Va aflati in:

Articole / Cariera

Afaceri de succes

Publicat: 23.01.2008

Activati in cadrul unei afaceri, fie ca detinator, fie ca manager. Intreaga activitate pe care o desfasurati se concentreaza pe crearea, mentinerea si imbunatatirea potentialului afacerii. Totul are la baza sectorul financiar, care joaca un rol major in sustinerea tuturor actiunilor intreprinse. Diversi factori de influenta determina variatii ale fluxurilor de capital, avand ca si consecinta o disponibilitate a banilor mai mare sau mai redusa. Aceste variatii pot interveni frecvent in anumite perioade, de aceea va trebui sa cunoasteti metodele cele mai eficiente pentru a le face fata si a nu va confrunta pe viitor cu un impas financiar.
Fiecare afacere are propriile particularitati, insa putem evita dificultatile financiare daca luam in calcul cateva trucuri, valabile pentru orice tip de companie.

Controlul afacerii
Imperativul detinerii controlului este sa stiti ceea ce se intampla in cadrul afacerii dumneavoastra. Asigurati-va ca primiti informatii corecte si complete si faceti tot posibilul pentru a le intelege, pentru a reusi sa luati cea mai potrivita decizie.

Decizii in afaceri
Concentrati-va asupra obtinerii de informatii cat mai precise si complete. O informatie nesatisfacatoare in privinta preciziei si completitudinii va avea ca rezultat o decizie la fel de nesatisfacatoare. Consecintele acestei decizii vor fi greu de anticipat, iar impactul va fi suficient de ridicat incat sa creeze dificultati. Veti avea nevoie de un inalt nivel de disciplina profesionala, pentru a putea face fata fluxului de informatii si a le putea evalua.

Echilibrul financiar al afacerii
Acordati atentie maxima echilibrului financiar. Banii constituie elementul de baza in afaceri, de aceea va trebui sa detineti controlul asupra lor. Aplicati tehnici manageriale eficiente si anticipati implicatiile financiare ale actiunilor intreprinse. invatati sa economisiti atunci cand situatia permite si analizati inca din faza de proiectare a actiunilor dumneavoastra, care ar putea fi consecintele lor, pozitive ori negative.

Corectitudinea platilor
Daca nu aveti posibilitatea de a va incadra in termenul limita, negociati o revizuire. Evitati amanarea platii taxelor catre stat. Detineti controlul si in aceasta situatie, deveniti indispensabil in cadrul echipei de lucru.

Comunicarea in afaceri
Pastrati legatura permanent cu angajatii, clientii, furnizorii si alte grupuri implicate direct sau indirect in afacere. Aratati-le ca doriti sa comunicati si ca deja faceti acest lucru. Utilizati tehnici diversificate de a comunica. Organizati intalniri, utilizati mijloacele tehnice de comunicare pentru a pastra un contact permanent cu toti cei care va pot influenta afacerea. Transmiteti mesaje clare, care sa nu lase loc unor interpretari incorecte.

Rolul informatiei in mediul de afaceri
Mediul de afaceri se afla intr-o continua schimbare. De aceea, fiecare companie va trebui sa se adapteze pentru a nu ajunge intr-un con de umbra si a nu mai face fata pietei si nevoilor clientilor; pe scurt, pentru a nu ruina intreaga organizatie. Informati-va, fiti receptiv la schimbari, invatati lucruri noi!

Implicarea angajatilor si recompensarea lor
Se spune ca: „Omul este bunul cel mai de pret”. Oamenii competenti sunt cel mai mare avantaj al unei companii. Acordati intotdeauna respect angajatilor, implicati-i in luarea deciziilor, delegati responsabilitati. Aveti insa in vedere sa implicati persoanele potrivite, si din nou, sa detineti controlul asupra situatiei.

Calitatea este calea spre succes
Unele dintre cele mai grele sarcini ale unei organizatii sunt reprezentate de obtinerea si pastrarea clientilor. intr-o situatie de criza financiara, asigurati-va ca mentineti pe cat posibil o calitate corespunzatoare a serviciilor. Aveti in vedere termenele de livrare, reclamatiile, serviciile post-vanzare, garantiile si serviciile post-garantie. Mentineti un contact permanent cu clientii si, la nevoie, negociati.

Planuri financiare pentru dezvoltarea afacerilor
O companie in continua dezvoltare va absorbi, in mod firesc, din ce in ce mai multe fonduri. Anticipati necesitatile financiare viitoare si gasiti solutii pentru a le face fata. Realizati planuri financiare pentru a va asigura eficienta in activitatile viitoare.

Rolul specialistilor in afaceri
Daca nu aveti capacitatea de a va rezolva rapid problemele, nu ezitati sa cereti ajutor de specialitate. Cu cat va trece mai mult timp, cu atat costurile vor fi mai mari iar urmarile mai grave. Expertii va vor sprijini in depasirea cat mai rapida a situatiei.

Fiti persoana care tine fraiele intregii organizatii, actionati prompt, acceptati ajutor la nevoie. Ca si orice alt sector, cel financiar solicita oameni competenti, planificare, management eficient, efort. Amintiti-va aceste trucuri, iar daca sunteti si un bun manager, succesul este garantat.

©Alina Stamate
Nota (0 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)

Cariera

White Agency, agentia ta de modeling

White Agency face parte din acea industrie deti...

Cariera

Toate studentele din Iasi pot sa fie Dive

In ultimul timp piata videochat-urilor a explod...

Celebs & Style

Leonardo DiCaprio s-a despartit de Erin Heatherton

Cunoscutul si apreciatul actor american Leonar...

Horoscop

Horoscop chinezesc

Horoscopul ChinezescIstoria Horoscopului Chinez...

Horoscop

Curiozitati despre horoscop care te vor impresiona

Horoscopul a ajuns sa fie considerat unul dintr...

Newsletter elady

Mirese si Nunti

Cum alegi tinuta de nasa pentru nunta

Ti s-a propus sa fii nasa, insa nu stii ce tinuta este potrivita pentru acest eveniment? Trebuie sa ai in vedere ca nasii sunt cei mai importanti in cadrul unei nunti, dupa miri, bineinteles. Astfel, toate privirile vor fi atintite asupra ta. Iata cateva modele de rochii de seara