozav. Cel putin eu cand conduc cateva sute de kilometri il folosesc cu succes. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Contaminat ![]() Group: Contaminat Posts: 42 Joined: 22-November 06 From: Arad Member No.: 733 ![]() |
Daca ai viteza prea mare in treapta 3 sa zicem, nu poti sa dai direct a 2a ca zboara motoru prin capota (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) ...de aceea am zis ca prima data trebe sa faci ceva sa reduci viteza apoi sa incerci frana de motor....acuma fiecare face cum crede.
|
|
|
Lilisor |
![]()
Post
#47
|
Musafir ![]() |
Ei nu poti, ba poti. Doar ca in caz de urgenta unde chiar trebuie sa franezi normal ca tragi frana de mana si te tii de volan (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) . In caz ca observi cand esti singurel pe strada, atunci iti permiti nu mai accelerezi, sa faci frana de motor si dupa aia mai vezi. Chiar l-am intrebat pe tata el ce-ar face si tata: daca nu mai ai frane si dai sa intri in ceva tragi frana de mana, bagi in prima viteza, poti sa fii si intr-a patra, si opresti motorul. daca nu, ochesti un gard, clar? (IMG:style_emoticons/default/morderis.gif)
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Contaminat ![]() Group: Contaminat Posts: 18 Joined: 6-November 08 From: Bucuresti Member No.: 5,276 ![]() |
Inca ceva ce ar fi folositor: ce faci in caz ca ramai fara frana? ....si tata: daca nu mai ai frane si dai sa intri in ceva tragi frana de mana, bagi in prima viteza, poti sa fii si intr-a patra, si opresti motorul... Ce faci in caz ca ramai fara frana..... in primul rand nu exista sa ramai fara frana din senin cum nu exista sa-ti cada o roata din senin.Dar sa presupunem prin absurd ca subit ramai fara frane in nici un caz nu tragi frana de mana daca viteza e peste 40km/h si daca presupune si un viraj si nu ai experienta in derapaje controlate. Schimbarea intr-o treapta inferioara dar sa nu se sara mai mult de o treapta. Spre exemplu din treapta 4 in 2 deja exista o putere de franare foarte mare. Cat despre prima viteza... din constructie masina nu va permite selectarea acesteia daca masina ruleaza cu peste 15-20 km/h. Deci ordinea e cam asa: treapta inferioara - una sau 2 mai jos ex: 5 - 3 - 2 frana de mana. |
|
|
Lilisor |
![]()
Post
#49
|
Musafir ![]() |
Era o gluma, Injen! Cum ar fi sa-ti zica o persoana care cica are grija de tine sa intri intr-un gard? (IMG:style_emoticons/default/magindesc.gif)
|
|
|
Lexie |
![]()
Post
#50
|
Musafir ![]() |
Lili, Injen te-a citat exclusiv pentru explicatia privitoare la oprirea masinii in cazul in care ramai fara frane. A inteles si el, cu siguranta, ca partea cu gardul era o gluma.
Iar ce a spus el e corect, masina nu poate fi bagata direct dintr-a 4-a in prima viteza, rupi cutia in doua. (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) |
|
|
![]() ![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st May 2025 - 08:02 PM |
|