Va aflati in:

Articole / Fitness

Fitness pentru un sex mai bun

Publicat: 20.08.2015

Fitness pentru un sex mai bun
Avand in vedere faptul ca exercitiile cardio-vasculare imbunatatesc activitatea sexuala, eLady.ro iti propune cateva miscari mai speciale care sa-ti puna corpul in miscare. Exercitiile au scopul de a “lucra” muschii abdominali, muschii pelvisului si ai coapselor.

Fitness pentru un sex mai bun: Primele exercitii
Primul dintre exercitii se ocupa de muschii pelvisului. Acest exercitiu se poate realiza atunci cand stai pe scaun sau cand urinezi. El consta in contractarea muschilor timp de 5 secunde in sedinte de cate 5-10 contractii.
Pentru accentuarea placerii ambilor parteneri, aceste exercitii se pot realiza si in timpul actului sexual. Nu incorda prea tare muschii! Semne ale incordarii exagerate sunt: strangerea dintilor, oboseala in muschii pelvisului si abdomen.

Fitness pentru un sex mai bun: Squats – genoflexiuni
Stai in fata unui scaun si lasa-te spre el ca si cand ai vrea sa te asezi. Opreste-te atunci cand mai ai doar cativa centimetrii pana sa iei loc.
Ramai asa cateva minute, apoi revino in pozitia initiala. Repeta de cat mai multe ori acest exercitiu – potrivit pentru picioare si fund. Atentie la pozitia spatelui – trebuie sa fie cat mai drept! Repeta exercitiul de 10-20 de ori.

Fitness pentru un sex mai bun: Fandari
Fandarile se realizeaza in pozitie dreapta, mainile pe langa corp si privirea inainte. Fa un pas inainte iar genunchiul piciorului ramas in urma intinde-l pana cand atinge calcaiul celui din fata si devine perpendicular pe podea.
Piciorul din fata trebuie usor indoit iar calcaiul trebuie sa fie ridicat de la podea cu 3-4 centimetri. Lasa-te pe piciorul din fata si intinde-l bine pe cel lasat in urma. Revino in pozitia initiala si repeta exercitiul pentru fiecare picior de 5-10 ori.

Fitness pentru un sex mai bun: Abdomene
Stai intinsa cu picioarele indoite la 90 de grade, cu spatele si talpile lipite de podea. Pune-ti mainile sub cap si asigura-te ca degetele mainilor nu se impreuneaza. (de preferat este sa tii pumnii stransi si apropiati) Alege un punct fix pe tavan deasupra ta. Acest lucru este necesar pentru a mentine pozitia gatului pe perioada exercitiului, pentru a nu-l indoi. Nu iti lua ochii de la acel punct!
Cea mai des intalnita greseala, (in privinta abdomenelor) este punerea sub stres si presiune a gatului datorita impingerii lui cu mainile.
Urmatorul pas este asigurarea spatelui prin intarirea muschilor abdominali. Incet ridica spatele inainte folosind doar muschii abdominali. Mentine incordarea muschilor abdominali pe toata perioada exercitiului si priveste spre punctul fix stabilit pe tavan.
Pozitia finala nu trebuie sa fie foarte sus: 10-15 centimetrii deasupra podelei. Ramai in aceasta pozitie finala timp de 2-3 secunde apoi revin-o incet in pozitia initiala. Exercitiul trebuie realizat incet pentru a evita ranirea sau febra musculara.
Repeta exercitiul de 20 de ori.

Fitness pentru un sex mai bun: Ridicari
Stai intinsa, pe podea, cu picioarele usor departate si cu unul dintre picioare usor indoit. Bratele sub cap pentru asigurarea greutatii. Incet, ridica piciorul ridicat si ridica-l cat de mult poti.
Revino in  pozitia initiala si apoi executa exercitiul cu celalalt picior. Exercitiul poate fi executat de 10 pana la 30 de ori.
Nota (5 / 5)
Noteaza

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Comentarii postate (0)

Fitness

Fitnessul incepe in mintea ta

Repede! Raspunde la acesta intrebare: Cand a fo...

Fitness

Cum sa scapi de aripioare cu Pilates

Ce-si doresc femeile? In materie de parti ale c...

Bebelusi si Copii

Cum invatam copilul sa faca la olita

Vine un timp in viata fiecarui copil, cand treb...

Bebelusi si Copii

Cele mai smart tehnologii pentru camera copilului tau

Dupa nasterea primului tau copil, trebuie sa fa...

Newsletter elady

Mirese si Nunti

Fotografii de nunta - Cum faci sa ramai cu cele mai frumoase amintiri

O nunta implica astazi mai multe decizii de luat, mai multe lucruri de pus la punct si mai multe tendinte. Asadar, intra in discutie subiecte precum candy bar, aranjamente florale, spectacol artistic cu dansatori, marturii...