Va aflati in:

Articole / Cariera

Specialistii Webdesk dau tonul la promovare in 2018: Cum sa faci un business din pasiunea pentru fashion

Publicat: 21.06.2018

Cum sa faci un business din pasiunea pentru fashion
Succesul unei afaceri nu poate fi garantat, ci cel mult preconizat. Cu toate acestea, trendurile care fluctuează în marketing-ul online ne aduc la cunoștință multe strategii pe care le putem implementa în vederea unui reach abundent al audienței căreia ne adresăm acțiunile de promovare.

Un val tot mai abundent de magazine online pare să se reliefeze în peisajul online autohton, lucru care favorizează și stimulează expunerea concurenței și zădărnicia promovării eficiente, în cazul în care acesta nu este efectuată conform cutumelor de funcționare ale Google.ro. Redusă la o singură sintagmă, toată această situație s-ar traduce printr-un marketing bun, eficient și de calitate, capabil să targeteze în mod optim și rapid nevoile și preferințele utilizatorilor cu potențial de a deveni clienți fideli ai magazinului pe care îl dețineți sau manageriați.

De la pasiune la business cu doar un click. Trecerea de la magazinele outdoor la vitrinele online.

La momentul actual se poate observa cu ușurință tendința proprietarilor de magazine locale și a marilor branduri de haine de a-și muta afacerile în spectrul online-ului, acolo unde șansele să câștige mai mulți clienți se măresc semnificativ de două până la trei ori mai mult decât în mod tradițional. Aceste tendințe corespund unui comportament de consum actualizat, dar și unei schimbări de paradigmă potrivit căreia utilizatorii sunt dornici să experimenteze accesări facile și rapide ale magazinelor online în care pot găsi tot ce doresc, navigând printre sute de produse printr-un click rapid.

Clienții au bani, nu răbdare – Un design responsive este imperativ pentru website-ul tău
Ni se întâmplă adesea să ne pierdem răbdarea atunci când așteptăm prea mult într-un magazin în care nimeni nu se încumetă să ne ajute cu problema care ne deranjează la acel moment. În astfel de cazuri, clienții aleg să părăsească magazinul și să intre într-altul. Același principiu se aplică și în online, acolo unde timpii de așteptare pentru încărcarea unei pagini / unui website trebuie să fie extrem de limitați pentru a-l determina pe utilizator să stagneze în magazinul dumneavoastră online. Aceleași reguli de rapiditate se aplică și la navigare.
 
Specialiștii Webdesk sugerează că un prim pas în proiectul de creare site este opțiunea dumneavoastră pentru un design 100% responsive sau a unui magazin online care să urmeze un meniu intuitiv și ușor de accesat de oricine este interesat de produsele și serviciile pe care le oferiți.

Publicul feminin este receptiv la descrieri estetice lansate prin optimizare SEO
Spre deosebire de publicul masculin, receptiv la cuvinte cheie și vizat îndeosebi de campanii de Adwords, publicul feminin dezvoltă o sensibilitate față de descrierile care le targetează aspirațiile de ordin estetic și olfactiv. Potrivit experților Webdesk, serviciul de optimizare site se află în top 5 servicii de marketing care au dat un randament neașteptat în cel mai scurt timp de la implementarea unui astfel de campanii.

De pildă, vânzările clienților care dețin magazine online de articole vestimentare s-au dublat pe baza conținutului optimizat care a ajuns direct la reprezentantele feminine ale publicului-țintă, în timp ce un brand cunoscut care activează în sectorul de make-up a încheiat anul 2017 cu un profit aproape dublat față de anul 2016, în care activa în cadrul magazinelor outdoor.

Social media sunt ofertante prin puterea de a vă materializa prezența în online
Sintagma “nu ai Facebook, nu exiști” capătă o valență deosebită în raport cu business-urile online. Spre exemplu, servicii de tipul Facebook Ads sunt foarte populare și oferă numeroase avantaje în sensul în care contentul distribuit via blog sau advertoriale este reluat și dublat de o vizibilitate mai pregnantă prin intermediul rețelelor sociale.

Cu ajutorul acestora puteți lega o conexiune strânsă cu publicul-țintă, pe care îl ofertați cu cele mai noi produse / servicii lansate, discount-uri, pachete promoționale și multe alte surprize care vă vor rotunji veniturile la finalul fiecărei luni.

Anul 2018 se preconizează a fi extrem de ofertant din perspectiva promovării eficiente. Google se constituie ca o agora a afacerilor îndrăznețe, însă partea bună este că vă puteți depăși concurența grație serviciilor oferite de Webdesk Agency.

Este important să priviți dincolo de confortul pe care vi-l oferă statutul actual al afacerii dumneavoastră și să îndrăzniți să fiți mai vizibili și mai aproape de potențialii clienți. Această atitudine vă ajută să profitați la maximum de atributele unei industrii de succes și să faceți din pasiunea pentru fashion o afacere profitabilă.
Nota (5 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)
Newsletter elady

Mirese si Nunti

Cum alegi tinuta de nasa pentru nunta

Ti s-a propus sa fii nasa, insa nu stii ce tinuta este potrivita pentru acest eveniment? Trebuie sa ai in vedere ca nasii sunt cei mai importanti in cadrul unei nunti, dupa miri, bineinteles. Astfel, toate privirile vor fi atintite asupra ta. Iata cateva modele de rochii de seara