Va aflati in:

Articole / Cariera

Cum sa faci o prima impresie buna la locul de munca

Publicat: 03.07.2018

Cum sa faci o prima impresie buna la locul de munca
Prima impresie este mereu importanta, mai ales cand vorbim despre locul de munca. Realitatea este ca oamenii fac presupuneri cu privire la tine din primele secunde in care va intalniti, analizeaza felul in care te imbraci, vorbesti, atitudinea ta.

Gandeste-te doar de cate ori ai placut sau displacut o persoana din primele secunde in care ai cunoscut-o. Cateodata, nu putem sa scapam de aceste impresii de moment chiar daca lucrurile nu se dovedesc a fi cum am intuit la inceput. Chiar daca stim bine ca nu ar trebui sa judecam dupa aparente, creierul nostru totusi o face, iar o prima impresie este cruciala pentru o viitoare relatie profesionala de succes.

La locul de munca, primele impresii impacteaza nu numai perceptiile pe termen scurt despre tine, dar si reputatia ta pe termen lung si succesul tau in cariera. Poti sa faci cursuri de dezvoltare pentru femei, sa mergi la intalniri de networking sau la evenimente pentru a-ti dezvolta abilitatea de a te prezenta bine in fata oricaror oameni.

5 Sfaturi despre cum poti sa faci o buna prima impresie la locul de munca
1. Mentine o atitudine pozitiva. Desi acest lucru iti poate parea simplu, cand vei fi in mijlocul stresului nu vei crede acelasi lucru. Daca reusesti sa pastrezi o atitudine pozitiva, te vei descurca cu problemele intr-un mod mai sanatos si ii vei arata sefului ca poti sa faci fata situatiilor dificile cu calm.
2. Asculta cu atentie. Cu totii vrem sa fim auziti, dar in multe situatii este mai important sa auzi ce au ceilalti de spus. Fii atent si mentine contactul vizual pentru a arata ca apreciezi parerile celorlalti si ca poti face parte din echipa lor.
3. Atentie la manierele tale. Compoarta-te politicos si corespunzator unui loc de munca, si nu atrage atentia asupra ta pe chestiuni care nu sunt legate de munca.
4. Fii atenta la ce porti. Hainele cu care mergi la locul de munca spun multe despre tine. Chiar daca este bine sa-ti mentii stilul personal, este recomandat sa urmezi dress-code-ul companiei cat poti de mult.
5. Fii atenta la ce spui si cum o spui, deoarece cuvintele pe care le alegi influenteaza impresia pe care o lasi. Evita expresiile colorate pe care le folosesti cu prietenii si foloseste in schimb un vocabular mai formal. Invata mai multe despre comunicarea asertiva si aplica tehnicile atata in relatiile personale cat si la birou.

Aceste sfaturi te ajuta sa-ti construiesti o prima impresie pozitiva la locul tau de munca, dar le poti adapta si aplica in oricare alta situatia in care vrei sa lasi o prima impresie buna. Autenticitatea este esentiala, asadar, pentru a fi o femeie placuta cu empatica, investeste in dezvoltarea personala pentru ca aceste comportamente sa iti vina naturat si in orice situatie!

Un articol de Daniela Irimia, trainer de comunicare
Nota (5 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)

Cariera

Cum sa va publicati singuri o carte

Publicarea unei carti poate parea chiar mai des...

Celebs & Style

Marc Anthony are o noua iubita

Marc Anthony are o noua iubita: Modelul Shanno...

Sarcina

7 "secrete" despre perioada post-natala

Esti insarcinata si foarte fericita, esti centr...

Sarcina

Nasterea

Despre nastereNasterea este ...

Newsletter elady

Mirese si Nunti

Sfaturi pentru machiajul de nunta

Nunta este un eveniment unic in viata femeilor. In ziua aceea orice persoana isi doreste sa fie admirata, sa fie fotogenica, sa aiba parte de variantele potrivite de aranjare. Un machiaj in ziua nuntii este unul special, in care mireasa este pusa in valoare.