Regim si Diete -> Sfaturi de slabire rapida pentru primavara

Moda Frumusete Galerie de Moda Produse
Horoscop Mirese si Nunti Celebs & Style Posta Redactiei
Dieta Montignac Regim si Diete Fitness Sanatate
Familie Bebelusi si Copii Animale de companie Casa si Gradina Sarcina
Gastronomie Retete de Slabire
Calatorii si Vacante Cultura Divertisment Povesti
Cariera Personalitati Psihologie Societate Editorial

Va aflati in:

Articole / Regim si Diete

Sfaturi de slabire rapida pentru primavara

Publicat: 22.01.2016

Posteaza pe:

Sfaturi de slabire rapida pentru primavara
Vrei sa slabesti usor si sa intampini primvara cu zambetul pe buze? Chiar daca programul aglomerat de zi cu zi, in care trebuie sa impaci viata de familie cu cea profesionala, nu iti permite sa ajungi la sala, ai in continuare cateva exercitii pe care le poti face oriunde. Nu exista metoda mai usoara prin care sa arati bine de Pasti, dar si dupa! Iata insa o serie de exercitii pe care o poti face acasa si care nu necesita un loc special sau prea mult timp!
1. Se stie ca persoanele care stau mult timp asezate pe scaun risca tasarea vertebrelor coloanei. Ce poti sa faci in acest sens?
Aseaza-te pe un scaun, inalta capul spre tavan, trage umerii in jos, scoate pieptul inainte inspirand si relaxeazate expirand. Realizeaza 10 repetari per exercitiu si nu uita de pauzele necesare.
Beneficiu: Acest exercitiu contribuie la imbunatatirea posturii corpului si poate fi facut si la birou.

2. Exercitiu pentru muschii din regiunea coapselor.
Cu spatele lipit de perete, flexeaza genuchii pentru a forma un unghi drept intre coapse si pulpe, ca si cand ai fi asezata pe un scaun. Scopul este sa ramai in aceasta pozitie cat mai mult timp este posibil (intre 30 de secunde si 2 minute).
Sfat: Acest exercitiu se poate face acasa cand vorbiti la telefon sau va uitati la televizor.

3. Un exercitiu foarte bun si usor de executat pentru muschii fesieri este sa
contractezi fesele timp de 5-10 secunde si apoi relaxeaza timp de 2-3 secunde. Se fac serii de de 10 -15 contractii, cu cat mai mult cu cat mai bine. Se pot executa cand astepti autobuzul sau cand speli vasele, de ce nu chiar si atunci cand calci rufele!

4. Pentru abdomen, exercitii clasice: din pozitia culcat pe spate se ridica umerii si capul cu bratele indreptate spre genunchi. Pentru a lucra muschii oblici abdominali se face acelasi exercitiu cu rasucire ducand mana spre genunchiul opus.
Pentru musculatura abdominala inferioara, ridicati picioarele la 90 de grade, bratele pe langa corp, iar umerii si capul ridica-le usor de la podea. Se fac cate 15-20 exercitii din fiecare.

5. Pentru brate va recomand flotarile: cate 10-15 repetari si rezultatele sigur se vor vedea in curand! Exercitiul se poate face cu sprijin la perete sau jos cu sprijin pe genunchii si brate.

Iata in continuare cateva sfaturi bune de urmat:
- Aceste exercitii devin eficente practicate zilnic, bineinteles tinand cont si de starea fizica si de rezistenta. Exercitiille se pot practica zilnic, oriunde si oricand.
- Trebuie sa va fixati obiectivele, adica grupele de muschii care au nevoie de tonifiere.
- Aceste exercitii necesita 10 -15 minute zilnic.
- Mergeti pe jos atunci cand aveti timp la dispozitie, urcati scarile.
- Dupa ce corpul se obisnuieste, puteti mari timpul alocat exercitiilor.
- Aceste exercitii nu sunt suficiente, dar sunt o solutie rapida de a imbunatatii forma fizica, cat de cat, acum cat a mai ramas pana la ziua indragostitilor.

Nota (5 / 5) Noteaza

Posteaza pe:

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Nume
Email (nu va fi vizibil)
Comentarii postate (0)

Regim si Diete

Dieta ZEN (pentru toamna)

Oboseala, depresie, dureri musculare… St...

Regim si Diete

Dieta contra insomniei

Daca citesti acest articol la ora 4 dimineata, ...

Celebs & Style

Ce au in comun personalitatile de mai jos? Nu o sa iti treaca prin cap!

Ce au in comun personalitatile de mai jos? Nu o...

Tu faci diferenta!

Nu stiu cum sa scap de purici!

Marcela ne intreaba:Catelul meu are purici si n...

Tu faci diferenta!

Violenta verbala poate fi un motiv de divort?

"Violenta verbala ppate fi un motiv de div...

In forum despre Regim si Diete
Newsletter elady

Rochii de mireasa primavara-vara 2016 de la Ines Di Santo

Modele de rochii de mireasa pentru miresici romantice, modele 2016 pentru sezonul primavara-vara 2016 de la Ines Di Santo.

Vezi Galeria

Mirese si Nunti

Organizarea nuntii

Te-a cerut de sotie, ti-a dat inelul si ati stabilit data ceremoniei. Dar ce faci de acum incolo pana la ziua cea mare? Poti angaja o firma specializata in organizare de evenimente care sa se ocupe de tot sau te poti ocupa chiar tu de aceasta. Vei avea nevoie de invitatii, decoratiuni, rochie de mireasa si costum de mire, rochiile domnisoarelor de onoare, mancare, bautura, restaurant sau o alta locatie, si multe, multe altele. Pentru a-ti usura munca iti propun ca in urmatoarele articole sa vorbim despre cum iti poti organiza singura nunta intr-un mod cat mai eficient.

Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!
Nume
Adresa de email
Introduceti codul afisat in imaginea din partea stanga:
Inscrie-te la alertele eLady pentru a afla noutatile imediat ce acestea au aparut!
Adresa de email
Nume
Animale de companie
Bebelusi si Copii
Calatorii si Vacante
Cariera
Casa si Gradina
Celebs & Style
Cultura
Dieta Montignac
Divertisment
Editorial
Familie
Fitness
Frumusete
Gastronomie
Horoscop
Mirese si Nunti
Moda
Personalitati
Povesti
Produse
Psihologie
Regim si Diete
Relatii & Sex
Retete de slabire
Sanatate
Sarcina
Societate
inchide
Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!