Va aflati in:

Articole / Regim si Diete

Sfaturi de slabire rapida pentru primavara

Publicat: 22.01.2016

Sfaturi de slabire rapida pentru primavara
Vrei sa slabesti usor si sa intampini primvara cu zambetul pe buze? Chiar daca programul aglomerat de zi cu zi, in care trebuie sa impaci viata de familie cu cea profesionala, nu iti permite sa ajungi la sala, ai in continuare cateva exercitii pe care le poti face oriunde. Nu exista metoda mai usoara prin care sa arati bine de Pasti, dar si dupa! Iata insa o serie de exercitii pe care o poti face acasa si care nu necesita un loc special sau prea mult timp!
1. Se stie ca persoanele care stau mult timp asezate pe scaun risca tasarea vertebrelor coloanei. Ce poti sa faci in acest sens?
Aseaza-te pe un scaun, inalta capul spre tavan, trage umerii in jos, scoate pieptul inainte inspirand si relaxeazate expirand. Realizeaza 10 repetari per exercitiu si nu uita de pauzele necesare.
Beneficiu: Acest exercitiu contribuie la imbunatatirea posturii corpului si poate fi facut si la birou.

2. Exercitiu pentru muschii din regiunea coapselor.
Cu spatele lipit de perete, flexeaza genuchii pentru a forma un unghi drept intre coapse si pulpe, ca si cand ai fi asezata pe un scaun. Scopul este sa ramai in aceasta pozitie cat mai mult timp este posibil (intre 30 de secunde si 2 minute).
Sfat: Acest exercitiu se poate face acasa cand vorbiti la telefon sau va uitati la televizor.

3. Un exercitiu foarte bun si usor de executat pentru muschii fesieri este sa
contractezi fesele timp de 5-10 secunde si apoi relaxeaza timp de 2-3 secunde. Se fac serii de de 10 -15 contractii, cu cat mai mult cu cat mai bine. Se pot executa cand astepti autobuzul sau cand speli vasele, de ce nu chiar si atunci cand calci rufele!

4. Pentru abdomen, exercitii clasice: din pozitia culcat pe spate se ridica umerii si capul cu bratele indreptate spre genunchi. Pentru a lucra muschii oblici abdominali se face acelasi exercitiu cu rasucire ducand mana spre genunchiul opus.
Pentru musculatura abdominala inferioara, ridicati picioarele la 90 de grade, bratele pe langa corp, iar umerii si capul ridica-le usor de la podea. Se fac cate 15-20 exercitii din fiecare.

5. Pentru brate va recomand flotarile: cate 10-15 repetari si rezultatele sigur se vor vedea in curand! Exercitiul se poate face cu sprijin la perete sau jos cu sprijin pe genunchii si brate.

Iata in continuare cateva sfaturi bune de urmat:
- Aceste exercitii devin eficente practicate zilnic, bineinteles tinand cont si de starea fizica si de rezistenta. Exercitiille se pot practica zilnic, oriunde si oricand.
- Trebuie sa va fixati obiectivele, adica grupele de muschii care au nevoie de tonifiere.
- Aceste exercitii necesita 10 -15 minute zilnic.
- Mergeti pe jos atunci cand aveti timp la dispozitie, urcati scarile.
- Dupa ce corpul se obisnuieste, puteti mari timpul alocat exercitiilor.
- Aceste exercitii nu sunt suficiente, dar sunt o solutie rapida de a imbunatatii forma fizica, cat de cat, acum cat a mai ramas pana la ziua indragostitilor.
Nota (5 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)

Regim si Diete

Dieta frantuzeasca

Cauti o dieta care sa nu te infometeze si care ...

Regim si Diete

5 pasi catre o noapte fara gustari

Vizitele la frigoder si scotocitul in dulapuri ...

Celebs & Style

Keanu Reeves, omul spiritual

Un actor de Hollywood care si-a donat cea mai ...

Animale de companie

Raul de masina la caini si catei

De multe ori ni se pare, pe buna dreptate, c...

Animale de companie

Presarea capului la caini si pisici

Un comportament caraghios si simpatic al animal...

In forum despre Regim si Diete
Newsletter elady

Mirese si Nunti

Cum sa nu ai picioare umflate a doua zi dupa nunta

Nunta este un eveniment la care orice fata viseaza inca din copilarie. Rochia alba impresionanta, machiajul perfect, coafura impecabila, iubirea vietii la brat, familia si prietenii, ce ai mai putea sa iti doresti pentru o nunta perfecta?