Va aflati in:

Articole / Cariera

Cum sa faci o prima impresie buna la locul de munca

Publicat: 03.07.2018

Cum sa faci o prima impresie buna la locul de munca
Prima impresie este mereu importanta, mai ales cand vorbim despre locul de munca. Realitatea este ca oamenii fac presupuneri cu privire la tine din primele secunde in care va intalniti, analizeaza felul in care te imbraci, vorbesti, atitudinea ta.

Gandeste-te doar de cate ori ai placut sau displacut o persoana din primele secunde in care ai cunoscut-o. Cateodata, nu putem sa scapam de aceste impresii de moment chiar daca lucrurile nu se dovedesc a fi cum am intuit la inceput. Chiar daca stim bine ca nu ar trebui sa judecam dupa aparente, creierul nostru totusi o face, iar o prima impresie este cruciala pentru o viitoare relatie profesionala de succes.

La locul de munca, primele impresii impacteaza nu numai perceptiile pe termen scurt despre tine, dar si reputatia ta pe termen lung si succesul tau in cariera. Poti sa faci cursuri de dezvoltare pentru femei, sa mergi la intalniri de networking sau la evenimente pentru a-ti dezvolta abilitatea de a te prezenta bine in fata oricaror oameni.

5 Sfaturi despre cum poti sa faci o buna prima impresie la locul de munca
1. Mentine o atitudine pozitiva. Desi acest lucru iti poate parea simplu, cand vei fi in mijlocul stresului nu vei crede acelasi lucru. Daca reusesti sa pastrezi o atitudine pozitiva, te vei descurca cu problemele intr-un mod mai sanatos si ii vei arata sefului ca poti sa faci fata situatiilor dificile cu calm.
2. Asculta cu atentie. Cu totii vrem sa fim auziti, dar in multe situatii este mai important sa auzi ce au ceilalti de spus. Fii atent si mentine contactul vizual pentru a arata ca apreciezi parerile celorlalti si ca poti face parte din echipa lor.
3. Atentie la manierele tale. Compoarta-te politicos si corespunzator unui loc de munca, si nu atrage atentia asupra ta pe chestiuni care nu sunt legate de munca.
4. Fii atenta la ce porti. Hainele cu care mergi la locul de munca spun multe despre tine. Chiar daca este bine sa-ti mentii stilul personal, este recomandat sa urmezi dress-code-ul companiei cat poti de mult.
5. Fii atenta la ce spui si cum o spui, deoarece cuvintele pe care le alegi influenteaza impresia pe care o lasi. Evita expresiile colorate pe care le folosesti cu prietenii si foloseste in schimb un vocabular mai formal. Invata mai multe despre comunicarea asertiva si aplica tehnicile atata in relatiile personale cat si la birou.

Aceste sfaturi te ajuta sa-ti construiesti o prima impresie pozitiva la locul tau de munca, dar le poti adapta si aplica in oricare alta situatia in care vrei sa lasi o prima impresie buna. Autenticitatea este esentiala, asadar, pentru a fi o femeie placuta cu empatica, investeste in dezvoltarea personala pentru ca aceste comportamente sa iti vina naturat si in orice situatie!

Un articol de Daniela Irimia, trainer de comunicare
Nota (5 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)

Cariera

Ce trebuie sa faci pentru a deveni logoped in Romania

In Romania nu exista o facultate de logopedie, ...

Cariera

Cum iti poate schimba viata meseria de model de videochat

Toata lumea vrea sa fie fericita, dar oare cat...

Celebs & Style

Emma Stone si Benedict Cumberbatch intr-un nou film horror

Amatorii filmelor horror vor fi fericiti. Guill...

Sarcina

Cat de ciudata este viata ta in functie de cat de gravida esti

Viata oricarei femei devine cel putin ciudata i...

Sarcina

Simptome in sarcina extrauterina

Durerea este un prim simptom in sarcina extraut...

Newsletter elady

Mirese si Nunti

Cum alegi tinuta de nasa pentru nunta

Ti s-a propus sa fii nasa, insa nu stii ce tinuta este potrivita pentru acest eveniment? Trebuie sa ai in vedere ca nasii sunt cei mai importanti in cadrul unei nunti, dupa miri, bineinteles. Astfel, toate privirile vor fi atintite asupra ta. Iata cateva modele de rochii de seara