Dieta Montignac -> Metoda Montignac pentru incepatori

Moda Frumusete Galerie de Moda Produse
Horoscop Mirese si Nunti Celebs & Style Posta Redactiei
Dieta Montignac Regim si Diete Fitness Sanatate
Familie Bebelusi si Copii Animale de companie Casa si Gradina Sarcina
Gastronomie Retete de Slabire
Calatorii si Vacante Cultura Divertisment Povesti
Cariera Personalitati Psihologie Societate Editorial

Va aflati in:

Articole / Dieta Montignac

Metoda Montignac pentru incepatori

Publicat: 01.09.2015

Posteaza pe:

metoda_montignac_pentru_incepatori_400
Acum 20 de ani, francezul Michel Montignac a fost unul dintre primii oameni care au legat hyperinsulinismul de cresterea in greutate si a introdus notiunea de index glicemic in diete. Teoria lui de renume international are mai mult de 25 de milioane de adepti in intreaga lume.

Principiul de baza al metodei Montignac este alegerea alimentelor in functie de calitatile lor specifice si potentialul metabolic:
- Carbohidratii in raport cu indexul glicemic lor (de preferinta scazut sau foarte scazut, de exemplu, mai mic de 50),
- Grasimile in raport cu tipul de acizi grasi polinesaturati (de preferinta si mono-nesaturati),
- Proteinele in legatura cu originea lor (vegetale sau animale).
Metoda se bazeaza pe combinarea anumitor tipuri de alimente, in timp ce alte tipuri de alimente nu sunt consumate impreuna.
In termeni practici, exista doua faze in dieta Montignac: o faza initiala de slabire si o a doua faza, de stabilizare si de prevenirea luarii in gretutate.
Desi rezultatele variaza in functie de individ, pierderea in greutate ar trebui sa fie in jur de 4 - 5 kg pe luna.

Faza I (de slabire) in Dieta Monti: Slabirea, dieta Montignac, insulina si pancreasul
Scopul acestei faze este dublu: de a scapa de kilogramele in exces si de a stabiliza productia de insulina a pancreasului. Pentru a fi eficienta pe termen lung, faza I ar trebui sa fie tinuta timp de cel putin trei luni.

Cele 10 reguli de aur ale Dietei Montignac
1. Nu sari peste o masa. Mananca cantitati normale pana cand va simtiti satula.
2. Ia un mic dejun care este fie bazat pe carbohidrati-proteine (glucide, cu o IG scazut + proteine, lactate) sau de proteine-grasimi (carne, oua, produse lactate + carbohidrati IG foarte mic).
3. Mananca la o masa proteine-grasimi sau carbohidrati-proteine.
4. Masa de baza este cea de pranz, dar se face mai usoara.
5. Trebuie sa mananci cel putin 4 mese carbohidrati-proteine pe saptamana.
6. Elimina cu totul zaharul (in toate formele sale) din alimentatie.
7. Elimina toate bauturile pe baza de cofeina pentru ca acestea stimuleaza secretia de insulina.
8. Limiteaza drastic consumul de bauturi alcoolice.
9. Evita sa mananci grasimi saturate daca carbohidratii care le insotesc au un IG care este mai mare de 35.
10. Fa miscare zilnic.

Faza II (de intretinere) in Dieta Monti: Stabilizarea in greutatea, pierdere in greutate, evitarea fluctuatiilor de greutate
Faza II este despre mentinerea greutatii. Este continuarea fireasca a faza I, cu aceleasi principii de baza, dar cu mici diferente; ca se adauga si alti carbohidrati in alimentatie si se adauga in dieta mai multe alimente cu IG mediu.

8 reguli din Dieta Montignac, faza a II-a

1. Scopul celei de a doua faze din regimul Monti este de a mentine greutatea fie prin doar consumul de carbohidrati, care au un IG mai mic sau egal cu 50 sau prin combinarea carbohidratilor care au un IG mediu cu cele care au un IG foarte scazut intr-o singura masa, obtinandu-se astfel un rezultat glicemic care este mai putin de 50.
2. Trebuie sa se manance carbohidrati-proteine la micul dejun.
3. Esti mai flexibila in alegerea celor doua mese principale.
4. Alege-ti mancarea intotdeauna in conformitate cu principiul indicelui glicemic.
5. Gestioneaza-ti mesele bazandu-te pe diferentele alimentare, cunoaste alimentele care au valori ridicate ale indicelui glicemic.
6. Manance paine din cereale integrale in cantitati limitate si numai la mic dejun si pranzuri rapide bazate pe proteina. Nu manca paine in timpul meselor principale.
7. Ai voie un pahar de vin, sau chiar doua, atata timp cat mananci ceva (proteine, grasimi) in prealabil.

8. Fa miscare.
Alimente care au indice glicemic mic
Alimente care au indice glicemic mediu
Alimente care au indice glicemic ridicat

Nota (0 / 5) Noteaza

Posteaza pe:

Posteaza Comentariu

Comentarii adaugate: 0. Fii prima care adauga un comentariu pentru acest articol.

Nume
Email (nu va fi vizibil)
Comentarii postate (0)

Dieta Montignac

Fructele in dieta Montignac

Fructele sunt surse sanatoase de vitamine si fi...

Dieta Montignac

Reguli pentru faza de slabire in dieta Montignac

Te-ai intrebat de multe ori cand ai fost tentat...

Celebs & Style

Jennifer Aniston si George Clooney, impreuna intr-un avion privat

Poate ca acest zbor va fi mers putin mai bine....

Cultura

Razboiul sfarsitului lumii

Mario Vargas Llosa:  Razboiul sfarsitului ...

Cultura

Mahomedanismul

Istoria recunoaste mahomedanismul ca fiind reli...

Newsletter elady

Moda Toamna-Iarna 2017, tendinte de la Alexander McQueen

Tendinte in moda toamna-iarna 2017 de la casa de moda Alexander McQueen

Vezi Galeria

Mirese si Nunti

Rochii de mireasa de la Best Bride - alegerea perfecta!

Ziua nuntii este momentul zero, in care femeile poarta o rochie unica, special aleasa pentru nunta. Rochia de mireasa este in centrul atentiei pe tot parcursul ceremoniei, este un simbol imaculat al puritatii si al sinceritatii sentimentelor.

Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!
Nume
Adresa de email
Introduceti codul afisat in imaginea din partea stanga:
Inscrie-te la alertele eLady pentru a afla noutatile imediat ce acestea au aparut!
Adresa de email
Nume
Animale de companie
Bebelusi si Copii
Calatorii si Vacante
Cariera
Casa si Gradina
Celebs & Style
Cultura
Dieta Montignac
Divertisment
Editorial
Familie
Fitness
Frumusete
Gastronomie
Horoscop
Mirese si Nunti
Moda
Personalitati
Povesti
Produse
Psihologie
Regim si Diete
Relatii & Sex
Retete de slabire
Sanatate
Sarcina
Societate
inchide
Fii la curent cu ultimele noutati.
Inscrie-te in newsletter pentru a primi informatii despre ultimele articole aparute!